В Петропавловск Камчатски за оставащите 3 нощувки наехме един прекрасен едностаен апартамент с модерен наскоро реновирана, хубави мебели и на нуждите на живота за 1800 рубли на ден. Въпреки това, извън къщата няколко уплашени възгледите й (както и голяма част от къщите в Петропавловск-Камчатски), но за интериор входа и дългите коридори obschazhnogo тип е по-добре да не говорим))

на първия ден от остатъка са били изразходвани за слагане на мокри палатки и други сухи мокри предмети и хубава вечеря в прекрасна кафе "Авеню" в близкия Шамс търговския център. В същото време се е появил в същия супермаркет, pouzhasalis Цените на млечните продукти.

Камчатка, Петропавловск Камчатски, Охотско море и резултатите от пътуването, пътуват сами с една мечта

Ден 11 е изцяло в Петропавловск-Камчатски. Сити до peshehodinga така, така - прекалено опъната. Така че първо стигаме до центъра и да се повозим на него в 22 автобуса. Местен исторически музей по повод в понеделник (и утре вторник) е затворен, така че трябваше да се задоволи с разходка през централната улица Ленин и минало малко живописно пристанище.

После се качи на Николската хълм, предлагащ прекрасна гледка към града, залива, кораби и планините в далечината, минахме на историческите паметници, разположени по брега на морето покрай батерията.

На брега на морето, уловени последните мигове от живота си интересни бараки с признаци, по които дати бяха посочени, изглежда, всички съществуващи в света празници. Стоеше, poumilyalis, че някой е прекалено мързелив. Само се премества на 20 метра, като багер спря, и колибата е разрушена ...

Тогава той дойде в търговски център в града под името KP (площад Комсомолская), обяд в restrane въглища. В Петропавловск Камчатски в ресторантите ние никога не се срещна Wi-Fi интернет, а всъщност към Интернет не трябва - дори ми прекрасен тарифа Beeline, ако приемем, безплатен интернет в целия Русия, Камчатка, издирван за онлайн пари. На следващия ден, след като отишъл в Охотско море, видяхме кораб, с който да Камчатка "континентален" е най-накрая дърпа оптичен кабел.

След това стигнахме до петия километър (много места в разширеното P-C е означена в км) преминава през кварталите и колоритен pyatietazhek, където дълги въжета сухи дрехи.

Качихме се на най-високия хълм на мишената, където гледката е още по-добре, отколкото с Никола. Достигнал върха точно в момента, когато с нея талази в небето планер с инструктор и пътниците.

Стана ясно, какво да се прави в града като цяло, нищо. Небето беше все още облачно, въпреки че шансовете да виждат Avacha вулкан, да не говорим за факта, че на изкачването, че не е, така че ние със Сергей реши, че от Тихия океан, ние вече видяхме, че е необходимо да отидете в Охотско море.

В 8.30 Започнах от дома, вземете автобус до Elizovo и мина през доста хубав град.

На 10 съм спрял в края на един прекрасен млад мъж, който дори се обърна и се върна в Nissan Patrol, за да ни вземат. Човекът е мотоциклетист и ни каза някои интересни истории от живота autdornoy в Камчатка.

По пътя бяхме само до Sokoch, така че ние слязохме от колата, отиде набавени любимите сладкиши, за да ги ядат по-късно на брега на Охотско море.

Втората ни шофьор, ни domchali с полъх от Уст-Bolsheretsk, не по-малко интересен е личност, а неговите истории слушахме, с отворена уста. И за това, че след като той излезе от отдалечен кабина и средно около 23 мечки, а около повозим на бъгита блатото и Урал, и за полети си на ултралеките самолети над девствените райони на Камчатка. Още веднъж, благодаря ви за автостоп поне в краткосрочен план са запознати с тези интересни хора.

Пътят към Уст-Bolsheretsk е първокласник, първи по красивите скали, зелени, а след това на обикновен скучен.

В Уст-Bolsheretsk, град, основно ангажирани в риболова, когато кацнахме в покрайнините на кръстопътя, където толкова непоносима миризма на риба, въпреки че дясната й в този възел и обработени.

Веднага след като стигнахме до Охотско море, пътят отиде наляво към плитка. Право море, наляво река Big Creek по поляните. Много хубаво място, вие се чувствате на ръба на земята, като около пълен с живот, в морето, на реката, лодки с рибари.

На плажа са открити гъсталаци от интересните растения, две мъртви тюлени и множество чайки, които, ако се съди по техните отчаяни викове и носа надолу над главите ни, за да ни виждат като конкуренти и са недоволни от нашето присъствие.

След кратко спиране, ние излапа складирани сандвичи и сладкиши от Sokoch помощ крака в Охотско море, и тържествено изгори всичките си четири ръчни сигнални ракети, които по този път, ние не са полезни в Камчатка.

Когато уморен, за да отидете на шиш до нас спря едно прекрасно чичо, един рибар, който ни заведе до едно и също "ароматно" разклонение на Уст-Bolsheretsk.

Оказа се, че в този град на целия трафик е затворен в центъра на селото и на бензиностанция в посока на града никой не е била необходима. Ето защо, ние се заби в кулоарите на 40 минути, гледайки към околните храсти мечки билки. Почти веднага до нас спря Niva и шофьорът каза, че ако никой няма да вдигне след половин час той ще отиде в града и повърна. Така и станало.

Отново, традиционната спирка в Sokoch на пайове)) Вечерта друг соул вечеря в Boulevard.

И тогава дойде тъжната ден 13 от нашето пътуване - време, за да лети до Камчатка у дома. На сутринта вземете автобус до автогарата Yelizovo, ме остави да се защитят всички 4 пакет, както и всички мъже отидоха да произвеждат хайвер и пушена риба, връщайки се от пазара с едно забележително улов.

Друг автобус ни заведе до летището, където след регистрация на изчакване площ е на улицата - с оглед на най-после отвори под облаците Avacha вулкан и синьо небе. Времето става по-добре, и беше много съжалявам да напусне любимия полуостров.

Високата цена на местните цени на екскурзии, обществения транспорт и продуктите, изцяло компенсиран лесно да навигирате чрез самостоятелно Камчатка от хубав автостоп по път на всяко качество и детайла в целия лагер оформление на къщата.

Всички местните жители са били много приятелски и забавно езда ние, няколко гости "континента", както те наричат ​​всички, които не живеят в Камчатка. Руските туристи в Камчатка е много малък, но организирани чуждестранни туристи много.

Когато той си тръгна, аз не казвам сбогом, защото това със сигурност ще се върне в Камчатка все още не е време да се направи нещо, което не е имал време в този момент: да се изкачи до вулкана Avacha за посещение в близост до Klyuchevskoy група от вулкани, рафтинг и достъп по море до командира острови. Да, и не успее този път автопортрет с мечка))

Полети Москва - Петропавловск - Москва - 18 000 рубли. Аерофлот.