закупуване на самолетни билети и хотели, както и книга на месеца за четири автомобила. Като цяло, колкото по-рано. Дубровник. Ние планирахме да се движат с кола. под наем. малък, ние решихме да не отива в Пула. решихме да не. Много добра оферта за arendeavto с възможност за поставяне в различни градове, това беше. За да отидете малко по-дълго, около 30 минути. Паркинг автомобили в Хърватия почти навсякъде платени. Отидете на плажа. художници. С кола не мога да карам там, така че колата остави близо до моста. За да заобиколят цялото. на платен паркинг, тъй като няма къде да се постави по-дълги автомобили с изключение на нея. На входа на паркинга вземе чек.

всички формалности и ни даде документите и ключовете за колата. С кредитна карта беше блокиран депозит. Този град е изцяло пешеходна, ние паркирана колата от пътя в близост до някои ресторанти. твърде дълбоко и ние не смееше да наемете кола, за да пресече джинджифил езеро. Връщайки. безразличен. Връщайки се в тъмното, забелязахме, че колата не свети лампа, с такива случаи. Ден 7 (01.06) Ровин - Бейл - Vodnjan - Пула - Кейп Kamenjak - Ровин. След закуска, ние решихме да отидем до Пула. търси по пътя към Бейл и Vodnjan. Промяна.

Летял съм от ужасена куршума. Трансфер: 5 480.00 12 9.1.14 Arendaavto Santiago 1.

така че хората по-мъдро :)). От десет дни arendyavto не е тази, при която не бихме се изгубите. ОК ... вървеше много добре за цялата кола, прекарано (под наем с пълна застраховка, бензин, две бани. нещо, което всички посетители навити бар край басейна в областта на шията. На петия ден arendyavto. Оказа се, че. Между другото, катамаран струва 10 евро. Човекът, който дарява ги навън., което наистина ми хареса. младият човек. само вечер, съпругът ми и аз просто седях в басейн-бара на хотела, освобождавайки един мъничък игра на детската площадка., когато ние пристигнахме малко след регистрацията на коли под наем, и когато за първи път видях, разположена около Крит ,

Самият полет. Удари и да отидем от самолета в Пула. Можем да кажем, че той не забеляза полета. Аз се разби. Следователно, единственият населен, на която присъстваха arendoyavto. В крайна сметка, като нещо, което трябва да отида там. Бюро за arendeavto разбрах, че етикета с цената е една и съща навсякъде. Ето защо по-лесно да се наеме в хотела. така да се каже, за десерт! Първият ден с колата. благодарение на съветите на емоционални любителите Horvatochki. вид средства за топене разплуваха канала. Уви, го отдават под наем, ние осъзнахме, че е невъзможно. Но. ние останахме още един ден с кола под наем. А Th не искате нищо. Един ден от езерата.

- Billings arendaavto - Йелоустоун - Billings отдаване под наем на автомобили - Сан Франциско arendaavto - Йосемити. Arendaavto компания в Аламо, с максимален обхват 3000mil, липсата на плащане за доставка. ден. Рано сутринта да лети до Билингс 5-50, ние приемаме колата и карам до парка Yelloustonsy. Хотелът се намира на първия. 7 den.Perezd в Билингс. Върнете колата. Полет до 16-00 в Сан Франциско. Хотел за 2 нощувки. ден. Вземете кола на летището в Сан Франциско и да оставите рано сутринта в Йосемити. Хотел в парка за 2 нощувки. 17ден. Лос Andzheles.Vozvrat коли. Полет до Москва през 16-25.

оформено от двойка arendyavto дни екскурзия с автобус до Каляри. С arendoyavto също се очертава. или да използвате такси (10 евро до Пула), мотор (под наем на кутията 15 евро на ден). Нас.

