Туристическа агенция: TUI (София)
Вид услуга: хотел, самолетни билети

Не за първи път лети до Турция от компанията TUI, докато тази година, всичко беше наред, когато бях на фирма "Mostrevel", веднага след като се абсорбира напълно TUI, проблемите започнаха.

От самото вратата на жалби имаме. Всичко е перфектно, служителите се опитват, аниматори са страхотни! Готвачите приготвят вкусни, не остават гладни. Всичко е чисто, камериерките почистват всеки ден, най-различни личности от хавлии ни въртят, да не говорим за върха. На 9 май направено за всички галавечерята на улицата, също постави масите, всички декорирани, разпределени алкохолни и безалкохолни коктейли, сладолед, пуканки. Музика на живо играе. Всички представени скилидка. Браво!

Единственото нещо, което, разбира се, отново е въпрос на ТУИ, на сайта им ясно се посочва, че има детски клуб, а след това децата правят. В действителност, има само детска площадка, а ако едно дете се случва, е по-добре да се вози в друг хотел, където има мини-клубове Toucan (FunSun Jacaranda Club в Белек, Suntopia Pegasos клуб в Алания - бяхме там няколко пъти вече са били там наистина семейни хотели). Hydros хотел е много добра за младите хора, тъй като В близост се намират три нощен клуб: Inferno, Aura, и Crystal, музика, от която разтърси цялото крайбрежие до 5 часа сутринта, сънят наистина не е възможно (без значение в каква бунгало живеете, за тялото не знам).

Плюс на хотела е, че тя се намира точно на брега (който между другото е много чиста, защото на дъното на камъните и е 24-25 градуса в началото на май) и града пеша 7-8 минути.

Можете да се разходите в свободното си време, за да се разхождат из магазините. От града се стига лесно с автобус от Анталия, на стария град Фазелис на, Тахтали планина и така нататък. Има какво да се види.

Ако искате да отидете на eksukursii, тогава е по-добре да резервирате туристически обиколки. Агенции в Анталия, тъй като TUI цена преувеличава 3 пъти, съдия за себе си, на посещение в Демре-Кекова-World с автобус, обяд, prgulkoy яхтата, стои на улицата агенции $ 25 и $ 70 на ТУИ. Въпреки че програмата е абсолютно същата. Застраховка, че ви даде валидно в рамките на Турция, независимо от това, което агенцията ще отиде на турне! Минахме от "Максуел", все още има агенция "Гинза" там. За нас като определеното време пристигна автобус прав до вратата на хотела, взе, всички седнали в автобуса (автобуси са добри, с климатик) и след това взе парите. Просто се върна в хотела, непосредствено до входа. Екскурзии са всички bolgarskogovoryaschie водачи, имахме Ердал (юнак), казах на всички удоволствия, с шеги. Не ни даде тъжен.

Като цяло имахме добра почивка. Но в крайна сметка отново TUI ни направи една супена лъжица катран в бъчва с мед. Не само, че са откраднали целия ден в началото на почивка, и в края на краищата ние излетя на 18 май в 9-20, т.е. Хотелът отиде 5-10 сутринта. Отидох на ръководството за гостоприемство в деня преди, аз питам: "И утре ще се хранят закуска, или с ще изсъхне. дажби? И все пак, закуска в хотела от 7-00 започва? И ние тръгваме в 5-10. "Аз отговарям, че би било пълна закуска в снек-бара, тя работи за 5-00. На сутринта отиваме в снек-бара, е 3 хамбургер с гнил наденица, останала от вечерта, а дори не кафе. Отидохме в рецепцията, отворихме ресторанта, който се предлага кафе и хляб, нарязани на парчета. Така че ние трябваше закуска с децата! Благодаря TUI. След като са били взети до летището и минахме през паспортния контрол отново научаваме, че полетът закъснява неопределено време. Освен това, някои туристи казват, че в навечерието на вечерното обаждане до Москва и са знаели, че самолетът е бил преместен от Москва до 3 часа!

Но ние при пристигане в хотела, хотел за употреба Амина, всички боядисани в много красива, че "ние винаги сме наясно с цялата информация, а ако полетът закъснява, ние във всички случаи ще ще отнеме до летището, да останете в хотела." И ние сме съжалявам, като кучета хвърлят, дори и без закуска (въпреки че други турне. Дружеството души дойдоха до летището през нощта с кутии за обяд, и човек, изядена). В резултат на това, ние също Dibo без обяснение от ТУИ чакаше кацане на летището в Анталия допълнителни 2,5 часа! Ако приемем, че полетите от TUI от тяхната собствена авиокомпания «Kolavia", в противен случай как мога да назоват vreditelstvoom и спестявания на туристите. Така че следващия път, когато или които не препоръчвам тази фирма, а всъщност не лети!