Това е втората част на разказа на медения ни месец, прекаран в Италия. Ние се "основава" в град Гаета, на брега на Одисей, както и няколко дни в една кола оставени на кратко пътуване от Казерта, а след това за една нощ в района на град Пестум, в непосредствена близост до Agropoli, след което посетете Пестум, трансфер до крайбрежието на Амалфи, за една нощ и да се върнете към Гаета с посещение на път за Помпей.

Глава 1. Казерта - Лора.

Рано сутринта в автобуса пристигнаха на гарата и отидох до офиса Херц. който се намира веднага. Няма проблеми с таксата за услугата, не е възникнало, а след 15 минути карахме в Fiat Grande Punto. Машината е много приятен, доста икономичен и доста просторен за двете млади хора :).

Първата спирка е планирана в съседните градове на Санта Мария Капуа Ветере и Казерта. Отначало искахме да видим римския амфитеатър, а в Казерта - Кралския дворец и парк.

Санта Мария Капуа Ветере оказа доста затънтено място. Хората там ... нито един турист в амфитеатъра имало никой освен нас. Но липсата на други посетители, аз лично приписваме на безспорните плюсове. Самият амфитеатър се е запазила достатъчно добре, че е възможно да остане в полето по-долу, на арената. Беше доста интересно да отида там.

Казерта се намира точно на движението просто ужасно, и в същото време, много от пътя по това време е в ремонт. Ето защо, от известно време трябваше да се отклонявам. Кралският дворец е огромен, и след това, можете да отидете в доста голям парк. Можете също да отидете в самия дворец, който, както ние разбираме, също е музей. Почти веднага стана ясно, че по-подробно разглеждане на двореца и парка отнема много повече време, отколкото бяхме планирали. Тя вече е средата на деня, около три часа, а ние все още трябваше да стигнем до тъмно място, където бяхме планирали да прекарат нощта, това е брега в близост до градчето Пестум.

След разхожда из дворовете на двореца, ние отидохме от Казерта, отиде на юг и след няколко часа пристигнахме на правилното място.

Решихме да останем в село Лора, която се намира на брега на морето в близост до Пестум, точно на север от град Agropoli.

В Лаура пристигна през нощта. Слънцето се готви да създаде, но това е много топло. И, разбира се, след като един ден път, много като освежаващо плуване, защо да не се спре незабавно се отправили към плажа. Морето беше просто перфектно ... След къпане, аз се върнах в колата, поради някои малки неща, редица джогинг мъж на 25. Първо на италиански, а след това в лошо английски, той ми каза, че той мисли, че водата е много студена. На което аз се усмихнах и му казах, че, по мое мнение, това е топло и просто чудесно :). Да, това е смешно, но аз трябва да кажа, че италианците правят по това време вече не се плува, плажовете почти празен. Явно италианците, а ние, местните сибиряците, концепцията за студенината на морето са много по-различно :).

След почивка от пътя, и достатъчно nakupavshis, в който снимахме красив залез слънце и започнах да гледам за настаняване.

Искахме да живеят на брега на морето, но в Laura Beach Hotel не е изобщо. Фактът, че веднага след плаж започва горски пояс. И как да си обясним на местно, той е защитен от държавата, нещо като национален парк. И за да се изгради на брега на хотели, те не са разрешени. Лора е нещо като туристическо селище. Около тишина и спокойствие, но не можеше да каже, че мястото само за пенсионерите. Хотели много, а имат луксозен 5 *. Докато бяхме търсите хотел, ние забелязахме, ресторанта с интересна меню и разумни цени. Настаниха в хотела, отидохме на вечеря. Съпруга реших да опитам октопода, но тя не му харесва. По-късно се оказа, че това е само прясно октопод в лют сос, или по-скоро не пържени или варени, сервитьорът не може да го обясни на английски език. По-късно на друго място тя обикновено довежда вече сварени октопод, а те бяха много вкусно.

Вечерта завърши с колоездене, в хотела, в който сме живели, те са били дадени причина. Между другото, в гората, която разделя плажа от селото, има много алеи за велосипедисти, може да бъде интересно пътуване.

Глава 2. Пестум - Амалфи.

Пестум Лора намира на само един чифт тройни км, е най-древния римски град, много добре запазена до наши дни. Три много добре запазена древен храм, те изглеждат много хубаво.

Пристигнахме в Пестум рано, почти веднага след отваряне. Чрез закупуване на билети, отиде да се запознае с това прекрасно място. Хората са имали много малко слънце - мека, сутрин и ходи по улиците е доста успешни. Храмовете впечатлиха, много голям в околния пейзаж, те изглеждаха интересни. Освен храмове помнени басейн, от една страна, той е построен лабиринт за симулация. Е, като цяло ми хареса Пестум, интересно място.

Към обяд отидохме в посока на Салерно. По пътя, който минава по протежение на брега, отидохме на около 40 километра и влезе в града. В Салерно иска да спре и да се разходят, но движението е просто ужасно, къде да паркирам, че не е много ясно, ние решихме да не го прави и след преминаване на града, отиде до пътя, водещ към крайбрежието на Амалфи.

Мога да кажа само, че всички от крайбрежието на Амалфи, бяхме във възторг. Rocks, жилищни сгради по тези скали, хаотично подредени улици и изглед към морето, с отворен гледане платформи, просто невероятно преживяване!

