Седнете, приятелю, обратно, аз ще ви разкажа една приказка. За доверявайки руски леля, които чрез своята наивност почти изчезна в гъстите критски гората толкова дълбоки дерета ... И ако по прост начин, а след това по време на почивка в Крит, Ретимно, аз реших да отида в самостоятелен вид, в автобуса, който е в Argyroupoli, да просто остана там завинаги.

При подготовката за пътуване, намерих снимки на това място и е бил изумен от удоволствие. Искам да отида там!

Независимо на остров Крит

Не по-рано заяви, отколкото да се направи. Консултирайте се с автобусни разписания, билет. Шофьорът ме закара до търна. Той предупреди, че връщане автобуса от тук ще бъде само в 18:00 (но в сутрешните часове). Добре, аз мисля, или поне така като това ще прекарат цял ​​ден или изкачване до селото, има обратен автобус е на път да отиде в следобедните часове (графика разпит!). Няколко десетки метра и аз съм на място.

И какво място! Останки от древен водопровод, около водопада, фонтани, водопроводи арка извити изтичане и вода се излива прозрачна стена вертикално ...

Красота, всички в зелено, Tenek и прохлада, всички бързат, звънене, и фонтани в динята хладно, защото предприемчиви гърците за всеки "петел" с вода, построена от механата.

Независимо на остров Крит

Е, добре направено, тъй като проверката и фотографиране района ми отне около 15 минути на властта. И тогава какво? Разбира се, портокалов сок да се пие. Седнахме и пиеше с молдовския сервитьорката, че има женени, аз говорих. Реших, че е време да се знае времето до 12. Тя ми каза, по пътя до селото, и аз отидох.

Седна на пейката, "тук", докато чакаше. група от немски туристи чакат автобус. Моят автобус, също все още. Германците оставят. Моят автобус е все още там. Е, вие получите представа. Автобусът не дойде. Аз го разбирам в тази жега, и в този момент нямаше никой тук, а водачът не спира на разстояние. Няма за какво да се направи, е слязъл отново. Само малко там се обърна и привидно преминали отвъд селото, и очевидно това е пътят, и то дори води надолу, но това не е пътят! Не се понижат, се върна в селото? Но няма кой да попитам, сиеста, всички са умрели.

Добре, молитва, все още слезе, слайд сандали, отидете, мисля ", не дай Боже, счупи крак - само за да открие следващата пролет, повече по този път, изглежда, не си отивай" - и след това излизат на източниците.

Не правете нищо, оставете, се върна в молдовски, изсипете казвам пресни, ще излея неволята си. Cool, поуспокои, и всички хора около и все повече и повече се превръща в кола под наем вече е паркирана никъде, популярно място, много хора идват. Дойдох прясна мисъл: Аз ще седи и да чака за колата на някой назад. Хайде, и да са били, за да обясни как нещо, аз ще помоля да магистралния път. Когато е взето решение да се изчака за по-спокоен, отново погледнете красота.

Независимо на остров Крит

И тогава виждам колата затворите съпруг и съпруга, отидете на "моя" механата и да говори на руски, в смисъл, че "където тя ни донесе, не изглежда, че магазините тук, само една механа". Аз съм с тях. Така че и това е така, наистина се нуждаем от вашата помощ. Като цяло, се оказа, те отидоха в горното село в зехтин козметика магазин, но се обърна и тръгна надолу. Изненадващо е, че не знаят за това място. Обещах им всички шоу-кажа ", а ти ми са за това, добри хора, да се хвърля на пътя, защото бях остана тук, защото на дезинформационни воденето ... гръцките шофьори." Ние се съгласихме. Ние сме много сладък заедно обяд, побратимения, платени и потегли.

Dovezli те ми казаха да Georgioupoli. Казах му, че по пътя някъде там в морето се намира и параклисът на Свети Георги, на което искате да отидете на купчината камъни.

Те се интересуват, ние ще отидем там (сандали са едни и същи, хлъзгав, иди, кълна се в себе си "отново да търси приключения на неговия w ...?"), Поставете свещта напред-назад.

Голяма начин спирка, и народа му, а автобусът спря и се обърна към Ретимно и карах до автогарата и дойдоха до хотела, но "аз наистина не помня ясно (в)" ... И тъй като този ден аз съм повече на мира обществен транспорт на острова не отидох. Само с екскурзии, само с група!

Независимо на остров Крит

Благодаря ви развесели. Спомни си сам "трагична" история. Едно към едно, но отидохме до манастира Аркади. Ние пристигнахме в един прекрасен гръцки автобус в 11 ч. График имаме и след това наистина не вярват (макар че графикът твърди, че връщането автобус до Ретимно е около три часа), но отново попита шофьорът. Той се закле и се закле, че той лично ще дойде и това на автобусите в Крит отидат на минута. Да, в автобуса, разбира се, не дойде. Следваща - в четири и половина през нощта. Добре. Манастирът и околностите му са били изследвани нас старателно. Четири и половина бяхме обратно на автобусната спирка в компанията на две или три от същото, както го правим, samturistov от Германия. Автобусът не е в един и половина четири часа. И тук ние виждаме, опашката, които са напуснали от някои от стената на автобуса. Тъй като ние се завтече, ние извика всички налични езици. Срещнахме се с автобуса. Както се оказа, той дойде и застана в сянката себе си от задната страна на манастира под стената му. И без да спре сам се върна в Ретимно.
Следващия път, когато автобусът направи обход толкова километри до 10 да се хвърля на дядо с агне на каишка. Третият случай е поучителен автобус тръгва от автогарата в Ретимно 10 минути по-рано от посочен в графика. След това ние критски автобус със завързани очи и за пътуване с автомобил. Но щастлив да си спомня всички тези инциденти. Автобус, между другото, има отлични - кресла, климатик.

Малко вероятно е да помолите за някой в ​​колата. Себе си в следващото си пътуване до остров Крит е необходимо да се евакуират хората от различни точки.

Екстремни спортове. -)))
но цял живот памет!

Фериде [безплатна регистрация] [09.28.12 01:22:04] IP: 176.101.63 *.

Да, и тази история още веднъж плюс в полза на наемане на автомобил :)) И ние наистина харесва усамотения Argyroupoli. Не само vodoopadikami и прохлада в 35, но искреността и местно. Бъбреше на немски език с една възрастна двойка, държейки малък магазин, нещо красиво и вкусно те купуват. Дядо гръцка кръв в големи подробности, изобразена на картата Най-интересното в Argyroupoli: и водопади, и римска мозайка (бившите римски бани) и параклиса на пет млади девици мъченици на античния некропол (Томба римски период). Като цяло, щастливи да се скитат из града, се втренчи в риби в vodoemchik в таверни, sfotkali местно куче на покрива на една къща. Гръцкият усмихна непосредственост: изкопани в градини парчета от капители колонни и други части от римски сгради толкова сладък украсяват улица фурна в дворовете и балконите! И след това се обърна ъгъла. и замръзва възхитена пред красива мозайка! Просто ей така, между къщите на селяните оцеля големия фрагмент на загубена древна култура. Като цяло, ние бяхме много доволни от това пътуване. Те взели със себе си снимка с двойката, гостоприемен гръцки :)))

Майкъл [безплатна регистрация] [08.14.13 01:56:11] IP: 89.105.233 *.

Аз просто Argiupoli локомотив дойде от Georgioupoli. Все още има много интересен музей, създаден от едно семейство. Той представя живота на критяните, както е било преди 50-100 години. Посетете, няма да съжалявате.