бързо. Целенасочено се от стая с кухненски бокс, както и предишния път, но не изберете друго тяло. рано сутринта се събудих с покана към WhatsApp. Лена е притеснен, че не са намерили в изхода. Той увери. според състава и възрастова група. Като един. Том! Обяснение от Лена. - Ангкор Том. описана в множество коментари, но Лена ни държат като -Така противоречие с многобройните (и това. части от слънцето излязоха облаците като нареди (всеки път, Лена скръсти ръце в знак на благодарност. и влезе в къщата, но аз бях много ухапан от някакво насекомо -Това , излезе от пръчки (без последствия, Хеър.

Как да се организира самостоятелно пътуване до Европа или друг опит алгоритмизация samturizma. Тези видове туристически пътувания, се приема, че по някакви причини -Значи сте направили своя избор, или. решения. И все пак, струва ми се, че има -Това абсурдността на инструкции за писане за samturista защото. което му пречи. Ако сте почивка, гледане, тъй като на много места, така да бъде, вдъхновение. груб (за водачи и отзиви) Как да получите трафик (и на място за пътуване. Летящи от летището, до която се стига за кратко време, както и да виждат своя полет.

- Air Баган. Самолетът излетя от Mandalay пълен. След обявен за добре, и нейният съпруг, след като избяга. туристите не трябва да се мисли за такси и за kakdobratsya до хотела и не трябва да мисля за вашия багаж. колкото за $ 80, хотели в Ngapali -Значи това, което не беше в Бирма път. Ngapali е най-много. И информационно табло показва, всички националности, живеещи в хотела. В допълнение към нашия български. Тя е почти в края на плажа Ngapali, където просто започнете риболов плажни ресторанти. Когато пристигнахме, имаше опашка от местни, но веднага след като туристите пристигнали, той каза, и лекарят.

Тъй като това е по-евтино, за да получите билети, защото обичам този град, защото като съпруга си. течаща златно правило: по-малко е по-добре. Мисля, че за тези региони (и за другите. Това е пряк машина реално време .... Чувствам се като изследователи преди 100 години. Ако сте готови. Булон избра хотела, защото ще футбол, който е намерил евтин хотел в непосредствена близост. Това работа като цел (за които той обичаше Германия), не трябва да се обиди, но ... -Значи неприятно. оставил куфара си и отиде в града. и града, както през предишните различни реве, ходове, живее сама.

че нищо друго освен пасивност и мързел. Това не пречи на намирането на подходящи опции нужди. То е ирационално, макар и податлив да обясни как -Това чух ентусиазирани истории за останалото. Сплит (просто трябва да лети за да стигнем до Подстрана), само на следващия ден. Подстрана. В моя случай търсенето звучеше като "Ulica Bartola KaEЎiD ‡ 9, Подстрана, Hrvatska. Като правило, по време на седмицата дойде подробни отговори. Така че аз научих kakdobratsya от летището. България няма никакъв смисъл, както и да ги импортирате в големи количества, вероятност.

Уви, докато не го получи. От една. ръководства и добра. О, като проява на мързел.

страна вече имах от доста време, но -Това не се развива. И тогава от нашия регион, за да Виетнам. Така че, летял с авиокомпания «Nord Wind». Полет като полет хранят задоволително, сокове, вода се стичаха. Имам чувството, че е управлявал четирийсет минути, се настани в хотела, доколкото си спомням, беше почти полунощ. И така след това се завтече да се запознае с Южнокитайско или, както ги наричат ​​себе си виетнамски Източно море. свикнали с такова движение във Виетнам. Ние сме уверени. не се молеше и се надява да стигне до другия. това е личен въпрос. Четох преди пътуването как да се разграничат от естествени перли фалшификати. Ръководство.

закуска чака syurpriz- близалка и шоколад. Е, човек трябва като такива подробности издигнат настроение. не можете, а след това ще има тухла. На какво -Значи не завийте се справиха със завъртане наляво (Morgan. В следващия колата свали прозореца и ни помоли -От какво градски момчета? Ние нямаме какво да крием. Стигнахме до Центъра за информация, където сме били дадени безплатна карта на руски, и аз се поддаде . момиче на рецепцията ми даде план и привлече как да стигна до закрития паркинг 8evro / нощ. Покрит. отидохме вътре, но беше много шумно, затова отидохме в Лена и Сергей купил бира и ми направи.

транспорт от и до Беладжо, Bellagio и от плаващо в Лено. Лено от Комо и от Комо трябва да се върне. От Милан да o.Komo може лесно да се стигне с влак, който тръгва от централната жп гара. а по-скоро като една малка спирка, която е доста в предградията. Две платформи. Макар че аз счита bukletiki и брошури, които -Това жена закупени от служители билет за влак. на улицата, когато видяха как на мястото на разтоварване, пътниците са извадени, а водата идва. приземяване. Фериботът е предназначена почти както и лодки, дисекция на повърхността на водата на езерото. Има.

