Тихо и спокойно поздрави новата година. ние най-накрая спах за първи път през последния месец и са готови за ново приключение. Цените Bereke хотел. ние останахме за няколко дни, е включена закуска. Не пропускайте възможността (както направихме в къщата за гости в Малайзия), и слезе в бара от 10 ч. Бяхме предлагат овесена каша, кнедли и пържени яйца. Имаме топките, така че аз избрах второто.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Свежа, се събрахме и се отдалечи. На автогарата ни казаха, че автобусите до Боровой този ден няма да се дължи на новогодишните празници. И в брой също не работи там. И всичко това на служителите на гарата имаше само една жена (може би единствената не-пияница), който е отговорен за тоалетна и складово помещение. Тя ни посъветва. Ние започнахме да се мисли какво да прави по-нататък. И тя започна да се обърнем към таксиметровите шофьори. Но след това Макс е решил да се изясни информацията от местните момчета. Тя ни каза, че тя също отиде да Borovoye и му разказа за таксиметров-бомба в центъра на града, което носи до Боровой 250 тенге на човек. С автобус №1 стигнахме Shuchinsk център (в непосредствена близост до центъра за отдих и търговски център GRAND), стигна до гарата, където те са били да бъдат тези, които най-много шофьорите на таксита. Тук, между другото, маркирайте на картата Shchuchinsk (може би някой ще дойде по-удобно).

Изпълнение на запитването, такси, ходихме на контролно-пропускателен пункт, където те видя картата на околностите на село и езеро Borovoe,

както и карта на национален парк Burabay.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Ние платихме за въвеждане на 212 тенге човек. като че ли сме в зимна приказка. Не по друг начин да се нарече красотата, която се отваря пред очите ни. Pearl Казахстан и Казахстан Швейцария - т.нар живописно кътче на Северен Казахстан - курорт Borovoye. И ние не можем да спори с това.

Това бюст Abylai Хан, един от най-известните ханове на казахски ханство, създадена почти на входа на територията.

И ние трябваше да стигнем до изчистването Abylaikhan и за трона на Великия хан изглежда. За да направите това, ние трябваше да отиде на 5 километра, така ни казаха от човек с НПК. Преместихме протежение на главния път, докато отляво не виждам пътя. Тя ни води до самото езеро Borovoye. Макс тръгна пред мен и видя обширната територия на първия.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Пълзях по-късно. Първата асоциация, която влезе в главата ми от това, което видя: полярен изследовател на Северния полюс.

Така хипнотизираща спектакъл. Особено ми, човек, който никога не е бил на риболов на лед, и не отиде толкова свободно на повърхността на покритите със сняг леда. Бях развълнуван, щастлив, скок, тичам, се държеше като дете и тя е щастлива.

В този момент аз не се нуждаят от горещите страни, жаркото слънце и топло море.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Аз просто се радват на живота, щастлив снега и факта, че имам в момента.

Всичкото време, докато нашето местоположение на брега на езерото, не можах да се успокоя. А останалото Не съм давал тук този камък могила (както аз го нарича) на брега на морето. Реших, че това е Zhumbaktas - основната атракция на Боровой, на което през лятото може да се стигне само с плуване.

Макс веднага каза, че това не е тя - твърде близо до брега, а не като този, който е в интернет. Но аз съм упорит като овен, за да се убедя, че това е то. И, разбира се, за хиляден път, Макс е прав. Zhumbaktas от това място на около 3-4 км.

Но това, което е най-интересно, Макс е на това място в детска възраст и почти загубил живота си, когато той падна от тази много рок, който сбърка за Zhumbaktas. И това е мястото, което сме били по следите на езерото е атракция, наречена "Dancing Grove" ( "горичка на танцуващите брези", "Dancing брези"). Ако се върнеш тук през лятото, не забравяйте да правите снимки и да се покаже същите тези бреза.

Така че, ходят много Borovsky езеро (както той нарича Даша - нашият спътник), ние се върнахме до главния път и продължи по пътя си към изчистване Abylaikhan.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Извън -20 ° C, а ние имаме, че е малко притеснен, че ние сме щастливи и топло облечени. Отначало мислехме, че спря колата,

но след това ние решихме да отидем до замразяването на цените. И за да се прекъсне тази самота с природата не обича.

Не мога да кажа, че ние отидохме дълго. По пътя някога се намира нещо интересно.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Например, наблюдение палуба и къща лодка. Най-вероятно това е мястото, където през лятото можете да вземете лодка под наем и да достигне Zhumbaktas на брега на езерото.

Това стана ясно ни маршрут през националния парк Burabay, реших да се направи подробна карта на района, в който ние се движим от селото към областта Borovoye Abylaikhan (карта може да се увеличи, като кликнете върху него).

Неочаквано за нас, Макс видя далечна планина, които се различават по своя размер сред всички области.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

По някаква причина, това ми напомня на Светилището на истината (истината) в Патая. Това е планински Okzhetpes.

И след това, много малка, в сравнение с планинските Okzhetpes, беше, че един и същ хълм Zhumbaktas. Главата му веднага му хрумна идеята, че трябва да се намалят по маршрута, а след това видях моста, водещ към езерото.

Естествено, ние се забърза към първия скалата на моста, а след това нагоре и надолу и направо другата страна на езерото.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

И сега, най-накрая, тя - Zhumbaktas, че аз исках да се намери, и планинските Okzhetpes, макар и много близки. Тичах в галоп към това място.

Ние сме намалили нашия маршрут добре, достигайки Zhumbaktas на езерото Borovoye. Следван от туристи, които вече са били там много преди нас, ние излизахме до паркинга. Има един човек ни каза, че полетата Abylaikhan е само на километър. И след известно време бяхме там. Ето това е една и съща Стела Abylaikhan, който се помещава в една поляна.

По времето, когато достигна Glade Abylaikhan, телата ни са доста podmerzli и решихме да отидем на кафе да пият чай, и в същото време топло. На това място има магазин за сувенири, изложбена зала (входна такса - за възрастни = 300 тенге, деца - 100 тенге, деца под 5-годишна възраст - безплатно), ресторант и тоалетна на улицата. Малко по-нататък стела, ако отидете в гората по пътеката, има камък - трона Abylaikhan. Ако си пожелая в и около него 7 пъти, то със сигурност ще бъдат изпълнени. Ние не отиде, защото е още една приказка за туристите.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Всички проверка, ние сме преминали допълнително. Сега ние трябва да стигнем до хотела Rixos Borovoe. Тя е изправена пред дълъг път и ние решихме да се автостоп. Мина покрай момичето от Астана, те са ни хвърлени на ски курорта Ак-Zhelken в Borovoye.

Искахме да отида, но не го направи. Но идете и се научете цените са решили.

След това отидох в подножието на хотела Rixos Borovoe. Отнесени са много, но е почти достигна целта, аз започнах gundet от студа и болката в крака му, и Макс хвана колата. Двама мъже безвъзмездно може да ни отведе до отбивката за хотела. Улицата беше тъмно. Разстоянието от центъра на въртене до хотела е на 1,2 километра. И ние все още трябва да сградата на хотела.

Мистерия търсене - пътуване блог - курортно и езеро Borovoe

Беше късно, бяхме уморени и малко студено. На рецепцията в луксозен хотел Max нарича такси и отидохме в нашия мини-хотел, където един час под наем в сауната да се затопли след дълга разходка в мразовит Borovoi.