За цяла година, докато чака ваканция. Колко бързо ще върви

Но за едно пътуване с кола, за да видите и старата българска град, в който искате да посетите, вижте и любим (с изключение на любимите реки, има и любим море) Бяло море и да отидете на катамаран на бързото реката и улов на риба и морски и речни събира и гъби и горски плодове.

Така че, след като се срещна по време на пътуване до Кола, ние решихме да отидем не запушена Ленинград магистрала, а в Ярославъл. Чрез Ростов, Ярославъл, Вологда, Белозерск, известен село Ferapontovo, Кирилов, по пътя покрай езерото Onega, на Medvezhegorsk. Българската Север, невероятни места на страната ни. Карелия страхотна, уникална тежък характер на Колския полуостров. Тъй като нашата красива България, като кратка ваканция. Колко бързо времето лети и ние вече сме преминали от Арктическия кръг, пътувахме Kandalaksha и тук е на Бяло море.

Морски като треска хвана малко почивка, да гледате самото море, а след това и начина, по който е бил на път към реката и Amozero Vyalee на която и бихме искали да направим сплав с Umba.

Късно вечерта пристигнахме в безлюден брега на Бяло море. Спряхме при устието на река Черна. Има нещо очарователно в северните морски пейзажи. Морски прилив и той пое огромни гъста пясъчни плажове, покрити с дълги морски водорасли, морски звезди и медузи.
Ясно и нисък, дори нула температура, и са принудени да носят сака и палта. Мушици и комари принудени да носят мрежи против комари. Да, Кола полуостров Крим не е добро слънцегреене рядко е угодно.

На сутринта морето стоеше почти в краката ни, камъните, на която седяхме и се възхищава на пейзажа, изчезнали под водата. Въпреки това, след 6 часа приливът отново и пясъчния периметър, покрит с нови уникален дизайн.

След обяд в местен риболов дойде на момчета. Те се скитаха по брега на морето с лопата, изкопаване на пясъка. Аз дойдох до тях и да се говори за време, риболова, и за живота научих, че те копаят червеи Lugworms, които след това ще се хванат писия. Ние просто също искаше да хване такъв екзотичен за Централна България рибари риба, въпреки известен с магазини и риба серия. Това е едно нещо, за да си купите в магазина, се запържва и се хранят на масата в кухнята. Друго нещо е да се хване и се запържва над лагерния огън и се хранят на плажа. Разликата е голяма, особено за рибни чревоугодници. На "природата" на всички риби вкусно.

Но най-напред е необходимо да се изкопае и време земен червей да го направи при отлив. Аз трябва да кажа, делото не е било толкова лесно, а дори и по-забавно от наваксване писия. Земен червей червей живее в пясъка, което оправдава името си, но тя осигурява присъствието на характерни признаци. Тази единична гладка кръгла входящ отвор и в близост до гърбица пясък, че той пропусна чрез себе си и хвърлен навън. Този изход, и тук е необходимо да се копае. Но за да го получите при нас в началото беше трудно. Виждайки дупката, ние се приближи към него, намушкан с истинските им имена бавно, спрете крак и той идва в пясъка. Свиващите стомаха купчина пясък, счупи го - земен червей не. И така нататък, докато новите дупки и неравности, но не и червеи.

Плаж вече покрити с купчини пясък, като добра работа тук Nechernozemie молове. За половин час хванахме само две от червея, но местните момчета вече бяха пълни кофа. Виждайки безплодните ни усилия, момчетата помогнаха съвет. Те казаха, че ние копаем погрешно, много бавно-писта. Земен червей червей е много чувствителен към вибрации, а когато дойде до мястото на жилището му, topcheshsya върху него, primerivayas къде да копаят, бавно пада в пясък лопатата, той успява да напусне веднага. Подход е необходимо бързо, без шум и разговори, а след това се копае една лопата и бързо повишаване на пясъка. И е време да си тръгне.

Следвайки тези съвети, минното дело земен червей отиде много по-успешна. Ние тихо пропълзя на дупки, мълния избит с байонетно пика и бързо повдига купчина пясък. Ние дори тренира с местния бизнес и отидохме добре. Един час вече е имало две дузини дълго, добри Lugworms червеи.

Улавянето писия е много по-лесно, отколкото да се копае червеи. Местна го хванал на "дъвка". Stone товар, гума-шок риболов съответствие с куки и каишки земен червей. Ние имаме такъв механизъм не е и ние използвахме върти като вързана ослица 3-4 олово. Пет до седем минути, извадете наивен справи и имате толкова много риба в нея, колко каишка. На всяка кука на малък задника. Тези малки по размер риби, но все пак е изненадващо. В крайна сметка, никой от нас дори не хванат риба. Преди година писия плува като риба всички обичайни изправено и след това се изравнява, това писия. Очите изместен на една страна, а дори не мога да си представя как всичко това се случва. Картина, че тя може да отнеме цвета на дъното. И тя заравя в пясъка със скоростта на светлината. Природно чудо, чудото на подводния свят, една невероятна риба камбала. Би било добре за всички тези "еволюционен" процес да изглежда като у дома си в аквариум. Както на СРЮ писия, че плува вертикално, тя започва да живее в един напълно различен самолет, непознат за много други риби. Изведнъж стана интересно да се хване писия, дори и тези, които не се копае червеи. И стои на брега до късно през нощта, докато червеите не са приключили, и копаят никой отиде, както приливът започва, и мястото на улова земен червей покрита с вода. Жените веднага си спомниха, "дом" за готвене умения на рибата. Половин час по-късно се хранехме прясна пържена писия и вкус не е сравнима с сладолед, пазаруване писия.

• Forest наема нови налози
  • Неуспешно нападение зави кражба препариран вълк
  • Точни куршуми снимане от пушки
  • Грабеж в MOOiR: Нямам нужда gosohotbilet
  • Историята на пистолет карабина машина домашно приготвена с цевта
  • Огромен глиган Туркестан
  • Sknyatinskie глигани: досадно трофей
  • Zabaikal'skii съд ловци удари в гърба
  • Граждански ръце искат да принудят в близост до множество замъци
  • Ulomov - моята малка родина
  • Бележки модерен borzyatnika
  • Не се нуждаем от нощните забележителности
  • За първи мечката да Карелия
  • Културата Хънт - всичко това е само красиви думи
  • Грабеж в MOOiR: Нямам нужда gosohotbilet
  • Zabaikal'skii съд ловци удари в гърба
  • Rosgvardiya стяга отговорността на собствениците на оръжие
  • Rosgvardiya отива към хората
  • Не се нуждаем от нощните забележителности
  • Деца и лов: виждат със собствените си очи
  • Отговор на професионален лиценз и позволява работа на гражданин обжалване