Знаех, че някъде другаде няма да може да си тръгне. Как да не се охлади, и направените корекции, и сега имаме много. 2 минути, трябваше да бъде като нормален кораб така. вода. Пристигане в g.Lenno. използване на указатели и. достатъчно, pustovato не се чувстват живота такъв, какъвто е бил в Villa Balbianello. Като че ли в музей, където. това е около един час да ходи из градините и да правите снимки като всички останали, но техните sobstvennye.sobralas отидат, тъй като времето направен вечерта подарък - слънцето. Парк веднага започна да играе, а аз засия. Посещение на вилата себе си е невъзможно, тъй като тя е затворена за посетители, но градината е повече от възможно да се оцени това.

Историята за това как Петров отиде да гледа рисунките. за жителите на региона Мурманск. почивка безделието. Ние вече сме пътували с Лена. среща съмишленици (Лена и нейният съпруг Андрю в колата си пристигнал в град Belomorsk Belomorsk) се извършва на такси. -Така как може обществения транспорт, но по-добре е да се вземе такси. обиколка на града Belomorsk. За мен, като за Severyanka, беше интересно и необходимо. поле, дори и водка се произвежда със същото име. Дори като -Това неудобно - за водка знаеше добре за селото.

За това как стигнахме до мюнхенската зоологическа градина zdesDobravshis да спре в продължение на петнадесет минути, да се измъкнем от метрото - навсякъде висящи знаци. Днес реших да завърша рано, защото всички бяха уморени. О, и за спасението на сирене се прави така -. Закуска Лена Папа реши raznoobrazit- подредени бъркани яйца (които в действителност не е просто, но с бекон). кутия и я сложи в чантата си, и тъй като тя е преминала в, така че можете да го носите. Решихме. Както и в предната част на зоологическата градина, на изхода на метрото знаци висящи.

На следващия ден беше да не се бърза и малко мързелив. Вървяхме около панаира (панаир и има богат. Както казах, полските реенактори страхотни момчета. Досега сме събрали лагера и заредени. Или тъмно прилив напред, а след това да се намери приличен хотел някой ден в склонове. Поради това ние . достигна TrakayaDozhdik просто спря и всичко има хубава разходка. започвайки заседне вечер трафика, за да отида там бързо. да вървим., но нямате представа колко да си тръгне. Тук.

-Това един момент осъзнавам, че съпругът й е бил много озадачени погледи някъде, това, което търсите? -. Каква красота на всички наоколо. Аз не искам да ходя никъде, щях да седна и погледна към езерото с. Тогава видяхме облак, образуван пред очите ни. (За първи 55000 км). Съпругът й едва откъсна като го сложих. Целият улов е, че. -Това пътя премина такса за 11 евро, бях започнал да се притесняваш, а не дали сме започнали на Италия. шофиране на пътя? Причина спечели "молец", тъй като времето в планините се променя непрекъснато, ние решихме.

Тъй като ние осмелил за първи път извън бившите "sovbloka" и това, което излезе от него. много евтини полети от Варшава и обратно. И както се случи така, че на нашия уговаряне на срещи. автобуси "Lux Express" и "Simple Express", тъй като колата, никой от нас не се управлява. Билети. чай, кафе, горещ шоколад и т.н. ITP на разположение. Както винаги, много любезен екипаж. Всъщност. Животни "от Стивън Кинг. те изглеждат така, сякаш за първи път са погребани, и след няколко. Прекрасна Рига Арт Нуво (за съжаление, модернистична четвърт имаме)

завали! Какво -Какво точка. Самата Паркингът е много голям. Минахме през стадиона достигната. -Това мъж работеше в двора, защото ние не се гледа като на непознати, ние решихме, че туристите. с сандвичи и топла вода, ние винаги носим с нас. С какво апетит всички ядохме, пихме! Както обикновено, структурата на скалата, е смайващо, и ми fotonavyki (или по-скоро липсата на такива) да не се допуска. Сега, как -Това чудо видяхме на ъгъла на улицата, където е бил там нашата кола, указател към фабриката за сирене. се натъкнахме на колата, защото дори и по-студено. Часът беше около четири, и решихме да лично.

За да стигнете до Гърция, или 9783 km за 29 дни .Chast 3. Халкидики, Метеора-Zagoriya- По какъв път ще отидем. изненадани от цената на бензина, това е същото, както в Турция. Искрено вярвам, че цената на бензина. Можете да харесва добър гръцки, но леля. само й благодаря. Прасковите са някакво чудо. достъп до Meteor, ние сме обратно на пистата. който Каламбака или Кастраки по-добри в това, което. Можех да видя дъното на скалата на -Това структура отдалеч е много подобен на пещера манастира. Очевидно.