Обратно от Lo Manthang се върнахме по различен начин, само частично да пречи на оригиналната нашия начин. След Lo Manthang ние първоначално планираше да направи преход към място, Dakmar и прекара нощта там, но сте забелязали, в първата част от пътя до село Gamay (тя ни Иля някак си се влюбил в наведнъж), реши да промени плановете и да достигне за незабавно един ден преди (обезщетение че от Dakmara Gamay да се движат на един час). За да се извърши планирано, отново прибягна до стратегически трикове: част от групата пътува на кон, и се преместихме на крака с Иля (и друг кон взето допълнително основание на обществена товари).

Кралство Mustang (снимки)

Пътят минава през прохода висок около 4300 метра, а след това след пас Gamay за повечето от начина, по който очите отворени луксозни панорамна гледка към няколко планински вериги, най-впечатляващият от които - масива Анапурна.

И по склоновете на очарователното пълзене овча кожа:

Ilyukha прозявки: колко можете, всеки ден на планината шоуто!

Кралство Mustang (снимки)

Момчетата на коне вървят напред:

Ние Иля хвърлят раници по план и ще свършим с лека ръка върху най-близкия хълм, с надеждата, че ще се отвори още по-прекрасна гледка. Но зад този хълм, тъй като това обикновено се случва, тя крие още еднакво красиви хълмове, традиционен ритуал - 50 лицеви опори - и фотосесия на паметта:

Между другото, в този ден на Lo Manthang едновременно свържете по същия начин, една група от китайски излезе най-вече на възрастта за пенсиониране, и аз за пореден път се чудеха на тяхната trenirovannostju така енергично вървяха. Ние сме пред тях, разбира се, но в крайна сметка те са били зад всички нас в 3:00 (това е при положение, че момчетата са по езда на кон, и отидохме с Иля в много добро темпо, което не всеки би имал силата).

На слизане към Dakmarom конен част от начина, по който свърши, всички ние демонтира и каза сбогом на верните конете на услуги в края на (собственик на конете не иска да се изкачи обратно след това, тя все още е в Lo Manthang през деня). Но от тук до Dakmara не е далеч, и там да Gamay час.

Дадох ни непалски водач, снимана в памет на кон:

Кралство Mustang (снимки)

Трябва да се отбележи, че в допълнение към доста скъпо на разрешителни ($ 500 в продължение на 10 дни), за да посетят Горна Mustang следва да бъде задължително да наемат местен екскурзовод. Трекинг в тези правила в областта на Анапурна и Еверест там, където можете да се разхождате сами, и местни водачи I вземат в тези области само за височинни писти над 5000 метра (в случай, че един от участниците имат някакви здравословни проблеми и трябва да изпратят своите надолу, за да бъда с някого). Той също така е трябвало да се Dala принуден, но като цяло ние не съжалявам, той е добър човек, спокоен и ненатрапчив. Той ни помогна с ложи за резервация (жителите Mustang често не говорят английски или говорят много лошо). И пееха сантиментални песни по целия път

Слязохме в долината на река Dakmar Khola:

Селенът Dakmar (три кола, три дворове) се намира в изключително живописно място, ерозия тук работи добре:

Кралство Mustang (снимки)

В Dakmare имахме обяд и премина към Gamay.

Чортен по пътя от Dakmara в игра:

Сбогом поглед към Dakmar с тях надвиснали червени отклонения:

И тогава, най-накрая, изглежда Gamay

Пробив към "кралския" лоджия с гостоприемна домакиня, страхотно вкусна tentukom (това е супа тибетски) и тибетски хляб, една бременна котка, новородени агнета и други изкушения.

Момчета са стопени всичко това "nyashestosti" и "Kawaii" и ние Илия (сега вторият - че най-вероятно вече е в края бърка с тези две Ilyami, но те някак си да оправи себе си, кой къде ходи с мен) се върнем на горния етаж, за да хълмовете над Gamay.

Това беше един от моите най-запомнящите се излети от това пътуване. Mustang обикновено щедър с светлинни ефекти, но след това през нощта става е, че по какъв начин да го погледнете, очите се разширяват с наслада.

Някои от най-успешните картата от:

Вали Dakmara изолирана от всички страни от външния свят:

Кралство Mustang (снимки)

Извинявам се, че голям брой подобни снимки, но аз съм все още впечатляват от тези места и не знаят коя от снимките е по-добре предава красотата им, да си изберете.

На следващия ден сме дошли да Гама до Самара на познатия път, а на следващия ден направи дори и за кратко двучасов преход към Chusanga където организираха poludnevku (тогава и отвори коварен характер на Rinochki, които не желаят да признаят нашите скъпи гости). Тези места се показват в първата част на доклада, така че тук са няколко интересни, по мое мнение, на снимките.

