Ден 9. Трансфер до Петропавловск Камчатски и Malkinskie горещи извори.

Нов ден в Камчатка ни е дал ново незабравимо преживяване, което бих искал да забравя, но не мога - почивка в почивен ден в място популярните местни жители)) Но най-напред беше като вчера - плаж Khalaktyrsky, дъжд и ниски сиви облаци.

В Петропавловск Камчатски време не е най-доброто - това беше дъжд. Жилища за хуманни цени buking.kom не е бил, нехуманни не искам да, така че ние се счита различните възможности, ние решихме да отидем до горещите извори в Малки. Има най-малко възможно pomoknut в топла вода, а не студен дъжд. Ван горещи извори не са заинтересовани, и той реши да се отдели и да отиде автостоп север на Уст-Kamchatsk, където в крайна сметка пристигна благополучно и къде е видял няколко десетки мечки на пистата.

И ние първо заредени в сухо и топло автобус до Yelizovo, където в продължение на един час път напълно изсъхнал. На автогарата в Yelizovo помогнах немска двойка, която говори само немски, се занимава с покупка на билети. Момчета по някаква причина отиде в някои Apache, не можах да устоя пита какво има интересно, и те се засмя и призна, че планирането на маршрута е направил грешка в имената, а вместо това на жилища в Avachev (в подножието на известния вулкан) Book неотменимо жилища в Apache, малко селце в близост до горещи извори))

От Elizovo напуснахме скъп автобус Малки (480 рубли на 100 км.). По пътя на автобуса направи спирка в известния с целия Камчатка и Камчатка всички туристическо селище Sokoch, което чухме, така че не се колебайте да се купи огромна възможност вкусни баници за 90 рубли. парче.

В Малки сме кацнали на кръстопът в проливния дъжд, а ние за съжаление скитал по пътя към комплекса с горещи извори. Пътят не беше кратък, а ние активно се опитва да спре предаването на коли, но три мокри туристи с раници в тяхната чисти и топли интериори никой не искаше.

На половината път спря мерцедеса с номер 23 в региона, и един млад мъж от кавказки вид. Когато разбрал, че щяхме да плажа Khalaktyrskoye, каза той. "Днес, с плаж Khalaktyrskoye" Оказа се, че точно преди да напусне пистата в посока Malkinsky горещите извори, се разтоварват от машината Ваня, пътуващ на север.

Malkinskie горещи извори са били много цивилизовано място - вход към колата струва 600 рубли на ден. Хората на морето, както и всички коли идват. Оказа се, че по коефициента на уикенд добавя е, че из целия град днес няма топла вода)) Така че, измиване дойдох тук не само нас.

Хората, апарт палатки или дърпа палатки, печено на барбекю, навсякъде музикални пиеси. Те са много здраво, но ние открихме сравнително свободно клиринг и създаване на палатки - тъй като по-късно се оказа, не много успешно))

Продължи да чака в палатката на дъжд не е имал желание да се, така че ходихме на къпане. Самите Malkinskie горещи извори са много хубави, а за делничен ден това място аз напълно препоръчвам, но на изхода тук - за това, което някога!

На разположение има и няколко по-малки езера, над които облаци пара. В първия езерото водата е топла, малки хора. Второ езеро водата е топла и много деца. Има няколко малки езера, но имахме първите две, а след това стигнахме до една бърза планинска река тече покрай горещите езера, намерена в близост до нейната топла локва и легна в него, се приспособява към температурата ви хареса от капеща малки канали на планинска река в гореща каша. Това беше истинско щастие - това са в топлата вода, на гърба удари дъжд и планинска река тече пред очите му. И никой наоколо!

След като отидох да се насладите на извори и Серж. И тогава се изля като из ведро. От 17 21 часа седяхме в палатка под дъжд, музика и лай пазител притъпи Хан, който е живял в палатка в квартала и по някаква причина, от самото начало ние не харесвал. И ако дъждът и музиката все още по някакъв начин биха могли да оцелеят, че непрекъснато правото на лаещо куче извън стената на шатрата 20 инча от ушите - трудно.

В допълнение към всичко в 21 часа стана ясно, че ние сме в средата на огромна локва в палатката започне да тече във водата, и до сутринта всички ние да се удави.

Докато се изграждане на сал палатка и спасени останалите сухи неща, както Сергей отиде да разследва. На следващия лагер всички къщи бяха заети, но пазачите обеща да ни заведе до лагера, където можете да се заселят в определен водоустойчива палатка.

В резултат на това, ние бяхме заредени в раница Останалите сухи нещата по различен раница, предвидена две подгизнал палатка и се понесе в тъмното през парата идва от реката, пияни виковете, музиката и пляска фишеци по пътя от територията на Malkinsky горещи извори.

Пазачът ни изведе в оградена площ, където те не могат да се страхува от мечки, чест гост на Malkinsky горещи извори. Изглежда, че ние сме дошли да нечия къща - два огромни дървена къща, сауна, 4 големи фиксирани шатрата сгъваеми легла, маса и столове. Тя е удобна и приятна с удобство хранене, кухненски и скара за барбекю. И очарователно куче. Това ще бъде възможно да се живее, това е само цената на 3500 рубли за стационарна десет тона без бельо и хавлии - това някак си krutovato, колкото си мислехме. И ние бяхме буркани, попитахме паспорт, принудени да попълнят някои държави, в регистрационния формуляр, и взехме 5000 залог, макар да развалят палатката беше нищо особено. На следващия ден хазяйката нашия чудесен апартамент в Петропавловск-Камчатски с нов модерен обновяването и всичко необходимо за комфортен живот не поиска обезпечение и паспорт ...

Malkinskie Камчатка горещи извори, които пътуват сами с една мечта

На 2 нощи ние изчерпани в последните часове на шум и пияни тълпи проливния дъжд, най-накрая заспа.

Ден 10. Малки. Трансфер до Петропавловск Камчатски.

На следващата сутрин дъждът не е, тогава той започна отново. За да живеем в тази "къща" е желанието да не се връща към горещите извори и да живеят в палатки мокра, също така ние сме много припряно закуска и в 13.30 излезе на преден план в посока на града. Към края на черен път точно пред магистралата до нас спряхме две коли и взе трима от нас да Elizovo. С традиционна спирка в Sokoch на сладкиши.

И тогава започна една цивилизована част от престоя ни в Камчатка - уютно топло и евтино на апартамента под наем, вкусна и обилна храна, удобни забележителности и радиален набег на Охотско море.