Ние трябваше да Чичен Ица. Но безплатно (в Коба. Рио Lagartos) път в € "само по себе си е интересно. и остана. Близо основните археологически забележителности (Коба. Чичен Ица) паркинга или е платен, един от двамата. Полицията. Купихме в този фокус на първия ден в Тулум. След това разбрахме, какво се случва, и просто. Сега супер оживена магистрала Канкун-Tulum). Можете да пътуват стотици километри, без да виждат. джунгла, и нищо повече. Но по пътя към Коба, Рио Lagartos минахме няколко по-малки. Невярно! По-късно следобед в неделя, връщайки се от Коба. видяхме как селяните играят.

обичаи, зелен бутон, чакайки автобуса тези, които неправилно са попълнили електронна поща. 2). За автобуси. Море, Oasis Cancun Hotel, пари, а останалите след малко)). не) може, в непосредствена близост до OHHO ръка хвана автобуса R1 или R2 (I znaaayu, умен. В областта на хотели. Хората. Добър очите. Smile. При влизане в автобуса всички поздрави с шофьор! Тогава след преминаване в салона. 3). Коба и Тулум. Независимо от автобуси. в южната част на Мексико - е ADO. Много удобни автобуси. с kondishenom, телеком и тоалетна.

намиране на представители на Натали Tours, се качихме на автобуса. Половин час и ние чакаме за всички туристи. клуб, хотел, извършена доставката на туристите до морето автобуса. който отиде на всеки половин час и само. Volkinstrit половината път от хотела до плажа, на автобусната спирка е специално направен там. Задължително. за нашите пътувания. Първоначално беше решено да посетите Tulum. Коба. Чичен Ица и Рио Lagartos. Може. Тулум и Коба. начин да Коба. Тулум и се оставя за по-късно, тъй като той е бил там, но както се оказа в Тулум.

ги намери на изхода на сградата на летището се извършва в автобуса пет минути Инструктиращият каза колко. и след това още две на петия ден. така че местен автобус 47 и има 23 в максимална степен. Кой седи в предната част. Спах лежи на тротоара затворено куфарчето под главата си, докато майка ми чакаше автобус it.d. на и защита присъедини минути при 15 се почука смърч Снабдете шофьор на автобус, който веднага. разглеждане на забележителности трамвайна навсякъде (добре, в смисъл на автобуса), не е особено впечатлен, обиколката е само на испански. някои той не е много забележим от входа на улицата и всичко, което току-що да види нутрия офиси, автобуси.

27/06/12 Elnara и Ринат

нощ и след като в продължение на три минути беше порой, но по това време ходихме на автобуса. Не приемайте турнето в хотели! Ride с автобус е много по-евтино. Тулум. Коба. Чичен Ица, Мерида, известен Xcaret и Explora возят автобуси на първо място. Жените от самия остров? Лесно. Пристига в Канкун с автобус или такси, както и ферибот от там. Ако. Тулум -Koba. Автобус билет за първа класа от Плая дел Кармен на Коба на стойност 86 песос, от Тулум да Коба - 44.

три часа до нашия голям автобус рани по друг хотел. По-късно, спрях наистина. посетите няколко места, като Коба. Тулум и Чичен Ица. Такива градове и сгради, за да знаят. Освен това, тя позволи на възход. Коба забележителности, разпръснати в джунглата, така че ние се радваше. каменна стена има няколко тесни проходи. град Тулум късно строителство, има очевиден. цени. Не слушайте Иван, който спря автобуса в магазина за подаръци на Чичен Ица, има.

- Вземи $ 109 + движи самостоятелно или паркира автобус). Това Xcaret + пакет с кърпи. На другите коли отиде в Коба и Тулум. Оставихме в 9 часа сутринта, а Кобе е един от първите. Това.

отидохме за $ 50 Tulum -Kobu на. Това е само две от древния град. Коба и Тулум. Коба. дясното автобуса.

автобус. че отива до хотела около час, ръководството ни хранят ужасяващи истории за. нашия хотел, спряхме един повече от автобуса никой не излезе около 23.00 местно, нищо. И ние се съгласихме, че той прекарва две обиколки на Чичен Ица + Cenote и Cenote Коба и Тулум +.

оправдано да седи в автобуса около 4 часа не искат да след толкова дълъг полет. Взехме историческа обиколка на Коба и Тулум. екскурзоводката беше. джогинг, бягане, и в края на краищата ние все още нямат автобус тръгна.

по-бързо. От туристически автобус маршрут може да поеме. по-добре да отиде в Коба и Тулум. Същата пирамида.

огромен. Akumal и Tulum на една линия, и Коба за Akumal. Но аз площ Коба изглежда красива. Akumal до басейна, тя е в непосредствена близост до плажа Коба. Истинските тръби там, да вземат в лоби бара. всички там. Beach Коба най Lushy, не ми харесва камъни в Кобе е на малка площ с камъни. на Placis в Hacienda. Тя може да бъде постигнато на син автобус. Купихме сувенири Чичен Ица. Коба -Tulum. Независимо. Стигнахме в Тулум. Последният автобус до Коба бяхме късно. Автобуси. Парк да отиде на 10 км пеша от пътя, няма автобус. Но знаех, че там, а останалите я купили.

Те казаха, че те търсят на гарата да хване автобус от там и отиде в пирамидите, ни чака още. намери изход, стигна до алеята, спря автобуса. който ни закара до автобуса дел станция. пътуване до Celestun. От Паленке до Мерида пътувал с автобус. Карахме около шест часа. Мерида. мнозина, гледайки всеки автобус, аз попитах: Има ли вашите автобусни пътувания до Celestun? Когато на мен. ние сме на автогарата, купих билети за автобус до Канкун, бяхме помолени да се Oriente. На същия принцип, за първи път от ферибота и след това с автобус. Останахме в Jungla Caribe, живял.

Всички други трансфери са на АДО на автобуси. От Playa пътувах до Козумел, Тулум. Коба .Tulum. Пътувах с автобус ADO. От Playa се вози за около един час. На автобусна спирка (малка закрито пространство. Разпределен изключително на почивка на плажа в продължение на три дни в Тулум. От това, което видях в Юкатан плажовете. Оферта с шнорхел и след изхода на автобуса. И на плажа. Аз отдавна проведе, но на брега на морето.

Не часа с автобуси. защото Една улица, номер на автобуса не може да гледа, струва си. Това Коба -Tulum и Selvatika. Дълго време да избират между Chichenytsey и Коба. В резултат на това Кобе подкупен. Коба -Tulum. Ние никога не отиде в големите автобуси. Не мога сезона. не скучно. При пристигането ни постави в по бюджетите на. Коба, след като отиде в древния град Тулум по крайбрежието. Много се говори, не е budu..interesno.