Както децата в училище всяка година се пише есе на тема "Как прекарах лятото" и най-накрая се окопити, за да разберете малко снимки и карти, а сега ще ви разкажа за него.

план
Затова решихме да отидем до Финландия, се вози на огромна Турку Архипелаг на велосипеди, в допълнение към посети Хелзинки. На ostavsheevsya време, за да се опита да посетите "е-правителство" Естония. Разбира изглежда съблазнително желание да пренесете своите собствени велосипеди, но и да ги плъзнете в цяла Полша, а след това още в самолета до Финландия. Като цяло, тази идея е била изоставена, вместо възможността за велосипеди под наем в туристическия център. Както се оказа, че това е много правилно решение.

маршрут
Турку Архипелагът е система от 20 хиляди (!) Острови свързани помежду си чрез фериботи, мостове и други видове съобщения река. Подай на велосипеди обещали да бъде нещо, което е изненадващо, ако се съди по снимките. Сгъваеми с помощта на няколко различни източници, по-специално, доклади от други puteshevstennikov, както и цял куп информация на разположение в Интернет от туристическите центрове на самата Финландия. Път predstvlyayu на модифицирана версия на "Биг Турку архипелаг кръга", с обща пробег от около 300 km. С цел да бъде в състояние да сляза по маршрута в случай на непреодолима сила, ние също така добавя няколко алтернативи, които се движат по маршрут "малък" кръга на архипелага. За щастие, един малък кръг от нас не са полезни, ние сме дошли пълен освен отиде отвъд него и се вози добре на Аландските острови.

с
От лагер взехме храна: всички видове зърнени храни, сардини и други консервирани храни; чай и кафе. За подготовката имахме Bowlers. Това е страхотно да носят със себе си и горелката на балон, но това не би пропуснал самолета, мисля. В допълнение, тъй като имахме палатка, спални тампони, спални чували.

път
В първия ден взехме моторите в туристическия център на Турку. Имаше удоволствие за нас 25 евро на вечер за 100 и за всички времена. Оставете депозит в размер на 200 евро. Заедно с моторите сме били дадени каски и ремонт на велосипеди комплект за всеки случай. И един куп карти архипелаг и колоездачни пътеки, които, между другото, не се среща в Интернет. Въпреки факта, че ние не сме толкова много с тях взеха нещата в последния момент стана ясно, че за извършване на себе си да има необичайно голям.

1. Карта на приятеля на колоездач и другарят

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

2. Вашият покорен слуга (продуктово позициониране (припомни, че все още не е подадена))

3. Джулия се опитва на екипировка

Целият град е покрита с мрежа от велосипедни алеи - тук има един по един, не е всеки път. Много пътища се простират извън града за дълго време след това. На такива песни, в места, е позволено да се движат на мотопеди. Велосипеди трафикът е интензивен, карам всичко, от малки до големи.

4 напусне града

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

Пътят минава през един много колоритен място, на първо искаше постоянно да спре и да правите снимки на всичко. Тогава отива и просто да върти педалите и главата си наляво-надясно.

5. И тук е красива и има красива

По пътя, ние скочи на брега на морето. Tridtsatochku вече са преминали, защо не опитате студените води. Holodnyuchaya вода, но нека да видим как тя крещи пръски podrostaet финландци реших (по-рано, че е необходимо да се разгледа в далечината за известно време).

6. Grusno гледам в далечината, се приготвя

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

Целият маршрут минава през островите, тъй като на всеки няколко десетки километри ферибот. Тъй като пара се присъедини към основната част от път, който пресича всички безплатно. Ferry по поръчка: Ако дойдете до плажа и ферибот до другата страна, и никой друг, той запали двигателя и да ви кара напред. Те бяха преминаване, когато фериботът е превозвал само ние двамата.

5. Хванете ферибот

6. "Плаващ пара, вода пее. "

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

7. "Това, което на левия бряг на брега нужда от тях право. "

Разбира се, някои от пунктовете, в конкретни дни, когато много трафик, които се движат в посока на континента създаден корк. В този случай, машината стои в един ред, в продължение на няколко километра. Вторият ред е винаги свободен, според мен, за бързата и специален транспорт. Няколко пъти видяхме, че имаше една кола с червен стикер на предното стъкло. Никой не се опитва да се придвижи напред.

8. Включете брега, от къде идваме

9. Снимката 22:26

Паркирани първия ден пристигнахме в 11:00 вечерта. На картата се маркира като къмпинг, ние се разхождаше през нейната територия, погледна към къщите и езерото, но не намери жива душа. И тя се превръща просто в гората. Преди да си легнете, за да видите поле елен.

Единственият знак, който показва, че няма никой там и няма да бъде до сутринта, изглеждаше по следния начин:

10. Върни се утре, но за сега тук е маргаритка

11. Място на паркинга, 23:15

Посред нощ чух скърцането на клонки и тежко сумтене на някого, но ние махна деня върти педалите един ден се събужда по малко и заспа, докато слушате сумтене, реших да не се проверява дали има такъв дъх :)

Трябва да се каже, че преди да напусне Четох някъде, че финландците са много грижи за личния му територия. Въпреки факта, че оградата е почти да се намери никъде, на много места можете да намерите признаци, казват те, частната собственост.

На втория ден ние се фокусирахме върху контролно-пропускателни пунктове и фериботи график, знаейки, където ще бъде крайната точка. Направихме 70 км и се заселва в красив къмпинг. Къмпинг ни струва 12 евро за палатка. Има душ, кафе, място за огън и дърво. Вечерта се изкачихме до наблюдателната кула.

12. кула за наблюдение

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

В подножието на надписа се дублира на руски: Не се опитвайте да се изкачи на кулата в пияно състояние.

13. Panorama не пасва на тази страница

14. Вечерта е тиха и уютна

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

На следващия ден ние направихме една малка отбивка и излезе навън на големия кръг на архипелага, ще Аландските острови. Фериботът Отидох там, два пъти седмично, ние бяхме точно преди желаната дата. Като резервен, преминаването е обикновен малък кръг.

15. премине двойки

16. Здравейте викингите: както винаги нащрек

_17. Дългият път към Оланд

Все още има много острови, но асфалта е с различен цвят и много камъни. Аз не знам как са го направили, но аз мисля, че проправи пътя директно в скалата, рязане две ленти.

Фантастично пътуване път заедно през цялото време напред, наляво и надясно през цялото време водата.

Стояхме в къмпинга, където в vklyuchaetsya на топла вода, душ пет минути за едно евро. Експериментално е установено, че топлата вода не е бил изключен, а през цялото време се върви.

Вечерта правим набег на остров система. Много готино без раници и товарни велосипеди.

На следващия ден, връщайки се обратно към големия кръг на маршрута, където те прекарали още две нощи и два дни по пътя.

22. Пътят към дома и колеги

Как прекарах лятната 300 км колоездене Финландия

Обратно в Турку, сме преминали без никакви проблеми велосипед и отиде в Хелзинки.

Послепис 90% от снимките, направени от компютърни Iphones. Защото можете да си представите, че е в действителност, все още красива :)