Здравейте на всички!
Тук са навити през уикенда на Северния нос, Северна Норвегия. За което съм написването на кратко otchetets.

Норвегия е първият път. Да речем, че подобно на него, той не казва нищо. Просто съм в страхопочитание от Норвегия!

Избрахме само за уикенда, така че това е галоп в цяла Европа. Много неща не са имали време да се видят много красиви места изплъзнаха от, да правите снимки от прозореца на колата. Но започне!

Нашата обща маршрут Мурманск-Север нос.

1700 км polpyatnitsy, събота и неделя, от които 1300 на Норвегия.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Advance zabukany бяха къмпинг и общежитие на пътя. За тях по протежение на пътя да се каже.

Предполагам, естеството на Северна Норвегия за това как да Мурманск, само по-високи хълмове и заливи сериозни. В действителност се оказа, че хълмовете са станали почти като планина, и красотата на заливите не са само думи!

Като се започне от фиорда Варангер и във водата е придобила прекрасен цвят тюркоаз.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Подозирам, че този цвят на водата, не винаги е така, ясно е, бяхме щастливи: времето беше слънчево, а вятърът в "правилната" страна, но приливът бе направил своята работа. И по-голямата част от пътуването ни радва отличен цвят вода!
И снимките крият около една трета от цвета, в действителност, окото възприема много по-шик сянка!
Така че това изглежда странно, "Карибски" морски нюанс с джуджета брези! Аз имам този "несъответствие" по целия път, за да отида.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Между градовете Тана BRU и Lakselv може да се стигне по два начина: Европейската маршрут E6 и пътя с регионално значение 98. Минахме на двете места. На качество те са почти същите, с изключение на 98 е малко. Тя и по-кратък от около 70-75 км, а по-красив (IMHO). Аз пиша в такива подробности за пътя, може би, преди пътуването претърпя избор, къде отивам. Решено е на една страна, за да се опита по един начин и по пътя обратно за още една обиколка. Така че, ако искате по-интересни и имат време да гледам, вие сте 98 път; ако сте уморени от фиорда и искате относително равен път, без да се обръща нагоре, надолу, наляво, надясно - тогава на E6.

Първата вечер бяхме в непосредствена близост до разклонението на пътя, близо до град Тана BRU.
Къмпинг Тана familiecamping. Нищо особено, малка къща с две dvuhyarustnymi легла, бюро, хладилник и стари плочки. Съоръжения в отделна къща.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Когато пристигнах, отидох да се запознаят с удобство. Отидох с открито лице под душа и след банята. И има само момчета! "Аз Razula очи" и офис на този човек. -D
Момичета всички удобства от другата страна на къщата! По-късно забелязах, че не един аз такова необмислено. Женската част от къмпинг със завидна упоритост се раздра на мъжката част от душ / тоалетните!

Емисионна на 425 норвежки крони (

3270 рубли). Одеяла и спално бельо не е (или по-скоро, срещу заплащане). Взехме дома си маршируващи одеала + бельо.
Това беше първият ни опит на къмпинг. Това не е нищо! Душове / тоалетни са чисти, топла вода, необходими ястия са по-чести кухня, дори stiralka сушилня там.

Аз също искам да кажа, че всички храни, те взели със себе си от Мурманск, с оглед на строги икономии. Наденица, нарязани, наденица, сирене, варени яйца отидоха на хладилник пътя на батерии; хляб и юфка б / п случай. На границата никой не е търсил и не укорява.

В събота, ние трябваше да карам до Северния нос и да видим всичко, което имам време. защото цялата третия ден е запазен на път за вкъщи.

Станахме рано и побърза да продължи. На всяко място наблюдение Искам да се спре и да вземе няколко снимки. Но след като минахме само на 150 км от четири часа. с много спирки и отравяне вещества / Оховен, беше решено да се вземе в ръце и си отиват, без да спира.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Специално бе планирано настаняване Trollholmsund. Там, далеч, само на 5 км от страната. Този странен закален скали на брега на морето.
Тук изглежда, че нищо особено, но много ми хареса! Енергетика и прет!

Излитане местно овце с дълги опашки. И аз можех да видя опашката просто като у дома си в снимките. И гледаш живи, овце, не можах да разбера какво не е наред с тях! Като овце като овце, но нещо не е наред с тях!

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

В Северна нос язди огромен брой хора! Браво норвежци така отприщи място, което не е туристическа атракция в действителност не е!

Те позиция Кейп Норт като най-северната точка на Европа, въпреки че в действителност не е така. Нос разположен на остров Magero, така че не може да бъде континентална Европа, където се намира най-северната точка на близкия полуостров Nordkyn.
И ако вземем предвид на острова, той е много по-малко глътка от най-северната точка (включително, например, Шпицберген). И на остров Magero имат повече северната точка от Северния нос. Но все пак!

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

За да стигнете до острова и известния нос Magero трябва да карам през тунела

7 km, с макс. дълбочина от 212 метра. Тогава ние се изкачи по-високи и по-високи, няколко гледане платформи и на входа на Северния нос.

Цената на 260 CZK на човек, билети са валидни в продължение на 24 часа, така че е възможно да се обади няколко пъти. Успяхме да направим само две снимки и нос покрита с мъгла.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Влязохме да се стопли. Говорихме с местен трол попита за по-добро време. Или той не ни е, или понятието "добро време" при хора с различни тролове чуе. Но мъглата само усилва.

Изпрати posharahalis комплекса. Филмът изглеждаше - като, красиво заснет, с чувство. Купихме удостоверение, че "ние бяхме тук" няколко сувенири. Между другото, комплексът е отворен 11:30-1:00 (самата сграда с подземни етажа).

Отидох отново до нос, се изгубили някъде там в мъглата (добре, че край ограден), дори имаше време да се плаша.

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Ние не чакаме морето времето за, а в 23:00 часа отидох до хостела.

Хостелът е избран от другата страна на острова в гр Honinsvog близо tonnelem- Nordkapp Vandrerhjem Hostel. Стая с две легла, мивка, спално бельо - 775 CZK (

6000 рубли). Тоалетните / душовете на пода - много малък.
Закуската е включена. Red не риба с шампанско, но това е сърдечен и адекватно. Първо видян по време на закуска херинга! Изглед:

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

На добър да излизаш тук още един ден. Пътуване из острова, за да видите странни скали, в края на още един път да се опита да преговаря с трола от атмосферните условия, но уви.
На сутринта се събрахме багажа и си отиват. Когато напусна острова, времето се подобри и беше отлично през целия ден. По пътя спряхме много рядко хапят, но разтъпчете. Тук е паметник на въдицата намерен

На последните капки бензин достигна границата и след попълване. И там

Определено ние го радва, ние със сигурност ще продължи да проучва Норвегия, но не в такава бясна скорост.

Това е нещо подобно. Чао на всички!

Мурманск-Север Кейп (Северна Норвегия) марш Weekend

Този странен закален скали на брега на морето.
Тук изглежда, че нищо особено, но много ми хареса!

Но как zhezh нищо особено, може би си мислите че има скали навсякъде. Наистина ми хареса отзоваване на тези скали. И овцете и еленови преписи. Къде другаде можете да видите елени толкова близо в естествената им среда.

Отлично печеливш този празничен ден ти се обърна, obzavidovatsya възможно.

Прекрасно пътуване, благодаря за върха!

Благодаря ти, това е интересно))) А сладък норвежка херинга се опита? В голяма пластмасови буркани продаден там. Много необичайно.