Вътре в хижата, където спряхме за чай на пътя:

Кралство Mustang (снимки)

Това аз показах преди, но защо да не си спомня още забавни моменти Серж опитва на местните атрибутите в една от ложите в разходка из Syangbochene:

Ilyukha, оборудвани в съответствие с най-новите тибетски модата, с povyazochkoy на носа:

Жълти отпадъци - поле от горчица:

Мост над Кали Гандаки и пещера галерията на път за Chusangu:

След като се успокоиха в Chusange пътя ни различават от класическите трекинг маршрути: не може да се върне обратно към Kagbeni и Muktinath навън в долината през прохода Хю Ла (4135 м). Този път минава през живописното село Tetang но не можех снимам, защото Времето днес беше за нас не е твърде благоприятна: за първи път в последните 10 дни дъжд - и след зареждането на сутринта, продължило почти до обяд. Така че аз камера от контакта е покрит и се скрил.

Ние тримата с Иля и Сергей и планираните друг мини покрай радиално до най-близката височина vershinku вероятно около 5500m, така че започнете да си напред в началото, а Иля, Джак и ни даде по малко по-късно в тих темпо. Но както се доближи до прохода стана ясно, че за да отидете на върха все още няма смисъл, всичко беше покрито с гъсти облаци. От прохода, съответно, ние не виждам нищо, въпреки че той трябва да бъде отлична гледка към масивите Annapurna и Дхаулагири.

Сергей, този път в романтична въплъщение:

Кралство Mustang (снимки)

На подхода към Dzong, гледката от върха:

Въпреки това, от хотела до Dzong, ние в крайна сметка изоставен. Гомпата се опитваме да намерим някой, който може да отвори стаята в хижата. манастирския двор се въртеше само две момчета на около десет монаси. След известно време, те разтърси сън от неограничената си по-възрастен приятел, който дойде при нас с камъни очи, а след това дълго, за да търсят улики и доведе в крайна сметка до стаята, покрита с вековни слой прах (гости спират до тук е ясно, че не често). Преди една година, за ложа следвахме някак си по-добре. Попитахме човек за почистване на стаите и смяна на спално бельо, мудното кимна. Когато се върнахме след обяд в местен открадна, хижата беше заключен здраво, човекът с ключовете и изчезна. Това притеснява ни доста уморени, така че решихме да отидем за резервен вариант и да остане Dzharkote, за което разбира се Dzong 30-40 минути. Влезе в стаята през незатворен балкона, взе нещата и да се обадите предварително собствениците на хижата, те не остави прекалено приятелски Dzong. Аз съм малко разочарован, самото място, което наистина харесвам, но гостоприемството на този път се оказа веднъж tugovato. Но не губете кураж за дълго време, защото Dzharkot повече от компенсирани за всички разходи.

Dzharkota квартал заобиколен от зеленина и всеки стрък трева в мустанга да започне да се оцени.

Кралство Mustang (снимки)

Прекарахме две нощи в Dzharkote, топката се удари в гастрономически оргия (жената в хижата бе кулинарна богиня, и, разбира се, красотата в комбинация). Една разходка из долината, посетили храма в Muktinath. Каза сбогом на Илия (един от двата), който трябваше да напусне малко по-рано.

Да покажа някои снимки на долината Muktinath.

Dzharkot в светлината на вечер:

село Khingar долу в долината:

Пътеката към прохода, който показва в долината на река Panda Khola:

Оскъдното растителност тибетски:

Кралство Mustang (снимки)

Вали Muktinath да Jomsom, ние също премина нетрадиционен начин - не чрез Kagbeni и чрез Lupru (уединено село в река Panda Khola долина, по-рядко посещаван от туристи).

Пътят от Dzharkota да Lupry ни отне малко време, около 4 часа в тече бавно и спокойно.

Lupra, показано в долната част (за спускане от прохода):

Кралство Mustang (снимки)

В Lupre спряхме за през нощта, а другата половина на деня Серж Женя мина през селото, и ние сме страдали с Иля отново нагоре към най-близката скала над Кали Гандаки.

Преглед на Дхаулагири (8172 m) - най-горната част на левия пирамидална форма (в тази гледна точка, може да се види само от Mustang):

Сливането на река Кали Гандаки (вляво на снимката) и Panda Khola (вдясно). До долината на Кали Гандаки тръгва по пътя към Горна Mustang, на която отидохме в Lo Manthang, и в долния десен ъгъл на снимката можете да видите зелената част Lupry:

Кралство Mustang (снимки)

Jomsom до следващата сутрин получихме няколко часа, в същия ден се отправили към Tatopani в весела компания на монасите, са били закупени в горещите извори, леко ограбени мандаринови дървета, а на следващия ден вече бяха в Покхара.