Пътят минава през планински серпентина, и отидохме много бавно. Спрете почти никъде не можеш - пътят е много тесен и пътят е доста големите туроператори автобуси, и доста често дори трябваше да спре и да премине.

След известно време, пристигнахме в малкия град Минори. Siesta е в разгара си, тя беше доста горещо, и много искал да плува. Така че ние оставил колата на паркинга и отиде до плажа. За разлика от Гаета, чакълест плаж тук, но камъчетата са много малки, така че това не причинява дискомфорт. И, между другото, това беше единственият плаж, един от тези, в които сме били, което е с душ и беше възможно да се измие солена вода, след плуване. С удоволствие плуване, прекарахме малко време, на брега на морето и реши да половин час, за да преминете през града, за да правите снимки. Така са направили. Скоро небето започна да се затегне tuchkami и дъжда, ние трябваше да опаковам и да продължи, но като цяло, а времето изтича ... За щастие, дъждът не беше много дълъг, а скоро грееше слънце, отново и ние пристигнахме в Амалфи.

Часът беше около пет часа, и стана ясно, че в нощта най-добре да останем тук. Оставете колата си на паркинга на централния площад, плащам по € 3 на час, и отиде да търси някакъв хотел.

на цената на Амалфи крайбрежие не е ниска! Разгледахме няколко хотела, но не сме разположени на разходите. В крайна сметка, ние останахме в хотел La Conchiglia 80 евро на DBL със закуска. Хотелът разполага с плюсове, така и минуси. Той се намира на брега, а в покрайнините на града, т.е. ако се разхождате по плажа, ще има до задънена улица, в края на който този хотел и ще остане. След него, само скали и тясно стълбище нагоре към горната част на града. Съответно, няма трафик около хотел :) Не, абсолютно уединение на. И тъй като той стои на брега, няма луксозни панорамна гледка към морето, но се чува глас на морето, което е в рамките на сън и се събуди ... много хубаво :) И в хотела има много малък частен плаж, където и около които, в ефект от местоположението на хотела никой. Хотелът се състои от няколко отделни къщи, построени, като толкова много от Амалфи, без никаква следа от последователността, що се присъединиха и боядисани в синьо и бяло цветове. Exit до плажа се намира в коридора между къщите, спирала желязо стълбище. Като цяло, хотелът е много запомнящо се, някои като простота, уникалност, и, в известен смисъл, приятен случайност. И, разбира се, на шума на морето, когато сън и се събуди - това е просто супер!

Така че ние се настанихме, остави колата в паркинга на хотела паркинг. И те отидоха да търсят място, където да се хранят, а на разходка из града и да правите снимки. Стигнахме до централния площад и бавно тръгна надолу по главната улица, оставяйки дълбоко в града от морето. Улицата е много колоритен, с много магазини, ресторанти. След известно време сме вечеряли в вендинг нас Trattoria на.

Вечерта разходка по крайбрежната алея и като на няколко нощни снимки, отиде до хотела да спят под звуците на морето :)

Глава 3. Амалфи - Позитано - Помпей и да се върнете към Гаета.

На следващия ден ние обеща да бъде много зает: те искаха само малко разходка по Амалфи задвижването на Позитано, а след това посещение на Помпей, изкачване с кола до Везувий, и да се върне в Гаета.

След закуска на сутринта, отиде на разходка по поречието на Амалфи, исках да ходя в горната част на града, предлагащ красива гледка към морето и града. Така че те направиха ... беше сутрин и слънцето все още е доста мека.

Обратно в хотела, имахме плуване, добър плаж е директно отвън. И в 11.00 вече потегли към Позитано.

Струваше ни се, че повече от Позитано Амалфи, и по-необичайно, тъй като дори по-силно изразени подреждане на малки частни къщи по стръмни склонове. път, и доколкото ние разбираме, на главната улица, е доста тесен серпентина, която се вие ​​между сгради, паркинги, спирки, магазини и т.н. доста интересно. Решихме, че въпреки факта, че това време е в непосредствена близост малко да разгледат града. Оставете колата си на паркинга, отново 3 евро на час ... Да, цените тук също хапят. И те се разпростряха по първата улица, която е между хаоса в къщи място стръмно надолу. Да, Позитано е много красива. )

С кола, отидохме през целия Позитано, това е доста забавно събитие, както вече казах, пътят е доста тесен, на страната на магазини, кафенета и разбира се с много хора, велосипеди и други неща. Така че можете да отидете само много бавно, ако не искате някой да почука. Зад нас е управлявал Mercedes S-клас ... беше по-трудно :). Отидохме на пътя, на няколко пъти, за да остане в платформата за наблюдение, за да видите и да се премахне част от Позитано, отиде по-далеч. Следващата спирка на нашия план беше Помпей.

Преди Помпей пристигна бързо и почти без инциденти, само малко загубен пред входа. Докато пътуват, небето започна да се затегне облаци. И точно както късмет, но ние отидохме до Помпей, дъжд и силен достатъчно, трябваше да се скрие под арката и изчакайте. Той скоро приключи и отидохме на разходка в призрачен град. Но ходенето не е дълъг, веднага след дъжд се върна и отново трябваше да се скрие под покрива. В действителност, Помпей видите, че не сме успели да спре дъжда нямаше да се приближава към момента на затваряне на комплекса, е трябвало да се движи към изхода. Пътят до Гаета отне много време, защото в общи линии отиде на магистрала А1. Единственото нещо, което прави трудно да се движат - мокро, но като цяло ние пристигнахме добре.