Там, на изток, и са насочени погледа ми за евентуално пътуване на собствен ход в непознати места повече мен. На това място след кратък контрол на брегова линия на Турция е най-южният град на брега на Средиземно Anamur бе избран.

Нашите китове туроператорите да не работят с хотели изток луксозен Utopia World, разположен на 15 км от Алания в посока на Мерсин. веднъж бях близо до тези места по време на останалата част на Klass Хотел на източните покрайнини на Махмутлар. И се изкачи до най-стария град на syedra, гледах само на изток към морето и огромните бананови плантации от него.

Мрежата е сравнително малко информация за най-южната точка на брега на Средиземно море на Турция. Всичко се свежда до това, че тук са най-добре запазени останки от древен град Anemurium на и на върха на хълма, на който се намира, при хубаво време може да се види Кипър, към северните предградия е около 80 километри.

Никой от приятелите ми не са били в тези части, трябваше да разчита на тяхното любопитство и желание да види всичко със собствените си очи. Пристигане в хотела Club Hotel Koshdere за една седмица, реших спешно да проучи възможността за пътуване до Anamur. Алания от няколко фирми превозват пътници в тази посока. Akdeniz служител в компанията заяви, че е необходимо да се вземат автобусен билет предварително. Купих си билет за най-ранен полет, заминаващ от Алания в 10.00 часа. Това ме обърка доста късно напускане, но другите опции не са били. 20 лири цена билет и час на Anamur е около 3 часа. В офиса Akdeniz също ми даде график за обратни полети, които могат да прекарат в района на древния град 3:00-5:00 на връщането на състояние в края на вечерта в хотела.

Няколко минути след заминаването на Алания стюард влязох в автобуса и взе поръчки за напитки. Бяха предложени чай, кафе и вода е проста, всичко е включено в цената на билета. В допълнение, искане на пътника може да бъде в дланта на ръката си пада малко освежаване на течности, предлагана от стюарда. По-рано, четох, че това е - една традиция, във всички междуселищни автобуси в Турция. Особено полезни ефекти от тази течност, която се превръща в прах уиски за пътниците изпитват дискомфорт планински серпентини. За първи път с помощта на такъв комфортен автобус на дълги разстояния в Турция, забелязах на чистота и култура на обслужване, а типично за прилична авиокомпания. В Газипаша, направихме кратка спирка за слизането на пътниците. Ако преди този път през цялото време ходене по морето, само временно отделена от нея с бананови плантации, след Газипаша море изчезна от погледа.

D-400 магистрала преди Газипаша

Най-южната точка на Турция

А km или две след заминаването от автобусна спирка на половин час почивка на водача и пътниците. Малък автобус Газипаша има всички белези на комфорт - голямо кафене, много чисти банята, както и няколко магазина на сувенири и подаръци на природата. В близост се намира мини-маркет с пълен "комплект джентълмен", която е различна към по-добро от харесва на нашите търговски обекти липсва на тютюн и бира пристрастия. Типичен селски пейзаж наоколо, но без обичайните след напускане на Алания бананови плантации. Планините могат да се видят много близо и някои селски къщи са били разпръснати по склоновете им. С няколко таблички с банани и ягоди, малко отегчен продавач изрично училищна възраст. диалог ми с него е било ограничено до изясняване на цената, много по-ниска, отколкото на пазара на плодове в близост до хотела в Avsallar. Опитвате се да разберете, на които работят часа мини-маркет, тя не е била успешна, защото на слабостта ми е известно на турски език.

Нашият красив и удобен след измиване паркинга Газипаша

Половин час мина, а нашият чисто измити по време на престоя комфортен автобус бързо се отправили към целта на пътуването ми, към който все още има около два часа път. Serpentine далеч откарани в планините, и аз бях посред бял ден изведнъж стана сънливи. Само няколко часа по-късно, аз разбрах причините за моето "сънлив настроение." Това - обичайната реакция на тялото ми приближаващия дъжд и свързания с понижение на атмосферното налягане. Но това беше по-късно - в Anamur, когато поради планините промъкнал огромен дъждовен облак, светкавица. И в момента не е ясно, а аз съм полузаспал възприема преминаване от планински клисури и самотен в къщи с най необходими сателитни антени за приемане на телевизионно излъчване. Само около час по-късно на път за пореден път стигна до морето, но на доста голяма височина.

Видове начина, по който точно преди Anamur

Най-южната точка на Турция

Моите планове да се връщат в автобуса заминаващ в 16.30 започнаха да се рушат, както стана ясно по-късно пристигане в Anamur, отколкото очаквах. Ние трябваше да се съсредоточи върху следващия полет Akdeniz дружеството към 19.30 с риска да останат без късна вечеря в хотела. Но "струва", ако това е възможно да се използва класическата фраза на целта на пътуването ми, и такива дреболии като неразрушима лакомия на «Всичко включено» система. Накрая, след като зашеметяващ планински своя страна, открита гледка към долината, като гигантска светлина одеяло, нарязани с тънък конец. "Одеяло" - покрив оранжерии и тънки нишки - по улиците на града. Погледнато от по-горе, изглежда, че 90 на сто от площта на града - един банан оранжерии, и само в центъра и отвори малко по-късно на площ с модерни многоетажни сгради, оранжерии не бе забелязано.

