Тъй като аз прекарах лятото или екскурзия до Монголия.

И така пътуването до Монголия маршрут Кемерово -> Красноярск -> Иркутск -> Улан Уде -> Монголия. Ще опиша накратко най-интересните и запомнящи се моменти.

Пътуването бе разчетена до международния форум "наследство - Музей - Туризъм: митове и реалности на съвременния» XX международен museological училище и XVIII Международен научно-практическа конференция на персонала на музея. Получаващата страна университетски град "Margat" Ерденет. Но не толкова нашия форум привлече много страст за лов на риба, или просто риболов, засенчено всичко. И е на път да се потопите бързо в красива природа на Монголия в своите реки, прерии, планини и гори.

Екскурзия до Монголия взе три дни. Карахме бавно, със спирки и нощувките. Гранична премина без никакви проблеми. Български просветен на рентгенови лъчи, толкова силно, не разопакован. И на монголските трябваше да покаже съдържанието на багажника и покрива.

Монголците се срещнаха с цялата топлина точно на границата. Придружен по целия път, във всяка област се срещнаха и се придружава ръководителя на областта, със задължителното корицата на масата. Пътувахме до мястото на дълга, права асфалтов път и от същия тип на степната пейзаж, малки села, юрти и скотовъдците.

Как прекарах лятната ми или пътувате с кола

По време на конференцията бяха най-различни доклади за култура, музеи, археология, етнография, природно наследство и туризъм.

В един от музеите проведохме майсторски клас в препариране. Сглобяването на главата на сибирска сърна като експонат в Музея зоологическо (пълнени даде на университета). И също така показа, мултимедийна презентация за монтажа на пълнени дива свиня.

Е, най-накрая, след като всички ние честванията ескортиран риболов! След като премине 300 km, спряхме за през нощта в луксозен уелнес комплекс Batervan.

Как прекарах лятната ми или пътувате с кола

Бяхме поставени в юрта, няма да бъде да навлизаме в подробности, вечерта беше забавно))) с музика, песни и танци.

На следващия ден, пътувайки още пристигнал. И малко разочарован, защото преди пристигането ни имаше дъждове, в следствие на водата е мътна от риба, уловена само няколко костур. Но ние не трябва много да се разстрои, местен овчар за номинална такса, сме внесли разделянето на прясно агнешко.

Един ден се премества върху и до малките планински реки.

И тогава ни спокоен и измерва пътуването приключи. В следващия възхода на подаване машината в разгара си, с разширителния съд взривиха капака.

Как прекарах лятната ми или пътувате с кола

Спрете машината, охладена, dolili и се премества, но това е само началото. Стигнахме до малка река, разположен лагер. Grayling не се доброволно, но на ухото и zharehu хванат. На следващия ден, в съответствие с плана трябваше да отиде по-далеч, в друга река. И на сутринта ние открихме, че сме разделени радиатора! Аз няма да се боя, че е забавно. Два пъти сме ремонтира, тя започва да тече в една или друга място, температурата се прокрадна. През цялото това време, планините и степите спряхме на буксир от едно място на друго. Тогава той решава да замени договора му. За да се вземе решение, разбира се, е по-лесно отколкото да се направи. Такива части намерят там е доста проблематично. Пренесена радиатор, всички спойка запояване, половин тръби включен, без прикачени файлове. И след това се оказа, че той не ни доближава (с механика).

На второ място, също е без фиксиране, но най-малко един достоен и вид. Зададохме! По времето, когато има изобилие от риба, и ние трябваше да се премести в страна на къщата.

Маршрутът лежеше по Ховсгол - алпийски езеро, което се намира на надморска височина от 1646 метра над морското равнище, на южния склон на Източна Sayan. Обем на водата в езерото е 381 км. максималната дълбочина на езерото 262 метра, Ховсгол - най-дълбокото езеро в Монголия. Езерото е 136 км и максимална ширина от 36.5 km *. По-малкият му брат е призован. Байкал. На p.Hanh там през границата н. От Mondy.

Това беше готино. Пътят покрай езерото е - мръсна разпростиране на горски път с камъни, стърчащи от неговите стръмни проходи и асансьори, движещи 5-10km / ч. Маневрирането между камъните, дърветата и големи корени постоянно зацепване отдолу, страх - не само какво не трябва да се къса или промуши. Има опасения, че също така, че ще вали .... по време на дъжд по такъв път за дълго време да остана.

Местна предпочитат да пътуват по пътя на мотоциклет. Само по пътя начупена УАЗ таблетка (стартер) с местния бит влачат на буксир. След нараства до следващото подаване 2100м посвирихме GUR малко копаене с него, беше решено да се намалят каишката и .... Extreme в неговата цялост, пътят е по-лошо камъни повече, ние не GUR и да отидете на около 100 км (. Прекарахме нощта на брега на езерото, риболов не е започнал, просто да се насладите на красотата на езерото и естеството на Монголия ... ..

По-късно следобед стигнахме Khankha и там до границата. Този път това се е случило, за да включите монголски граница премина без никакви проблеми, но ни старателно тествана, обърна всичко наопаки търсите забранени храни (месо, риба, мляко, яйца ...) за преминаване на прилична наказание. Риба, така че ние със сигурност не са уловени, че с олово, но разрешението за износ имахме.

Е, след точка на Mondy. -> Иркутск -> Красноярск -> Кемерово .... Начало!

Фото P.S за съжаление не е възможно да спаси цялото пътуване, счупи пръчката (((така тук ДА, който е по-късно, когато другарите му, за да хвърлят от камерите добавите.