През последните няколко месеца темата за нашите местни исторически посещения постепенно изместен от военна имение, по естествен-етнически. Това заключение, което направих, превъртате списъка на наскоро написани мнения. Тя не е нито добро, нито лошо. Това означава, че ние сме само малко да променя формата. И това със сигурност не означава, че вие ​​няма да видите са военни цели. Ни най-малко. В спестовната касичка за задължителното забележителности, има бункери и крепости, както и, разбира се, царските времена имения. Така че, скъпи фенове на укрепление, имат търпение, всичко ще бъде. Задължително 😉 Е, днес ние се връщаме в земята на езера и скали, на ръба на високи борове и природа умопомрачаващо. Отиваме да Карелия!

Рано сутринта на деня. Тъмно. почти никой по пътищата. Спокойно полезността не се брои. Чрез събирането на спящ воля и безнадеждно губи борбата срещу zevatelnymi рефлекси, ще карам до определена точка X на паркинга.

Сблъсквайки се с Наташа Услуги, ние разбираме, че не сме сами. Това е добре. След няколко минути Дима изважда от колата и се изхвърлят като "весели" пътници. О, postprazdnichnoe сутрин, докато безмилостно! Всичко в колекцията.

Направете традиционната снимка преди началото на разкошните коледни елхи и с престорена оптимизъм внесе в пътя.

След вчерашната снежна писта е много непредсказуем. Тук-там се крие сух асфалт, и от време на време се вижда сняг унищо и измръзнали места. Ние се опитваме да отида, доколкото е възможно и внимателно събрани, което естествено се отразява на скоростта.

- Момчета, аз спешно се нуждаят от презареждане! Наистина се нуждаем от чаша кафе. Очите просто се държим заедно! - се чува в радио Гласът на Дима.

- Да, щях да не отказва да пие кафе, - аз казвам, знаейки състоянието на колеги.

Ние наричаме в първата мрежа от станции за зареждане и да закупите на освежаваща напитка. След известно време, ние най-накрая дойде на себе си, а с него идва осъзнаването, че - това е всичко! Следващата приключението започва!

Както винаги, с шеги и говори по радиото, стигаме до знака между региона Ленинград и Република Карелия.

- Хората имат достатъчно светлина. Снимана на границата ще бъде? - Аз питам момчетата.

- Да, да! Нека да спре! - взима идеята за Дима.

Аз вече писа, че снимана тук беше за нас традиция дори и с тръгване от Vottovaara. От тогава, също и участниците трябваше да се промени няколко пъти, но се опитваме да бъдем верни на дадената дума. Всеки път, когато мине указател - спре.

Осъществяване на снимка на заснежен път, ние продължаваме по маршрута. С течение на раменете на почти 200 км, а до първата точка остави нищо. След известно няколко минути трябва да е на мястото си. Open днес autotravel решихме да посети 20-метрова скала от Карелия.

20-метрова скала в близост до p.Hiytola

(GPS: 61.2222, 29.80026)

Всъщност, за същата тази гледка сме дошли тук.

3. 20-метров рок и dvuhmetrovy dzhimnik

Ние паркирате колата в точката (GPS: 61.22176, 29.80104) и започват да "се изкачи", а по-скоро "vskarabkivanie" на шипове за сняг камъни.

4. Преглед на скалата от паркинга. отидем там

Оказва се, че описанието на зоната на мрежата не е измамен. Там наистина е много готино. Ей там, в долната част, са нашите машини. И един от тях спяха Дима, който отказа да се качим горе)

През топлите месеци на годината видове трябва да бъде още по-впечатляващ. Но сега тук също е много добра.

Рок изглеждаше, квартал оценявам. Това е време да се понижат. Да, изкачване на ледени корени на дървета и хлъзгави скали със сигурност беше по-лесно слизане)

Организиране право хапка в подножието на скалата, да продължат напред. Navigator предполага, че следващата точка от маршрута трябва да бъде място на властта Alho с известната магически лабиринт.

Място на власт Alho и каменни лабиринти

(GPS: 61.29782, 29.83818)

7. Stone лабиринт

Спирала лабиринт е на склон на малък хълм. Поради наклона, смъртта му, особено през зимата, принуждавайки някои да преодолее законите на физиката и гравитацията.

Някои от нашите членове, решили да опитате и да оставите място за захранване на себе си и слезе каменната спирала, докато други продължават да се изкачи по хълма.

На върха на хълма се намира на олтара на бога на състезанието славянски. За него е това, което получаваме.