Автобусът доста бързо слезе в долината и на входа на жилищната зона на гр модерни високи сгради, се превърна в главна улица Anamur. От дясната страна на полуострова е далеч от издига над древния град, нагоре по хълма. Когато пристигнахме на автогарата, те биха могли да се видят четири минарета на Голямата джамия. В моята непросветена изглед, одобрение на водачи, които в Манавгат, намиращи се по средата между Анталия до Алания, струва си да се най-големият в цялата южното крайбрежие на джамията, пребледня при вида на тази Anamur джамия.

Anamur джамия в близост до автогарата

Най-южната точка на Турция

Автогара Anamur не много по-малък от размера на Алания Otogar, и на входа на къщата си, забелязах знак «Touristik информация». На въпрос на водача как да стигне до древния град и ми става незадоволителен отговор - от центъра на микробус, отидох да си купя билет за връщане. Както и в Алания, компютъризирана билети и бях доволен от факта, че можете да си купите билет направо към Avsallar да направи трансплантация в Алания, само за да забави връщането до хотела късно вечерта. Цената на билета е все още същите 20 лири до същото отново имам толкова приятни място до прозореца.

Взема решение за времето на заминаване, аз отидох до източника на туристическа информация с надеждата за намиране на най-бързия начин, за да ме интересува руините на преди две хиляди години. По пътя към него, приет от търговски центрове, повечето от които е с впечатляващи размери стои с банани, ясно наскоро излъган.

Staple Anamur

Най-южната точка на Турция

В туристическото бюро, или каквото и името му е натоварен с купища литература и таблици с голям офис оборудване, две много интелигентен вид служител изглеждат щастливи външния ми вид. Жената - един турчин хванат нишката на моите въпроси и изяснени задоволително английски, че вече не трябва да Антич Град или Музей? Изглежда по този начин да ги слагат в различни посоки. Тогава тя ми подаде лист хартия съвсем ясно четлив фотокопие на саморъчен план-схема на града, през които изтича чак до древна Anemurium. Тя обяснява, че е възможно да отида там minibasikom, който минава на всеки половин час и отива от паркинга се намира зад джамията петдесет метра.

Благодаря за информацията, аз отидох в джамията, и го зави и спря в объркване. Пред мен от другата страна на улицата стоеше един хотел с две звезди и малък пазар в непосредствена близост до него. Всеки ще спре веднага minibasikov аз не намерих и реших да получите по-точна информация за пътя към Anemurium в хотела. Неговата зала донякъде напомня на положението на малките хотели около Поаро филми. Може би това засегна голяма камбана на висок дървен рецепция и удобни столове, подредени около ниска масичка в средата на залата. Тя разширява с дървена стълба нараства до първия етаж в предната част на хотела. За съжаление, моята камбаната не е довело до появата на някой във фоайето. Излязох и поиска от група нещо оживено обсъждане на мъжете, при които Mini автобусната спирка за Anemurium. Те са за нещо им е възложена, и след няколко секунди, за да ме набързо към шофьора на таксито. Той веднага започва да рисува на проблема, за да се изчака, а след това да седне в minibasik. Е, той е готов незабавно да много бързо за около 15 лири, доставени на правилното място. Аз съм малко сделка, като се има предвид, че таксита в Турция - много скъпо. Но шофьорът на такси е по себестойност, която се обяснява на английски, че сме имали никакво съмнение за правилността на тези цифри. Аз психически в сравнение тези с цената на парите, които могат да бъдат зала на нашите таксиметрови шофьори за малко повече от дълго пътуване от летището Шереметиево в родния си Зеленоград. И това беше основният аргумент - не знам точно как да стигна до древния град, и докато постепенно се промъкна до два часа следобед.

Панорама на древния Anemurium

Най-южната точка на Турция

На входа на предпазителя на щанд, където си купих билет за три лири, таксиметровия шофьор започна да рисувам отново трудностите на използването на обществения транспорт, за да се върнете към автогарата. Попитах какво време ми автобус тръгва, а дори и да го помоли да напиша този път на гърба на билета не изглежда да се повярва колко време имам. След получаване на отрицателен отговор на предложението да резервирате такси за определен период от време, той е малко по-разочарован усмивка ми пожела успех и потегли.

И аз отидох на територията на древния Anemurium, обширна разтягане на източните склонове на висок хълм. Между другото, този факт не снимате много конкурентен този следобед. Тя ще отговарят на сутринта, но за това ще трябва да прекарат нощта в хотел, който не ми допадна. Подробни надписи на турски и английски език, което показва целите на отделните сгради, които снимах, ме освобождава от необходимостта да се стремят да си спомня какво съм nasnimal.

