Къде са пъстърва, както и, където е пъстървата.

"След като момчетата заедно отидохме риболов. "- думите не изхвърлят на песента.

Как се чувствам зима предене? Да не принадлежа. Това е извращение. Ограда матирано в пръстени, лед, вятър, сопол мехурчета, стръв огън обратно "на време". И да хване някого? Pipiskookuney? Така че всички те са зимата добре на жига хванат. Достатъчно студен чай Sochah не живеят! Но правя зимата предене аз все още имах.

Лениво скита из риболовен магазин в дългите новогодишни празници, гледах няколко пъти купувачи, бодро обсъждат нещо с доставчици, стоящи зад щанда. И ръцете разведени в страните са много nedvumyslenno. В моя подход страните замлъкнаха и трудно да се преструвам, че те се виждат един друг за първи път.
Разбира се, аз се чудех за какво става дума. Като се на борда на кораба в магазина е много уважаван човек, разбрах, че пъстърва са уловени в града. В движение. И улова, не така или иначе, но целенасочено и по-големи количества - като например от мускусен плъх хапеха през мрежата и ферма пъстърва пъстърва свободно се разхождат по реката. И не само ходи, но и активно да се хранят.

Усвоява информация ние Димас-Blesnilschikom още на следващия ден заедно риболов. Catch решава единствено на crankbaits. Пъстърва същото! Тя трябва да бъде хванат. Вероятно. Voblerochkov чифт с подходящ размер, имах, по препоръка на няколко от моите Blesnilschika prischlos купите.

Когато пъстърва кладенеца, където пъстърва, anlario, spinningline - Риболов портал и се съхранява

Не, воблери, тогава със сигурност имат! Но точно размери patsanski. 130 +! Ние сме Shchukarev!))) Така че, хвърляне на нови позиции в общото поле, аз отидох с чиста съвест, че беше.

Според прогнозата през нощта беше минус 10. Така на сутринта скочи в аптеката за "начинаещ набор от Спинингови" - vazilinom и gigienichkoy:

Vazilin лом на макарата с обрат, gigienichkoy намазка на ринга, а не това, което си мислите! ))

При пристигането си на мястото, намерен на брега на най-уважаваните човек в ръцете на poplavochkoy. Според него не клъвна. Чао.
Събрахме се и отиде спининговане се разрови по протежение на брега. Не клъвна. Преместихме 500 метра надолу по течението. Отново мълчание. Труд за половин час, аз изстрелвам грамофона (е, не на примамката, бях се обеси от мъка!))), Psycho и страхлив отстъпление към колата. Димка продължава люлка предене. Но да започна да пищи, като каза, че няма нищо да се направи, няма риба, студ и т.н., и т.н. Димка се откаже, да седне в колата, но от начина, по който реши да се обади, за да видим как са нещата с нашия poplavochnika.
Спряхме. Бай Дима в пакета са три пъстърва! И това би могло да бъде по-голяма степен, за да не е интересно да се рибата, а самия процес: .. След улов на риба го веднага за забавление стръв промяна. Вече "плуваше" различни мухи, комари, силиконови червеи, царевица с различни аромати. Естествено, закара вкъщи, ние веднага промениха мнението си.
Blesnilschik достатъчно предене и започва веднага ласки воблери, един след друг, а аз остана с чичо Дима. DD получава термос, налива чай, и ние започваме да обсъдят ползите от poplavochki преди върти с улов на пъстърва. Идеята за спешна покупка 3.5м телескоп "Катана" все още не е време, за да гнездят здраво в главата ми като Blesnilschik публикува победа вик, много бързо започва да се върти дръжката макара и след една минута, ще го застрелям с трофей:

Това са нататък. Първият пъстърва, уловени на примамка. И къде да бъде използван.
Спешна оборудва върти (в този случай аз взех понтон 21 SevenHalf 763XF до 12.5 грама) и заема позиция в близост до Blesnilschikom. Моето предположение освен липан СРЮ Гамарус и "местни" пъстърва яде нищо, така че с чиста съвест придържам DUO RYUKI 60S в естествен цвят под липаните. Аз правя серия от отливки, и разбирам, че насрещен вятър и 10 фунта плитка отново отлетя. )) Промяна воблер на RYUKI 70S, почти един и същи цвят, но в малко по-жълт цвят. Тази примамка е с тегло 9 грама и лети е много по-забавно.
Така че следващия път, когато публикувате vmzhu че върти върха пръчка потрепвания не е във времето с моя "рязкото". Пъстърва!

Вдъхновен, продължавам да събирам върти. Променете окабеляване, промяна voblory. Blesnilschik в този момент хваща друг 3-4 forelki. се справи с него много по-деликатно - оградата в 4 LB и Shimanovskaya "Стела" (Искам да ми се колкото се смее.) в размер позволи хилядна хвърлят 4-6 грама примамки и половина пъти повече, отколкото аз хвърлям. Димка щастлив като боа, и щедро предлага да се използват воблери си. Тършуват в клетка си. В допълнение към малките неща направо да намеря смешно DUO JERKBEIT 100 "mattaygere". И защо не. Аз съм уловена пъстърва, сега аз ще се занимава с боклук. ))

Съберете комплект за пълен размер (CD пръти XLS до 35 грама с katuhoy размер 2500), да вземе една кутия с "pasanskimi" воблери. Задайте - катапулт! Dimkin "jerkbait" лети над четиридесет метра. А окабеляване, две, три. Superagressivny потрепвания. Poklovka.
Рибата веднага излиза на повърхността. Плъзнете тихо, чувствайки, че крив през борда. По-близо, по-близо. Аз не разбирам! Хвърли нещо голямо. От една страна Blesnilschik протичане и виковете, че е пъстърва, а от друга - в мълчание побързайте чичо Дима. Риба показва розово страна. Пъстърва, огромна пъстърва! Просто ГИГАНТ пъстърва.

Но ето как да го получа? Хвърли крайбрежен край, на ръба на леда, за да изляза е опасно, но това не е точно предене асансьор. Колебая се. Обходен на лед ръба на ръба (по принцип - не се притеснявайте - всички Таки I "морж"), пресичане ръка обрат най-близо до рибата и издърпайте го влачат по леда.

Ако кажа, че аз съм щастлив - това е просто скромно мълчи. Имам реално гневно избухване! Крещи, скърцането, квичене. Вероятно точно се прояви неандерталец, който се проваля мамут юмрук! Ръцете треперят за дълго време:

Прав щука тема беше - голяма стръв, голяма риба. Аз продължавам да експериментирате с голям voblorami. Следваща forelka обиден мълчат 2 години RAPALA X-RAP MAX 13 см.

Повече poklovok не съм. Резултати риболов - два и един forelki megaforel. Дима хванат за deyatka forelek на различни примамки. Но това е типично - всичко poklovki единствено на "mattayger". Други цветове риба игнорирани.
Между другото, вече poplavochniki хванат нищо.

Къщата ме чака още една изненада - рибата е "малко" бременна. )))

И всички яйца са узрели. След лечението се оказа пълен литров буркан деликатес (!):

Между другото, forelka задърпа 3,250 кг. Аз не се колебайте, спря, и завесата на смесения магазин на път за вкъщи. Така че това, което съм сега?