Малкият ми гръцка сватба

Също така в Стаята разполага с кана с чаши и чай-кафе, определени, че ние също забравих да напусне))) хвърля нещата назад във фоайето, в бара ни предложиха само сандвичи със сирене и чипс, снакс установили, че картите не са приети, но слава на Бога, може да бъде записан на номера на сметката, пиеха шампанско, иззети круши с грозде и заспа) сутрин веднага отидох на балкона, за да се възхищаваме обрат Б, да кажем така grustnovatoe B обрат, полу стои пред сградите, а не съм сигурен дали си струва да overpaying за стая 8 изглежда хиляди.

Но не е вулкан интересни нас възгледи след Големия каньон и Брайс ще бъдат изненадани, гнило яйце смрад, дават 40 минути, за да сляза и да се върне. Подобно на това те да правите снимки и иска да напусне възможно най-скоро))

в зависимост от града, за да се разходят там по време на часа 3, много таверни на плажа, имахме над предварително, за да се погрижи за въпрос, където има добра храна, но сме забравили и яде в първият с хубава гледка и ужасно кафе)) на ферибота вземе това - нещо като блуза, якета, вследствие на силен вятър и не много гореща сутрин бях много студено, и отидете някъде час. Цялата обиколка от 9:30 до 16:00.
Отидохме курс по "парк" с пауни. Много крастави птици, най-много произшествия мръсни болни котки и котенца, които са лудо жалко, дошли да ги нахранят хот-дога. Странно "привличане" на острова.

Няколко пъти спряхме в столицата на острова, разходка, пазаруване, не е само сувенири, обиколи основните места, посочени в ръководството, обхождане на "руините"))

В Кардамена развлекателни много барове, спряхме да гледат играта, а вечер, беше денят на игрите в Шампионската лига, най-вече всички гледали мачовете на английските отбори, така че собственикът е дал ни отдели плазмата, намерен канал, където мача беше излъчено зенита, като цяло, всички от гръцко гостоприемство.

Малкият ми гръцка сватба

2 дни преди церемонията, се срещна с организатора, леля е британец и член на персонала, хотелът привлича нейната компания за такива събития, обсъдиха детайли, букети и тортата нареди тя също имаше по-рано, ние искахме да зададете плаж арката (125 евро) и са били помолени да поканим ни на фризьор и грим (80 евро прическа и грим на булката 65))) отиде с нея до плажа, за да изберете място, където тя ще бъде инсталирана арка, и се съгласи на време. Така че в петък сутринта, след закуска, бяхме все още лежат на плажа, с чаша кафе в бара, да се отпуснете в стаята си, а в 14:00 се срещнахме с един приятел от нашите стилисти. И двете момичета също бяха от Англия, са били много приказливи и 3 часа сме поставили пълен marafet) в 18:00 ни дойде нашия организатор с китки. Ние сме много притеснени, че всичко ще е странно и умишлено, се страхувам, че няма да има чуждестранни наблюдатели на брега на морето. Но всичко мина прекрасно, ненатоварен, спокойна и забавно да ни изненада)))

На брега на морето по това време почти никой там, слънцето не е дебел, организаторът ни каза какво да правя, повтори обета си и си размениха пръстени, пиеха шампанско, хранени помежду си торта, хвърли един друг с ориз и весел фотограф ни даде морето фотосесия)

и не сме забелязали как почти тъмно) прекарана вечер в ресторант а-ла-бар край на картата. хората почти никога там, храната е много по-вкусни, за празнична вечеря най нея. Като цяло, ние останахме Sooooo щастлив, че ще каже на децата))) след церемонията, нашите стаи са декорирани със свещи и листенца от рози)
На следващата сутрин, организаторът ни даде CD със снимки (380 броя) се обърна и красиви сертификати, които нашата сватба се проведе в Кос. Отпътуване беше в 22:40, в автобуса е трябвало да дойде с нас на 20:20, касата на 12 дни, дори и за няколко дни се научили колко ще ви струва късно касата, до 18:00 часа, за да се разшири стаята струва 85 евро, но това може да стане само ако на вашия номер никакви резерви, в петък ни казаха, че такава възможност не е налице, но те ще ни даде възможност за един час, така че бихме могли да се измие. Като цяло, в събота, след касата, ние отдавна гледани снимки на лаптопа във фоайето на хотела, след което лежеше на плажа, останали в специална стая retsepshene неща, в 18:00, ние получиха ключовете за най-отдалечените стаи в хотела се оказа почти същата като нашата, само с лице към стената) стека с чисти кърпи, много бутилки с шампоан, само за да се мият след плажа, сухо и промяна. В 07:00 отидохме последно време за вечеря (от първия ден пристигнахме много късно и пропусна вечеря, ние го премества в последния ден) и 8 са в очакване на нашия автобус.

В заключение мога да кажа, че имахме много тихи 7 дни в компанията на близки и никакви глоби, които не биха могли да развалят пътуването ни и аз много се радвам, че нашата идея с сватбата е успех)), но да е цел, Kos да препоръчвам на никого няма да го направя, скучно остров от гледна точка на природата, красиви гледки там, морето и плажовете в Гърция има сто пъти по-добре, много сънародници, всички много туристически, автентични механи в загубените планинските села в Крит като не. Е, нашата Doubletree е в Гърция и пет, но по мое мнение изискан четири и повече. И накрая)))

Малкият ми гръцка сватба

заживели щастливо до края!
Тук за Kos искате да се изправи. И има добри плажове и атмосферата, и времето, в Кос може да се направи доста добре. Може би сте направили грешка с острова само за сватбената церемония. И все пак, och.spokoyny остров Кос, а вие със сигурност искам ярки впечатления и луди типове! Вие видяхте, много неща, включително и в Гърция.
Прекарах 3 дни в Кос, и ще се върнат отново за известно време. Мислех, че е много искрен.

Малкият ми гръцка сватба

пряко или вид, без плажове :))
Страхотни снимки вас) и сватбата в Гърция - наистина, една мечта на мнозина. И ти успя да го носите! Браво.

Защо така облечен беден човек? Сватба все още. Особено на булката в черни гащета.

Ами всеки, който))) са съгласни с костюм на плажа не на място), макар че, разбира се, е въпрос на вкус и възприемане на ситуацията)), ние не си представя стандартната сватбата и съответно обичайните страховити сватбени рокли, също))) По същия деловодството е видял достатъчно от булки))

Малко странно, че любимата на Гърция за вашата сватба, която сте избрали, не е "сватба" на острова.)
Тези от Крит, Санторини, Корфу и т.н. повече, за да дойде в тази област IMHO.
Въпреки това, много благодаря за прекрасните снимки и. "Kiss !!"

Да, ние просто наистина исках тишина, спокойствие и релакс))) просто трудно да не се сравнява с места, където вече са посетили)) и Кос губи по всички фронтове. Е, не за нищо, че това е най-евтините туроператори

Тези от Крит, Санторини, Корфу и т.н. повече, за да дойде в тази област IMHO.

Много рядко се върнем към места, където вече са посетили в света много по-интересно, защо ходят на същото място, където сте били. А Крит и Санторини изминахме пътя. Както вече казах, се смята, че гръцките острови не са много различни, както се оказа, не е наред.