17/07/12 Evgeny от Брянск

-Хотел RIXOS центъра на града и планината, отдясно - малко на Анталия. Не е пълна с изглед към морето, но не през цялото време. Това беше най-голямата дискотека в помещенията на територията на Анталия. Сега знака е отстранена, за момента. до увеселителния парк (произволно число) или таксита (10 лира) или пеша 40 минути от увеселителен парк, но неприятно. Migros. Голям търговски център. Разположен срещу увеселителния парк. другата страна на улицата. самите често купуват екскурзионни пътувания "на улицата", но в Анталия - наемем водач. Странно, но ето го.

борда само вода и кафе / чай. Летище Анталия се е срещнал с огромни опашки пред паспортния контрол. Така че по време на нашия празник в увеселителен парк рационализирана завой машина, променена стъпало на. Воден парк и увеселителен парк. Увеселителен парк в хотела е отворен 19-30 до 21-30. Той 9 различни маршрути. Три от тях са подходящи за. Mufid, Дарина, Наталия и Даша и увеселителен парк работници. който е работил в кенгуруто и karuselke.

Ирина Петрова 05.11.11

5-10 минути. път с кола от историческия център на Анталия - Kaleici. Там можете да видите Роман. мин. пеша е прекрасен увеселителен парк - AKTUR PARK. Особено красиво там вечерта, когато. Срещу увеселителен парк - една от най-големите търговски центрове в Анталия - Migros. Аз препоръчвам на всички. който иска да знае Турция, защото Анталия - е главният град на Турската ривиера, много.

лично мнение). От друга страна, в летището на Анталия. Доплащане за по-добро място на рецепцията. LUNAPARKLunapark работен ден. Мисля, че работата и вечер по време на сезона. Защото след това. Обратно в Анталия доставя маркуч на самолети, превоз и отне по стълбата. В Анталия - превоз.

като частен трансфер се оказа). Ние сме сами в Анталия отиде. Те са пристигнали много бързо. Влязохме в хотела. Отидохме на безплатен шатъл автобус до Анталия (отидете там в 11.30 обратно 16.30). можете да си купите. Там е всичко. Лара Бийч построен нов хотел, има увеселителен парк. отидем там няколко пъти с детето си отиде на въртележката. Не знам. може. че няма тоалетна на плаж, увеселителния парк за деца (въпреки че можете да отидете до близкия хотел.

с различни видове пързалки от малка до възрастни. Луна-парк - макар че тя работи само вечер. в празненствата по луна, дете забавления в увеселителен парк. седеше във фоайето или в други барове. От хотела направихме само два излети. Делфинариумът в град Анталия. И двата пъти съжалявах. Анталия стигнал до хотел-автобус за символична такса. Там можете да видите само крайбрежната алея.

4,5 години 18.09.05 - 02.10.05. Хотелът се намира в Лара, Анталия. Това е четвъртата ми пътуване с детето. част, в рая, между пътя и хотела (воден парк и увеселителен парк). Въпреки факта, че област Лара не е зелено. оставяйки детето с момиче от анимация, за да отидете на дискотека Анталия, в полза на това близо. Бебешки услуги.

деца. Мини-клуб в близост до детските пързалки, увеселителен парк в непосредствена близост до бара, воден парк в близост до морето и там. Деца се забавляват в увеселителен парк. който работи в следобедните часове от 15.00 до 17.30 и вечер от 19.00 до 21.00. По време на престоя в Океанариум посети Анталия. Посетихме няколко пъти в града за пазаруване и.

можете да отидете на пазара, в магазина, в Kaleiçi в Анталия. Микробуси CL38 и 703 - тече доста. е мястото, където да седнете и да ходи. Ести 2 мини-увеселителен парк (платено, във всяка от хотела). Дъщеря ни. детска дискотека. Няколко пъти отиде на увеселителен парк, след като възрастни анимация - твърде много. Ден.

морето, но с оглед на увеселителен парк и воден парк. Ние бяхме доста доволни. Увеселителен парк и воден парк, управляван от час. Отидохме да играе в играта на дартс, гледане на анимационни филми. Плюс увеселителен парк, където вече са били там дъщеря ми два пъти.

хотел добър безплатен увеселителен парк и приличен. Хотел Анталия карти са на дъното. Полет без SU222.

След 3 часа прави гладка кацане в Анталия. продължение на 30 минути след кацането получи багажа си. спре, отидете 20-30minut, автобус №103 след това тя отива до центъра на Анталия е още 10-15 минути. Стоп Спира номера на автобус 102 и 105 (най-удобно, ако отидете до центъра на града Анталия) .1bilet на 5lir в луна-парк в търговски център (при турските деца) в Анталия има и друг трамвай маршрут.

Имало едно време бяхме в хотела през май. Ние пристигнахме в Анталия. да гледате бунгало, така че аз избрах Falez-. под турска музика, обиколи целия регион на Анталия. посетени Kursunlu водопади, Dedenev, дойдоха. Турция забележителности - точно от ляво на хотела, луна-парк. не забравяйте глези. В търговски център "Мигрос" направи. година в Мармарис, трион ролка хартия. Анталия - една крачка напред. Между другото, турците с красивата.

Аквапарк, луна-парк. присъствието им - плюс допълнително хотел, деца и възрастни, за да плуват и се вози. Давам хотела Royal Wing, и по-специално в региона на Анталия. Въпреки, че аз исках да посетите тази година хотел.

вечерта много комари, особено в увеселителен парк. Родителите са танцували, но страдат. Средства. те не веднага намери. Делфин с него по-добре. Увеселителен парк като скромен и в делфини, но мина.

skazka- увеселителен парк. Той работи през нощта. Това отнема децата да мини клуб или самостоятелно. Луна-парк.