Седем месеца и два дни - толкова много го взеха двадесет и седем Ярославъл Юджийн Chausova да обикалят половината свят с раница. Деветнадесет държави са останали зад Евгений: Монголия, Китай, САЩ, Мексико, Гватемала, Ел Салвадор, Хондурас, Коста Рика, Панама, Никарагуа и много страни в Южна Америка.

Анна Cherdantseva. Снимка от Анна Лукин,

Обичам да пътувам до Eugene, икономист и юрист по образование, насаждани от родителите.

- За първи път в чужбина, аз бях на девет години, цялото семейство заминава за Турция. Като цяло, всички ние сме големи фенове да пътуват по света. Зад майка ми двадесет и три държави, и съм успял да победи рекорд я посети тридесет и четири, и не възнамеряват да се спра на това, - казва Юджийн.

Това е първият такъв дълъг Yaroslavets пътуване.

- Казах си, току-що започна - така че нека да направим нещо кръг. Може да се изненадате, но не нервен трепет или страх от неизвестното и опасностите в засада за мен по пътя, не е бил. Дори когато ни влак извади и хвърли в неизвестно разстояние, главата му имаше само една мисъл: "Ура! Да вървим! ". Това бе последвано от една дузина чаши чай, една дузина кутии с консервирана риба, няколко хляба, два романа Вонегът, една бутилка коняк и тегло мечта, в размер на общо четири дни в резервирания седалката - усмихнати, казва нашият източник. - Иркутск нас (аз и моя приятел на, присъединете се към мен) сутрин прохлада и разликата от пет часа в момент, изпълнен. Разходка през местните улици, стигнах до заключението, че тя poluderevensky град, дори и в средата на много дървени къщи, често на втория етаж на напусналия в земята, но все пак явно все още обитавана от някого. Те са много доволни от кухнята Бурятия, особено вкусни неща, с смешни имена - пози и buzy. Това е нещо като голям кнедли с мляно месо и кайма, съответно. Яжте го с ръце, тя е много проста и вкусна и удовлетворяващо. Но най-важното, което си струва да бъде на сибирска земя, това е, разбира се, езерото Байкал. Само по себе си думата "Байкал" Винаги е в основата на идеята за нещо невероятно красива, недостижим, далечна и загуби на открити пространства на огромното нашата страна. Нашата Иркутск диригент Илия каза, че да се види красотата на уникалната природа на езерото е почти нереално. Дори той, който посети много пъти Байкал, каза той, са видели само една малка част. Отидохме до остров Olkhon, известен също като "сърцето" на езерото Байкал, има Национален парк Pribaikalskiy, най-доброто място за опознаване на езерото. Говори се, че езерото Байкал "на живо", а воят на вятъра, можете да чуете гласа му. Olkhon издухан от ветровете от всички посоки, както и всяка посока на вятъра има свое име и свой собствен характер. През нощта чухме гласа на Байкал. И, очевидно, Байкал е нещастен и реши да ни постави на изпитание. Палатка от вятъра духаше от различни посоки едновременно, да се огъват почти двойно и метан в различни посоки. На следващия ден беше слънчево, топло и почти без вятър. Имаме на прекрасните заливи създават усещане за океана, дори и цвета на водата е океана. Водата тук е на такава чистота, която може да се пие направо от езерото, в действителност, аз го направих така. Не виждате Байкал не може да бъде! - уверено каза Юджийн.

- Последва Монголия. Когато казах, че ще отиде в Монголия, всичко реагира с едно изречение: "И това, което е там, за да правя!?" Наистина, Монголия създава впечатление на много неясно страна, новини избегне нейна страна, и предположи, че същото се случва там и как те живеят хора изключително трудно. Това е така, защото на този естествено любопитство, аз проправи път през кръга на света тази страна.

Монголия не е толкова лесно да се получи. За изненада на всички, в тази страна се нуждаят от виза. В Улан Батор пристигнахме вечерта и веднага отиде да търси място за сън. На следващия ден сме купили карта и отиде на разходка из града. Движение малко далеч от центъра се оказа трудно почти пълната липса на тротоари. Очевидно, ходене монголци презрение, това се отразява на историческия характер на номадски народ. По принцип, както ми се стори, че колите имат специални отношения на монголите. Въпреки факта, че страната е много лошо, а освен това бензин струва около четиридесет цента на литър, като огромен брой на всички видове "Хамър", "Тойота" и "Нисан" Аз не съм виждал никъде другаде. Някои особено пестеливи собственици да носят четка и постоянно полира своите любими mnogolitrovyh да блесне. И как те карам. По-отчаян от монголските драйвери, просто пресичане на пътя монголските пешеходци, които се опитват да трансформират начина, по гъделичкане на нервите показват. Не можех да се разбере същността на това през годините, за да развият уменията сръчно отдръпване бързам автомобили, така че те трябваше да си намеря работа на някои безизразно Монголската - с усмивка на лицето си, казва нашият източник.

- Главният площад на Улан Батор е бил впечатлен от огромния си размер и монументални правителствени сгради в центъра на града, на входа на който е благоразумно поставя на престола на Чингис Хан. След като говорите с местните жители (по един чудовищен смес от български, английски и езика на знаците), аз бях изненадан да науча, че в Монголия има какво да се види. Тук и природни резервати и езера, и десерти, както и още един огромен статуя на Чингиз хан, недалеч от Улан Батор. Най-голямо впечатление прави една история за дюните пеещите в пустинята. Надявам се, че следващия път ще е по-време и ще бъде в състояние да ги посетите.