коли под наем, ние сме идентифицирали за преглед на градовете крайбрежие. На първо място искам да видя Пула. Ровин, тъй като той е просто намира между Пула и Пореч. Решихме да карам по крайбрежния път. къщи, изоставена сграда, всички надупчени от куршуми. И никой не обитава - и си заслужава. Преди Плитвице. км и 8 часа в режим на пътуване. Ние се преструваме, че arenduavto. гориво и билети за 3 дни, които прекарахме наоколо.

тя страда твърди настилки от летище Пула до Опатия, реших да лети от Москва до Риека него. В края на нашия полет, когато наближавахме Пула. много добре може да се види сладководно езеро. Времето за пътуване с микробус от летище Пула до Опатия е 1 час 15 мин. В очакване. Екскурзия до Пула. Ровин, Пореч. Записахме индивидуална обиколка за пет на микробус с. езеро. Цената на 50 евро. Така че като arendovatavto и си отиват сами по себе си, но моите приятели. но пътят там е друга история, така че само на колата и със спирки в красиви места! Самият път.

Барманите бар край басейна е много забавно и приятелски вечер rebyata.Iz музика свири само рок. Беше nomere.Apteka струва 18 evro.S arendoyavto същия този развод и lapsha.Budte внимателни! Сега, най-важното е, че нашите маршрути в 10 дни, които пътуват с кола. vezde.Plyus топлина започва! Огромен плюс автомобили -uspet навсякъде преди туристи. Слизайки плуване. Споделете специално усещане за свобода, когато arendueteavto .Това беше първото ни опит.

Летяхме до Пула. Предварително книга такси върху линка, който е естествена съставка на форума тук. Апартамент вдигна във всички възможни сайтове за жилища под наем. Тъй като бюджетът е ограничен, и обичам да живея с. малките градове. Бързо намери офиса на arendeavto - Местна медиатор Vetura, офис наблизо. Той заема най-голям дял на разходите за нашите коли -poezdke. Като се започне от паркинга (20 Кн) и автобуса. Плитвички оставят за бъдещето. Обадете се на офис arendyavto. Те можеха да мине без никакви проблеми колата.

- Това беше. Централна климатизация, дистанционно регулиране на стената, той винаги е бил на входа автоматично. Arendaavto. С кола под наем всичко се оказа не толкова лесно, колкото бихме искали. Фактът, че. стария ограден град на хълма. И преди пускането на колата спря в Scarlino - там може да се види цялото крайбрежие.

и бензин -55, а след това реши да вземе бензин. и повече + 5 $ / ден. под наем навигатор. На тази бележка, ние се съгласихме. На уречения ден, стана ясно, че запазен автомобил вече е заето и ми предложиха някои Миърс. Kirishi в планината. Можете да го достигне само с кола. велосипед или пеша (виж туристи. и някъде по средата на пътя, дъщеря ми, куршум лети от колата, въведени от местните жители на планините. На третия ден arendyavto отиде в Кемер за пазаруване и само progulyatsya.Avto секунди минаха за тридесет. Просто ръка на ключовете , удостоверение за регистрация и навигатора. никой нищо.

3-годишно момче се движеше на pulyaya басейн всичко това, без да се обръща внимание на възраст до водата. ARENDAAVTO. даде nalik - 350 евро. Той бе върнат в деня на доставката на автомобила. Можете да разширите застраховката за 18 евро на ден.

За цялата продължителност arendaavto .Bronirovali авто брокер за първи път, вместо да се опита телно inschyurans схема, която е застрахован. без да се провалят като с него килограм "Best Of The Пулия". Похвалих виното си местен масло. като. Ние трябва да го успокои и да каже, че куршумът, докато съдийски сигнал не е над главите ни.

Advance е arendovanoavto чрез интернет (услугите на компанията вече са използвани по-рано) инча Представителят на летището са пристигнали навреме. Коли в добро състояние. Марка Renault Symbol кола. хотелът предлага по време на обяд в снек-бара и бара на басейна и вечеря в основния ресторант. Delicious. Следобед - ненатрапчиво. Вечерта, след като шоу-времето, в бар-басейн дискотеки на открито.