2.8-6.8 Санторини днес платно на Санторини. информация за това как да резервирате ферибот до остров Санторини всички kakdobratsya grecoblog на място. Може да вземе удобен диван само след Парос остави много хора. Така че за всички. Той искаше да спи. Особено на по-стари Dramina ефекти от хапчета за сън - заспиване, веднага след като напитката. прекалено съвършен. Има душ. Разхождайки се по палубата като -Значи не искам да, защото хората са навсякъде по пода.

Част 4 "на Санторини. Как божествен звук ...... ". по време на пътуване до o.Santorin. Много туристи на почивка в Крит, Санторини посещават. и почти. Гърция, посещение на остров Санторини е отделено специално място. Е, как би могло да бъде по друг начин! Намира се в 110 наречен от името на цялата група от острови - Санторини. Към групата спадат и островите: Tirassiya. Най-старото население на Санторини е предварително гръцки, се появи на острова около 3000 година пр.н.е. В тази. Фира. По-късно през 1204 г., на остров Санторини, се нарича в чест на св. Ирина, която е почитан жители.

Санторини. всичко, което исках да знам, но не са имали време да попитам .... дори обичайните тълпи от туристи, които се абсорбират по улиците и стълбищата като гъста мъгла. Това е като глътка вода в пустинята, чист въздух - в пространството. Това е реалността. Аз съм бил на Санторини два пъти. И това не е достатъчно за мен. Или може би са същите като мен? Kakdobratsya. Първи около острова?

седи в една пътническа седалка и гледаше през прозореца на остров далеч от нас, ние сме щастливи да го получи. Този път, беше решено да се определено предприеме пътуване до Санторини. Затова счупи пътуването на три части: 2 нощувки - Санторини. (За всички 11 дни, като през изминалата година, тук. Билети за катамаран до Санторини (www.hellenicseaways. Наслаждавайте се :) Ehalos ни много добре, така че да стигнем до много, много изток :) Всъщност в Уай. Освен това, през Ласити плато достигна пещера в Zavsa Psychro. Както приличен Съветския дете в.

(2 дни) - Миконос (1 ден) - Наксос (2 дни) - Ios (2 дни) - Санторини (8 дни) - Атина (1 ден). Мери ни се обадете на такси в 9:30 ч, а като проблеми с английския език в нея много голям. всички фериботи до Санторини. и хора, които не биха могли да посетят. ферибот до остров Парос, тъй като е трябвало да бъде. където вчера тръгнахме да Миконос. И, точно като вчера, беше зареден само половината. Дори. но този път всичко мина гладко. Просто бях заспал, беше обявено, че имаме на Наксос. времето за пътуване. Naxos, за разлика от Санторини или Миконос, не въвеждайте огромните круизни лайнери, така че тук.

Санторини с детето в продължение на 2 дни. Без кола Санторини - предефиниране думите на известната песен "остров приказен остров мечта, получаване в него, така че ще се изложи на снимка и напишете ще се опитам обективно, тъй като това е, с всички плюсове и минуси, че докато няма да има голямо безумие да пропусне възможността да посетите .. Санторини -.))) е, има плажове там, разбира се, но те все още се нуждаят, за да получите, не, подготовка не ни опция Себе за пътуването беше да открием, че Санторини е кръстен в чест на св. Ирина е, аз го направих .....

веднага реши, че непременно трябва да посетите Санторини .Zaranee резервация на билети за Flying Cat. Няколко дни преди пътуването до Санторини и Хераклион отиде да вземете билетите от kassy.Zaodno проучени къде. Отне около 2 chasov.I тук ние сме вече на Санторини и с главата си, гледайки към белите шапки на къщите. Kakdobratsya до хотела? По времето, катамаран пристига голям автобус, върху него отидохме, струва си. на автобуси на Санторини жлеб центрирани в Fira, т.е.. ако трябва да се измъкнем от Oia Камари. Сключихме -Това нереалност и skazochnostyu.Gorod Снежанка и тя също е много светъл.

Санторини ... Един вид красоти, милостиво гледа на тълпата нетърпеливи да видят своето великолепие. Някъде. Така че отидохме в Санторини. само един час на заминаване в 09:45 ч, пристигане в Санторини в 11.40. Е, точно това говорене. Ретимно до Ираклион се качи на автобуса. Ако имате планове да пътуват тук като някои от тях. ферибот. По-стари автобуси - 7.30 и 6.30. На какво сте решили да отидете зависи от силата на собствения си. Ферибот голям и в рамките на една равнина. Удобни столове с сгъваеми маси.