9. Преглед на лабиринта от хълм

Олтар вид бог

(GPS: 61.2986, 29.83674)

От двете страни на Рода инсталирани още две фигури на божества.

И още от кариерите ние открихме, алпинеум с лечебни камъни.

Веднага последвано от клоните на дърветата, украсени с цветни панделки.

Преди стартирането направите снимка общата форма на храмове.

18. Изглед от склона

Връщаме се на колата и да продължи по маршрута. Следващата му точка са руините на Лутеранска църква Parish Yakkima в Lahdenpohja.

Лутеранска църква енория Yakkima

(GPS: 61.52353, 30.18477)

Ние паркира далеч от входа на църквата и да отидете на посещение.

19. С erkov пристигане Yakkima

Размерите на църквата са впечатляващи. Вътре, изглежда, дори повече, отколкото навън.

По отношение е равностранен кръст.

Изненадващо, след всичките тези години, стените са в много добро състояние. На някои места дори мазилката е запазена.

22. Tower купол

Ние обикалят в кръг Кирх и направи още няколко изстрела.

В близост до задния вход расте природна забележителност - стария бор.

Под него мраморна плоча.

25. Надписът на плочата гласи: "Естественият паметника. Бял бор. Тук, в Yakkimovskoy енория през 1837 г. Елиас Льонрот той събира народни песни за книгата "Kanteletar".

Близо до входа на лявата страна на пътя, задайте тези, които са починали кръстове финландските войници.

26. Мемориал Крос

Е, ние продължаваме нашия начин да посетите друга природна забележителност, намираща се тук, в Lahdenpohja - скалист парк "Змия планина".

Роки парк "Змия планина"

(GPS: 61.48005, 30.21694)

Оставянето на автомобила на територията на градинарство (простете ни за този акт), отново, по някаква причина, Дима отпуск в колата, докато те самите отидете в планината.

Залязващото слънце играе фантастично стволове на дървета, изпълвайки атмосферата на мистериозната и съновидения.

Описание на района не го пропусна. Отворени изгледи отгоре са фантастични. Дори и очите се отклоняват от това, че не знаеш кой път е по-добре да се търси на първо място. Но все пак имате нужда от нещо, за да стреля! В общи линии, без повече шум просто покажа няколко кадъра навън.

33. Постоянният на ръба на скала

Разбира се, през зимата катерене по хлъзгавите скали - удоволствието не е за хора със слаби сърца. Но, виждате ли, че си заслужава!

34. Преглед на Ладожкото Skerries

Между другото, без наранявания, въпреки това, не е направило (Джина, в обичайния си начин на възприемане на активните и зоната за проучване, много лошо, той се подхлъзна на един камък и сериозно намали лявото коляно. Раната е толкова дълбоко, че излекувана само след 2,5 седмици.

Но нека не говорим за тъжни неща. След като видях залеза на върха на змия планина, обратно към колите. Ahead ще карам друг на около 100 км, меко казано, не най-простите и карелски сияние сняг.

В това въведение към забележителностите по маршрута "Sortavala" Днес ние трябваше да продължи, въпреки доста впечатляващ списък от планираното. Кратки часа дневна светлина и температури под нулата взеха своето. Ето защо, ние отиваме направо в предварително книга къщи за отдих "първа линия", където ще прекарат следващите три дни и три нощи.

Послепис Реших да се събере информация за добри и най-важното - (!) Евтини хотели по време на пътувания. Не всеки може да прекара нощта в палатки по време на повторенията на нашите пътища и някой това е сигурно дойде по-удобно. Четох първата ми мнение тук.

Между другото, ако ще се случва да се вози на пистата, да ме уведомите. Ние организираме малка skidochku за приятели на приятели 😉

Карта на посещаваните от вас сайтове

Изтеглете точка в един файл тук

Изтеглете пътна книга (пътна карта) тук

Преглед на обобщена карта на всички посетени сайтове тук.

Подобни записи

• Карелия серпентина планина олтар kurkioki и скали Hiitola
    Леност: Finca Rapti, Loknya кула (част 1)
    Карелия: уреждане Paaso и нощ Ruskeala (част 3)
    Карелия: Waterfall Poyuhinkoski ", 9 май" и църквата Mursula (Част 2)
  • Карелия серпентина планина олтар kurkioki и скали Hiitola
    За почивка на LadOnegu (Ден 1)
    Крос камък Дяволското гора и храм Карел
    Крим: Aluston, Ай-Петри плато и Кале (част 5)