На следващия ден ние решихме да отидем до Помпей. Трябва да отидем там с влак Circumvesuviana (doslovno- около Везувий). Говорете в боксофиса, "Дуе biletti и Помпей andato д ritorno» - Два билета за Помпей и обратно. От самото начало сме имали проблеми с пробиване на билета в въртящата се врата. Пътувахме с влак 6 пъти и почти винаги, че не иска да ни липсваш и някак изскърца. Но винаги има работници бяха жп гара, където по някакъв начин се подчини билети. Но не винаги. И тогава те ни премина по своя собствена карта. Pompei- е огромен град с улици, пътища и дори следи от вагонни колела, които караха там преди близо 2 хиляди години. На някои места, запазени графити стенописи. Градът беше пълен с пепел и пемза. Територията й е толкова голяма, че при разкопки на първо изпрати затворници, тъй като толкова много археолози просто не беше възможно да се намери. Няма да се спирам на описанието й, като писано за него вече много.
Колко хубаво, че е след горещите улиците на Помпей, за да бъде в сянката на лимонови дървета в непосредствена близост до хладен басейн на хотела.)

Sant Аниели
Четох в интернет, че можете да се разхождате от Соренто в Сан град Аниели и ръководството по време на срещата заяви, че не е на стойност разходка. Кои сме направили. Но малко разочарован. защото нищо особено интересно не е там, същите скали в Соренто, трябва да отидете на 40 минути, тротоари за пешеходци не е там, че това не е роден открити пространства. Така че трябва да ходят сред леки автомобили и автобуси. Като цяло, по-добре е да отидете, отколкото да отида, но това е по-добре да не ходи и да не ходи) Докато пиша вече развали красотата на Южна Италия)

Руините на вила / басейна на Царица Йоанна.
Туризъм в Sant Аниели обаче не спасява нас искат да ходят пеша, и отидохме на юг от Соренто да се запознаят с руините на древния вилата (Помпей, както изглежда, не беше достатъчно) за 20 минути, бяхме по криволичещ път в планината и се чудя как не сме изстрел там езда машина. Но тук е заветната strelochka- Bagni дела Regna Джована. Мястото, където се намира вилата е известно, както и басейна на Царица Йоанна. Отидете още 20 минути на маслинената гора и да се poluostrovok нос Punto дел Capo- е тази, която се вижда в ляво от платформата за наблюдение в Соренто.
Плуване korolevy- тази част от морето, на всички страни, заобиколен от скали, но можете да плувате през малък каньон или надолу по стълбата до върха. По-късно, необходимостта да се отиде веднага във водата, като седнете и да легне няма място, само на мокри скали, стърчащи от водата. Мястото е много красиво, че би било хубаво да плуват там, но за съжаление не е взела бански (къпане През при нос, и руините на къщи. За тях се говори нищо специално, те razvaliny- в руини Африка). След като обиколите руините вървят по моста от другата страна на носа. И ние виждаме, от другата страна на брега на морето и пристанището на Маса Лубрензе, на които не сме постигнали пътуването ни там. На нос нормален плаж там, но някак си е успял да премине от скалите и да плува, хората не са много много, защото до няма хотели и главата да се прекъсне по скалите, не е много, които желаят.
Разходка хареса и аз съветвам всички да отида там, но все пак е по-добре да се направи в автобуса, който пътува до Маса Лубрензе. Посъветвайте се с шофьора да спре на предварително Bagni Della Renya Джована.

Неапол ...
Преди това бях в Неапол преди няколко години с обиколка с екскурзовод. И си спомням точно квадратен Плебисцито, оглед на Неапол и мръсни улици, като клон на пазара Cherkizovsky, което сме показали от прозореца на автобуса. Затова отиде там сама беше страшно. Но любопитството не е позволено да остане в хотел. И ето ни с влак до Неапол. Четох, че последната спирка е площта на Гарибалди. Но, странно, излезе не всички едни и същи и ние решихме да прогонят. Ние излезе от гарата и реших да отида до главния Soboru- Дуомо Сан Дженаро и Сан Дженаро, която държи кръвта на светеца и периодично по чудо се втечнява. Първа разходка по улица Corso Umberto и необичайно мръсни и рисувани графити град пада в шок. Но след като свикнете) и завива Via Duomo. По мое мнение катедралата Сан Dzhennaro- един от най-красивите катедрали, които някога съм виждал. Странно е, че туристите не го показват. Всъщност, да направи това в Неапол за обраслите тревни стени и картуш графити врата крие зашеметяващи произведения на изкуството. Всички църкви, в които дойдоха, се оказаха неочаквано красив. На Via Toledo стигнете до площад Плебисцито. Можете да си представите, че в Червения площад децата, които играят футбол, и паметника на Минин и Пожарски беше всичко izrisoval графити? В Неапол, е в ред. Дори сред барелефите на Сан Дженаро остана случайно пренесени към оранжевата топка) След това се качи нагоре по Via Toledo леко назад и да дойде до станцията на кабинковия лифт. Въжен в Neapole- не е трейлъра на въжето, и метрото, работещ под ъгъл около 30 градуса ще последната станция за посещение на замъка Sant'Elmo. След 5 минути бяхме на хълма Vomero. И тогава ние сме помогнали с вездесъщите стрелките. Ходим на знаците Кастел Сант Елмо. Ще отидем до замъка на асансьора. И ние виждаме, спираща дъха панорама на Неапол. Везувий, Иския, Капри ... всяка къща с един поглед. Човек може да види летището, Камарата на Каподимонте, който се намира в долната част на манастира Чертоза Сан Марино. Неапол от по-горе като ярък и интересен, както от вътрешната страна на Неапол. Тръгваме и ръководител на манастира, който се намира на 5 минути пеша от замъка. Тук е място, което аз силно препоръчвам на всеки да посети. Странното е, че почти няма туристи. Манастирът разполага с красива градина на няколко нива, угодно на очите снежна двора Presepio изложбата (това куклен сцена на раждане на Исус), кораб изложбените зали и много други, които, за съжаление, са били затворени. И главната църква на манастира ни впечатли дори повече, отколкото Сан Дженаро.
Ние отиваме надолу по хълма Vomero и се върнете по Via Toledo. Откриете, че магазините просто диви отстъпки. Поради това е малко насочим нашия тръгване от Неапол, а дори и да вземе решение да дойде тук отново за пазаруване. Тези, които желаят да отидат на пазар, за да докладва, че повечето от магазините, разположени на улица Толедо и Корсо Умберто. Аз не ходя в маркови магазини, които са както в нашата страна и в магазините, които ние не го правят. И в Неапол много мрежови италианските магазини, които в България ще се срещнете и където можете да си купите тениска с надпис Произведено в Италия ... за 10 евро!