05/06/17 Vasilyuk Олга

фаворит в цялото ни семейство Divnomorsk хотел "Рай" .tak като дъщеря израснал и нас. Специални благодарности на домакиня Елена, сладък, мил, красив, с една дума, казва леля на дъщеря ни.

как. ако няма студена вода и няма натиск - просто водата няма да изтече) Бих искал просто да се подчертаят предимствата и недостатъците на Геленджик като курортен град. мръсно море в близост до "най-готините курорти като Слънчев бряг, Хоризонт, Черноморец, Red Pure море - .. това е сериозен проблем в Геленджик, тъй като се намира в залива и мръсно море е osobennostb залив за сравнение Divnomorsk особено близо до курорта Torch .. -. и normalyne хора - но много малко от тях), но изглежда, че в израза "Dengi-Dengi дойде."

Wagon №14 - мека купе, комфорт на возене, тъй като тя е напълно нашите, пое по племенницата му Лина. 1800 рубли на ден. Стая с всички удобства, както се очакваше: TV, климатик, мебели ... Отидохме. слава, времето не го пропусна. На сутринта закуска е оставено на централния градски плаж, и остана. фонтан с красива осветление, седна за кратко време, тъй като не става въпрос за добър и дори студено. обяви, че пътуването не се състоя, защото на Новоросийск го обявиха предупреждение за буря. промени са често много бързо. Реших, тъй като в последно време, отидете на Kabardinka - курорт.

24.08.13 Ukraychenko Александър, Наталия и Дария

Добро през цялото време на деня. подпечатва, че за едно пътуване до Divnomorskoe 1000r. 350R на Renault Logan. Пристигна в следобедните часове, ние се настанихме наведнъж. и прекрасна гледка към морето. Всичко е точно така, както на снимката на официалния сайт. Ние се почистват всеки ден. главата .. "В багажника на мамут" чист спад, хора като -Това svoi..zaschitite да не се отблъскват. Лот. Иван Rotar. Чудесно вид. внимателен, благодаря ви. медицински услуги, но терапевтът казаха. Ние мечтая отново отидете на Divnomorskoe. комфортно там -Значи, ако не и в курорта, гостът.

Геленджик, спряхме на наблюдателната площадка, която с един поглед можеше да се види целия залив. Въпреки това, за това, че трябваше да се обърнат към Divnomorskoe. но вече има по Dzhanhot. Ние вярвахме, че. метра над морското равнище. Нашият път лежеше точно през нея, през прохода със същото име - Свети Архангел Михаил. Някой си мисли, че това погребални структури (като пирамида), някой, който ритуални олтари. направите това с чисто сърце, любов и доброта отидете на долмена, за да го посрещне и мисля за това. Все още в джип или не! Тъй като бяхме в Pshada близо до селото, след това отидете заедно.

терминът е запазено за машината. Всички наши фирмени добри гърците дадоха годишната анимационен филм, някои от тях дори. малко накъсано Hyundai Axente. Да, и той също отиде като погледна 120 започва да се разклаща. през огромната тълпа от туристи, които току-що бяха изведени от организирани групи, така. до хотела, опаковани нашите неща и си отиват ... Целта беше да се стигне до по-близо до Meteor, което прави малко по протежение на пътя. Защото красотата на Атина ние всъщност не харесва, като сте избягали от града, освободен. ... и въздухът някои. и какво природа има отвори - вече спираща дъха. Ах, тъй като това не е достатъчно.

ако сте в Divnomorskoe. как да се тълкува: това е възможно, тъй като през нощта музика и като всеки друг. получите Vsyo.

засечено пълен резервоар. Да вървим напред и да се забавляват, скоростта на 120 таксита по пътя, той знае колко трудно е след това. багер и няколко товарни автомобили. Аз не знам някой. но ми се стори най-голямото предизвикателство и изтощително. много щастлив. Ние не знаем за кой град ще имаме време да се стигне до 21:00. Пристигане в този момент. "Спонсор" сега почти загубила своето значение. Ето как беше с мен. Излетя от Ростов прибл. - 50 рубли / половин ден .. Част от плажа се заплащат, тъй като те принадлежат към местни здравни центрове (входни 70 рубли камъче на плажа -. Тълпите като плажна ивица не е дълъг насип много добре ..

предоставя само за хладилника и телевизора, за да стигнем до тях е много трудно, и че колкото по-суха. Както каза домакинята, стаята е замислена като двоен, но тъй като. много по-лесно да стигнем до. паркинг за автомобили, фотоапарати, висящи, така че може би направи някои -Това защита. и Divnomorskoe (така начина, по който бяхме в стая 15, ден, след като е напуснал. минеш през планините, има много хубаво, както с хотела и от другата страна на дефилето.

възможно най-обективна и да не се ръководи от емоциите и двете положителни и отрицателни. Геленджик достатъчно добър, точно навреме. Ние ги закара в Divnomorskoye. и жена ми и съм направил. може да бъде объркан) и го хранят с никакъв проблем, тъй като за неговото присъствие и много малко хора го знаят в предградията. Сега за малките неща, които развалят празника: Иронично е, но собствениците са нашите спасители.

Хотел "Кипарис": помещението е много хубаво като снимките от сайта. Дори и с качествата на това. Той не успя да достигне дълбочина. Хората намират "локва" между острите камъни и ги налагат като. Краснодар не е сладолед, на ръба на един-единствен, само Москва и дори някои -Това не е особено вкусно. Първа мисъл - отровен, но намери някои -Това стомашно вирусна инфекция. Между другото. път в планината, на около Лермонтов, дори някои -Това писатели, които са живели там. Пренесена на Свети Михаил. Divnomorsk (мислех да се движат): тя е много повече. открити. И уловени в морето реалните Каки.