На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Преди това село пътувал с кола по трасето Уфа - Bulgakovo - Архангелск - Valentinovka - Mikhaylovka - Горна Lemeza. Последната част на пътя - чакъл път с множество кладенци. Но можете да карате на всяка машина.

Горна Lemeza - малко селце с джамия, това е за него и да тръгнем на колата. През лятото на офроуд или офроуд есента подготвен можете да отидете, но ние отидохме пеша.

От джамията надолу към реката и Lemeza известно време ходене на кратко разстояние по него. Тъй като става равнините, местата в цяла влажни зони, след като прекосиха потока се влива в Lemeza.

След него, пътят се отклонява все повече и повече от реката и ходещи в областта на гората.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Пътят на гората силно повреден товарни автомобили и скоро започва стръмно изкачване нагоре. В групата са всички различни физическа подготовка, така че често се спря да си почине.

Отиди трябва да бъде през цялото време на път, в действителност, няма място да се загуби, като има само един вилица, но с навигатора веднъж сме идентифицирали правилната посока.

Докато вървяха, те усети приятната миризма на гниещи листа и се насладете на есента гора.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Понякога ъгъла на издигане намалява и става по-лесно да отида, и когато пътят започва да слиза, има радост, която бързо приключи с появата на друг.

Boom е приключила и ние имаме известно време ще прави и след това надолу.

Слизането завърши в голяма поляна с пружина в края на него. Това е последното място, на какво разстояние с кола. След това започва стръмно спускане по пътеката през дневника.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Път лежи по тесен път, през които протича поток, а през есента - това място е и дълбока кал и локви. От двете страни на пътеката - висока суха трева, но понякога, уловени узрели шипки, който след това се яде от нас.

Пътеката завършва със скала от които попада поток, образувайки малък водопад.

Ние се изкачи над камъка в дясно и продължи по-тясна пътека покрай Skalník надолу. Долу раници неудобни, затова предварително ги спуснат с въже.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Скалата на водопада е една голяма пещера. Отпочинали с него, и продължи да Atyshu е не повече от километър.

Търсейки как да се получи от другата страна на реката, ние открихме някои пещери.

Скоро намерих няколко паднали дървета, по-голямата част отиде на най-големите, но някои са избрали по-интересен начин.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

По-надолу по пътеката, стигнахме до водопад Atysh. Веднага тя не е отишло на първо място реши да постави в лагера.

Ние го сложи в гората в малка клиринг между Lemeza и водопад. Аз съм бил много пъти в Atysha, но падането трудно ръководи като поток, от който лято всички да им вода се превърна в река, през които може да мине само при високи гумени ботуши, и като цяло, поради всички около високи води много по- променило.

Инсталирани палатки, варени и яде.

Предложението той направи, и Ramzilya се съгласи. Всичко се оказа много готино и необичайно, а вечерта Илдар повече организирани фойерверки.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Цяла нощ седяха около лагерния огън и говорихме, имаше много опит.

Странното е, че на сутринта всичко мина доста лесно. Хапнахме набързо сглобени лагер и отиде до Atysh падане.

Там остава част от нещата, които желаят да посетят пещерна мечка влезе в нея.

Когато всичко се събраха отново, отидохме в горния Lemeza, описват пътя обратно няма смисъл, освен да кажа, че това е малко по-тежък поради умора на предишния ден.

На atysh през горната Lemeza - нашият Урал

Запознайте се с колата в непосредствена близост до джамията, облечени, имаше хапка и отиде у дома си.

Ето още един маршрут до водопада Atysh мина, сега през Горна Lemeza.

Портал "Нашата Урал" - най-добрият ресурс в интернет, които в продължение на 10 години осигурява доказана и надеждна информация за това какво да се види във всички Уралския регион: полярните Урал до Казахстан.