Пристигане с автобус до границата с Китай, ние сме свидетели на най-величествената изгрева в пустинята. Тъмнината постепенно нарязан плах си гледа отзад идеално равен хоризонт на слънце, а след това се събраха силата си, увереност завела на остатъците от нощта. Град Erlian значително по-различна от Монголия: зелени площи, мушкам тук и там палми и съвсем нови хотели, в очакване на пристигането на първите гости. След като купи автобусен билет до Пекин, ние отидохме на разходка из града. Решавайки да се яде, ние отидохме в първата кафенето. Снимки в менюто не е много по-лесно да се разбере, че съставът на специално ястие, ние трябваше да напълно да разчита на интуицията. Слаби представяйки си, китайска храна и размера на порцията, които сме избрали три изглеждаха най-вкусните и апетитни ястия. Първото ястие се оказа невероятна смес от месо, сирене, яйца, зеленчуци и по-ясно, че вкусът се оказа годна за консумация, въпреки че е достатъчно остър. Порция беше голям дори за двама. Второто ястие - риба с резени от много люти чушки и зеленчуци. Третият беше страх дори да се опита, да погледнете, че е смес от боб с пържени филийки свинско кожата. Това беше в действителност, може би само той знаеше, главния готвач. От всички китайски ястия най-вече ми хареса факта, че за дълго време, широко известен - патица по пекински. Не е зле, обаче, и на скара октопод, който се приготвя точно пред вас. Между другото, октопод - това е най-безвредния в предложения менюто на бръмбари, скорпиони, морски звезди, някои от сепия, стоножки и други подобни съмнителни деликатеси. Ние дори успя да се опита змия, но това е един много гаден вкус. Така китайска храна в света - по-скоро, че е чисто, че е много далеч от истинските китайски заведения за хранене.

Първи опит в Пекин не беше най-приятното. Умората, лошо време с дъжд и много шумни китайци около не са имали забавлението. Но тези дни представени много ярки впечатления. На първо място отиде на разходка в района на небесното спокойствие, централния площад в Пекин, между другото, е най-големият в света.

Един от дните, които прекарахме посещение на Летния дворец. Прекрасно място, огромен парк с езера и канали, с градини и много интересни сгради. Това е просто приказка, трябва да види със собствените си очи. Насладете се на Летния дворец напълно предотвратено тълпата заета по негово време китайски. На следващия ден най-накрая пристигнахме основните, по мое мнение, в Пекин атракции - Imperial Palace. Построен в началото на ХV в, дворецът още изумява със своя мащаб и величие. Това е лабиринт от стаи, всяка от които има своя собствена специална елегантен име, като например Зала на Върховния Хармония и Зала на вечна пролет.

Аз съм наближава рожденият ми ден. Аз съм подготвен за това, няма да го маркирате с мотото: ". Най-дългия ден в света се ражда" План за е, че започваме да празнуват в полунощ пекинско време, ходи до сутринта, а след това да поспиш и да продължи в Пекин, а вечер в 09:30 часа ние ще трябва да чакаме в самолета за Лос Анджелис. Това ще даде повече дванадесет часа празник по време на полет, а след това - пристигането си в Лос Анджелис в 06:30 вечерта на същия ден, и отново на следващия продължението в друга страна на друг континент, но всички в един и същи ден!

В града на ангелите най-ярки впечатления - от срещата с океана. Това беше точно като моментът на истината! Изведнъж носа си удря миризмата на солено, а очите необятната шир на вода, вълни на атакуващ светъл калифорнийски пясък. Приет на «кея на Санта Моника», кей с малък увеселителен парк, една от местните забележителности, които, подобно на много други, най-вероятно са виждали в много филми за Лос Анджелис. Плажът се оказа много широк, той се простира по протежение на джогинг и колоездене пътеки. Исках да се къпят, но водата е студена неочаквано осемнадесет градуса. Но аз не спира, а аз имам работа във водата - смях Юджийн.

- Най-«Venice Beach" (името на плажа) ми хареса най-много, така че тук аз пак ще се радвам да се върна!

Последният страната в дългосрочен моя маршрут е Бразилия. Аз все пак ще отиде в Европа, но много уморен и реши да вземе тайм аут - довършителни с ярък история, той ни казва Юджийн.

- По принцип, пътуване, стигнах до извода, че страната може да се характеризира с два елемента: език и национална кухня. Тук, в китайския език отвъд разбирането не са само герои, но също така и произношението на думите. Да те се кълнат, или нещо, което да хвалят, казва анекдот или тъжна история, насладете се на последната покупка или се оплакват от живота, да се разбере, Европейската манталитета на лицето е много трудно. Също така с кухня: яде много евтини, много, но не е ясно какво. Дали пиле или месо, или риба. Но в крайна сметка, уверенията на сервитьора, е зеле тесто. Заключение - всяка страна никога не е напълно разбирам. Те просто трябва да го е различно. Не можех дори да свикна с темпото на своята разходка по улиците: по-бързо, а след това по-бавно.

Всички читателите "Северната територия" Ярославъл пътешественик пожелаха да не стои на едно място, и да се премести напред.