Аз съм по-доволен от възможността да се насладите на гледката и бавно се изкачи стабилно нагоре по пътеката, водеща до пълна тишина, нарушавана само от птичи песни. По пътя видях няколко туристи, но се вози на мотор по пътя към морето рибар. Само в началото на пътеката, недалеч от фара се запознах с едно семейство от местните жители, с малко дете, първо да се опира на пешеходна пътека, а след това тръгна надолу до скалния нос на открито (като например в моето разбиране) на пътя. По мое мнение, това е най-южният нос скалата Турция на брега на Средиземно море.

Най-южната точка на Турция

В края на пътеката към затворената врата на оградата, граничната зона на фара, куче на верижка ясно ми обясни защитен статут на тази институция. Да останеш тук за фотография, Възхищавах два бона спектакъл. На юг, далеч над морското снимката Предполагам, че би могло да се тълкува като на остров Кипър. И в обратна посока се дължи на гореща светкавиците и гръмотевиците облак промъкнали гигант с размити вятърни кичури. Според сив воал предположил спускане в дъжда на долината.

Ужасно цвете в небето, за да изпълзи от зад планините

Но зрелището - един спектакъл, и стомаха упорито настоява за допускане препитание натоварва моята раница. Краткият спускане до най-близкия залив, прекъснат от кратко представяне на костенурката на земята, нека бързо да отговори на стене стомаха.

Уютен малък залив е много склонен да плуват в бистрата спокойна вода, същата топло, както и в плитък залив е добре затоплена нашия хотел на плажа. Чувството, че съм в южната част на Турция, за да бъда честен, не даде тържествеността на хранене, а през цялото време като цяло. Много повече душата ми на човек, който е израснал в безкрайните степи, щастлив спектакъл Anamur долина с високи планини във фонов режим. Огромното море от гигантските оранжерии бананови оправдава разбиране на този регион като столица на бананите.

Преглед на модерното от древния град Anamur

Най-южната точка на Турция

Около час след напускане на залива излязох на главната улица на Anamur - магистрала D-400, от които е управлявал преди два пъти за няколко часа. Междувременно обходен отзад облака планини буря постепенно разсейва и града покрит лека мъгла, леко се влошава условията за фотография.

Минавайки символа на града - банан палмово дърво, монтиран върху разделителната ивица, видях сигурен знак за близост автобус - минарета.

Anamur Символът на главната улица на града

Най-южната точка на Турция

На автогарата, пристигнах час и половина преди заминаването. Купих някои банани на пробата, т.е.. Да. В предишните три посещения в района на Алания и не си правят труда да се опита вкуса им. От всички избирателни кутии монтирани в зоната на автобусна спирка, лепене на кожа банан. Застанал плеймейкър за търговия, вдъхновяващи уважение към размерите му, от време на време застана на изложени купчина банани, като редовно и меланхолията го изяде. Цялата картина напомня традиция luzganiya семена в нашите малки провинциални градове.

Скоро започнах да карам в колите на местните жители, изпращане някой от роднините на съответните автобусите в Анкара, Адана, Анталия. От стволовете на автомобили разтоварват определено чисти пластмасови кутии с местните селскостопански продукти, най-вече ягоди, очевидно предназначени за лечение на градските роднини или приятели. За да застане с банани заведени няколко кутии с прясно ягоди.

Тя беше толкова красив външен вид, не можах да устоя и си купих един килограм, въпреки че последното посещение на пролетта Алания знаеше, че тя е по-красива от вкусно. Но това разнообразие е дълга без видими признаци на увреждане, за разлика от този, който се отглежда в нашата област.

И тогава започнах да станете свидетели на спектакъл пред мен не съм виждал в Турция. По времето на пристигане на следващия автобус и тълпата наоколо отговаря на тях и придружаващите лица, на площада имаше древен вид Dzyadok, некоректно облечен и създава впечатление на един просяк. Той потвърди това впечатление, че моли за милостиня. Може би той не успя да зряла възраст, за да печелят пенсия, или за някои други причини, трябваше да загубят препитанието си. Но той все още е далеч от отвратителни, нещастни нашия вид слезли алкохолици и бездомни хора, така познати очи в градовете-голямата ни родина.

Когато се приближи и ми автобус, който премина от Хатай и Адана, се оказа - същата, на която аз се качи тази сутрин в Anamur. Шофьорът ми, единствените навъртал туристите признават, сред пътниците на различни местния бизнес, и не съвсем жители. И той поканен на автобуса, като по този начин даде да се разбере, че същото уважение за всички, да плати цената на билета. Ако се върнем назад в бързо сгъстяване тъмнината ми даде един млад спътник позиция до Анталия на държавен изпит в някои висши учебни заведения. От известно време, което прекарахме в разговори по общи теми, т. За да. В взаимно могат да използват най-често срещаната език в нашия свят, а след това един млад човек абсорбира в четене учебник. Аз забавляват цел, която отразява начина, по който устройството на екрана, вградени в облегалките на предните седалки. Картината на камерата монтирана в предната част на автобуса.

Когато стигнахме до Avsallar, шофьорът на автобуса спрял точно на определено място ме следите наблизо. И почти в полунощ аз го завърши пълен опит кратко пътуване до най-южната точка на брега на Средиземно море на Турция.