Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

Настаняване ни струва 65 евро на вечер. Можете да използвате кафе-машина, закуска домакиня ни напусна бисквитки комплекти, конфитюр и препечен хляб. Къщата, или по-скоро на замъка, където живеехме, беше разположен сред лозя и маслинови дървета.

Около къщата цъфтящи акация и птиците пееха. Сутринта започна с отличен аромат на акация, свежа роса и пеенето славей. Също така, може би сте забелязали огромния протеин на дървета и пъргави зайци по пътищата. Домакинята ни даде карта с препоръки, което ги поставя в зоната на стойност от посещението, което сме направили, се случва на следващия ден след пристигането си в Сиена. Като цяло, град в Тоскана са близо един до друг, на около 40-60 км. Ние имаме с него беше навигатор с карти "отивам", която е много прецизно да ни ръководи дори и на черен път сред лозята. Между другото, аз препоръчвам да вземе навигатор, като Под наем от него в компанията на кола под наем не е евтино.
По пътя към тосканския град, само по черни пътища, грозде стопанства са разположени, където можете да опитате изискани вина и купи.
На снимката типична винарна в Тоскана.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

Пристигане в Сиена, аз трябваше да оставя колата далеч от центъра на града, като безплатните паркоместа в града почти не е бил. Самият град започва тук с цел да:

Самият град е малък, с възходи и падения. В град красиви църкви, където за номинална такса от 2-3 евро можете да видите на интериора. И в този град продава вкусен сладолед. Най-добър в състав - шам-фъстък.
В снимка Сиена храм.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

А това е как изглежда отвътре

След ходене малко през квартала и търси храна в местния супермаркет, ние се върна в Montepulciano. Между другото, не забравяйте да карам по пътищата на Италия, за да бъдете внимателни, защото абсолютно никакви бордюри по пътищата. Понякога е трудно да се раздели с обемиста брояч кола.

По пътя спряхме на няколко винарни, купих малко вино за вечеря.
На следващия ден, пътя ни лежеше в града Pienzu и термални извори. В Pienze има хълм с невероятен изглед към Supertuscan. В близост се намира информационното табло, което казва, че прекрасната панорамна гледка, вдъхновяващи повече от едно поколение творци е под защитата на ЮНЕСКО.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

В града се проведе фестивалът на цветовете, така че целият град остави много добро впечатление на светлината и изобилието от цъфтящи растения по рафтовете на магазините през този ден.

Но в този град са украсени магазин знаци

Всеки пазаруват някои жар. И обувки и ръчно изработени от местни майстори.
След това отидох в горещите извори, които ние препоръчани домакиня.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

Входна такса е 15 евро на човек. Но тъй като ние пристигнахме в следобедните часове, а след това ни зарежда само за 10 евро. В цената са включени възможност да ползват шкафче, солариума и капачката на къпане. Водата се излива в басейна директно от подземен източник, много топъл. Така топло, че е възможно лесно да се плува през зимата.

И около планината! Неописуема красота. Седиш си в топла вода, възхищавайки се на заобикалящата красота.

Същата вечер, ние бяхме в състояние да стигнем до там и в Montepulciano. Жалко е, че всички заведения след 19 часа не работят, ние не може да получи във всеки магазин или в ресторант. Но една нощ разходка из пустите улици на града е впечатляващ.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

Единствената институция, която е работила в Montepulciano в този късен час, имаше един музей на виното магазин. Ние нагази в мазето, където държеше огромен барел на вино, да правите снимки на душата, дори малко дегустация на вино.

С това приключва нашата тоскански приключение завърши и на следващия ден отидохме в посока на Флоренция. Там са резервирали предварително чрез booking.com няколко дни в стаята с вана в хотела. За съжаление, нашият хотел е много далеч от центъра на града, времето беше дъждовно, така че градът наистина не са имали време да се помисли и. Посещения Уфици (което галерии и други изложби), които не са особено доволни, защото Изложба галерии на Ватикана, по мое мнение, по-богато разнообразие и количество. Единственото нещо, което трябва да запомните е Ботичели картини, като Раждането на Венера.
И, разбира се, известният флорентински моста, тъй като в роман "Парфюмът" на Патрик Зюскинд.

Незабравима екскурзия до Тоскана - Сиена (Италия)

За съжаление, ние не бяхме ужасно късмет с времето на това пътуване, така че в морето, ние бяхме в състояние да остане в продължение на седмица, за да плува по силата на няколко пъти и негодуванието, че е дошло, казват те, морето, и морето не е наистина виждал. Вместо плуване в морето, имаме разнообразен свободното си пътуване до Пиза, за да видите легендарната кула със собствените си очи (на снимката всичко, както винаги, се опитва да хване оригинален Наклонената кула).

Разхождайки се из града, можете да видите точно такава красота:

Но за да се хранят в автентичен ресторант е малко вероятно да успее, тъй като в почти всички ресторанти, особено в туристическата част, готвачи и сервитьори - имигранти от Индия. В италиански, те не казват, обслужването е лошо, също така да се подготвите. Отидохме в дузина кафенета да се намери повече или по-малко приемливо качество на услугата.
Няколко дни ние сме посветени на пътуване до близкия град Тирения Ливорно. Той е малък пристанищен град с бутици и ресторанти. Това е, когато сме купили хубава вечеря и някои от дрехи и сувенири.

И тук е собственикът на

Така че ние отпочинали в следващото ни пътуване до Италия. Стигнахме до извода, че не е необходимо да се отиде към морето твърде рано, т.е. през май. И ние наистина хареса Тоскана! Три дни не са достатъчни, за да правилно се насладите на престоя си в тази област, така че ние планираме да посети отново на Мария Елена тази година, но за една седмица. Не забравяйте да напишете историята на пристигането на нашето пътуване. И докато можете да задавате въпроси около тази история, радваме да отговорим на всички!

TanyaT. в това пътуване ние се случи да бъде на икономиката, на път за града, които са избрали да се разходите и да разгледате. В Тоскана, имахме само три дни, а ние имаме малко време да гледам. Този зашеметяващ област, така че тази година ние отидохме там отново, но за една седмица и знаеше точно какво искаме да видим, на базата на минал опит. Върнахме се от пътуване преди два дни, така че все още има интересна история. Преди нова пътуване изработен подробен план за пътуване, проучихме карта на Тоскана, погледна напред заключалки, които могат да се видят, лозаро-винарския сектор, продуктите от които се ползват с миналата година. Обещавам да напиша история за два или три дни!

Club Med Cefal # 249; - Dolce Vita всеки един момент!

Вашето пътуване до Италия от ITALIAMANIA

Почивка с деца в Италия
Група обиколки и маршрути в малки групи
Италия на Ferrari
Недвижими имоти за отдаване под наем. Spa, гастрономия и много повече.