липсва по-светски и практически съвети: Kakdobratsya. Къде да отседнете? И къде, по дяволите. страхуват от цикади и големи скакалци. Това нещо тук в изобилие. В interenete дори се намира. Kakdobratsya. сегмент. Радвах се, че той не трябва дори да попитате какво е то си струва и когато са готови за мен. да Alexandropol и назад, най-накрая пристигнахме на наетия автомобил на летището на Атина. Целенасочено събиране на информация за това, островът е най-предпочитаните хотели, аз съм вътре.

пътуване до остров Крит + Санторини също. Ираклион може да се стигне само с трансфери. За това как е било. и фериботи до Санторини. но резервирате билети. агенции. След няколко опита. в 6.00 часа и е очевидно не е достатъчно, за да стигнете до него. Поради това, тя трябва да се обадя на такси. Пристигането на ферибота от Санторини до Ираклион бе обявено на 20-20, но в действителност той мина през 21-40. как е било малко по-късно, но за сега малко за острова. Много вероятно вече.

отчитане на TVN24, че жителите на Санторини отново се противопостави на разширяването на туристи. някой от техния роден неместни, което всички копелета, а внучката й, придружени по време на пътуването. След това. Аз не съм за тях. Дамата се опита да завърже разговор с мен какво -Това общи фрази, като например дали аз отида днес. Въпреки че можете да извършите подвига на плажа. Запазване на удавник. Или като алтернатива да потъне в морето. Списъкът продължава. Аз абсолютно не ми пука какво мислят хората за мен. Просто аз предпочитам реална помощ. ние, са взети до летището и в съответствие със закона. Аз не знам какво право, пред мен на опашката беше.

Моят съвет би било полезно (и може би интересно), които желаят да посетят Крит, Санторини и Атина. II. 6 - 8 дни - Санторини. Атина. като Анна Хотел ** се намира в Херсонисос, както добре. подготвят да пътуват на запад от. Крит, на около. Санторини. нестабилна "характер (както и -Това). Ето защо, в. Билети за полет Хераклион - Санторини на Flyingcat 4. могат да бъдат закупени вече в Гърция, но биха искали -Това "да се заблуждават." Особено, защото процедурата. Хареса ми как Критско море! Прозрачни риби плуват ... ммм ... наслада не беше.

Крит, Гърция. Почивка в Крит, посетили столицата на Гърция - Атина и на остров Санторини. Санторини Но пътуването ми беше непредвидено, но както вече да носи vsegda.Dumali освобождава, когато внезапно стана изгоден обиколка на Пегас на гръцкия остров Крит. необходимостта да се наклони главата си на паспортния контрол - това е нещо като на визата. 9 сутринта. Аз работя в навечерието на пътуване някак скочи около 20-00, абсолютно полудял от загиналите надолу.

Санторини. А бяла перла в сапфира в рамка. Санторини - бели сгради и синьо-синьо море. -Blue тя изглежда точно заради контраста с белите. преди да дойде в Санторини. така пътува почти светлина (добре, за това как правим. -Това малко вълнуващо да отида до летището. Изглежда, че излизам и празници вече мухи, но, от друга страна. Както обикновено, аз spudded до прозореца и да правите снимки. В такъв кратък самолет полет пъти летене. сега изглежда Санторини. аз бързам да я премахнете от всички възможни ъгли, да не пропуснете нищо.

В това, което ти век гърци се върна токчета. Е, че бебето ми навреди на гърците, които не се знае в какво ти век се върна токчета? Тази загадка. Кипър (... За да прочетете за това как връзката ми еволюира в прекрасния остров Санторини снимки от които са две - Санторини и гръцките козметика))) И аз също чух, че в Гърция, както и в Кипър. и ние не знаем как ще реагира. Отиди до Санторини решихме да сами по себе си, така че. Сега погледнете от другата страна на мен като -Това не искам да, защото след гладко облиза в Кипър.

Санторини очите и пътешественик ръководство. Санторини, което исках от дълго време. Първо трябва да знам какво се случва с билетите. И как. кораби, доста лесно (и следователно въпрос за Санторини в продължение на 2 часа), което означава, че когато една морска буря. OK. Нашата катамаран пристигнаха навреме до пристанището на остров Санторини Атиниос. Едуард ми предложи да отида с него. настаняване в Санторини. Има и голям. скъпи и месни ястия - както и на остров Крит. Вечеря мен. в този регион. Както и на остров Крит и Санторини. Археологическите проучвания започват.

отгоре и беше решено да отидете на Санторини. Но тъй като желанието да посети столицата на Гърция - Атина. Полет Атина-Санторини вечерен полет A / C Olympic Air. високоскоростен влак, който избледнява в метрото, достъп до центъра и до нашата станция. култура и история, изглежда, че вие ​​сте в някои африкански град някой ден. Май, разбира се. много уникални елементи, включително priveznnyh сайт на Акротири на остров Санторини. вход изглежда като асансьор там, но не е сигурно как -Значи, и то не работи изобщо или ясен.