Как да си направим кораба от пяна
Lerika 25 май 07:34

TH "" Oceans ". Първият ден" кораб "тече маратон" Oceans. "Здравословен и много забавно да се бият един клас, акции, може да бъде полезна на някого)) Идеята да пътуват по моретата, океаните, Слава възприема ентусиазъм) И когато казах, че днес ще се направи на кораба, моето малко момиче беше много щастлива! започнахме с избора на кораба, за този вид, какви са те (благодаря ви карти "светът на длан"). решихме да направим една платноходка. за щастие, намерих в "Моята първа шедьовър" подходящи арт-списъците, и Слава започна да работи за приложения.

Кораб в градината казал - направи всеки хак с дете - до изложба. Тема - има такива, да, да речем, през пролетта или до 9 май. Мислехме, и реши, че би било добре да се направи лодка. Въпреки че потоците са отдавна отминали, но всеки харесва идеята. Работили сме цялото семейство през целия уикенд. Невероятна единство! Първо татко дребен бази (за малки кораби, е необходимо да се направят две - Ромео и Уна) за лодки от пяна. Тогава ромите и Уна всеки боядисан любимите си цветове бази в акрилни бои. Ya

Нашата география. Уроци 1-5 Ден 1. Не забравяйте децата, че земята е нашата планета, нашият общ дом, върху земя, обитавана от хора, животни, насекоми, птици, паяци и т.н. Земята е сфера. Смятан свят, ние не забравяйте, че Земята се върти около оста си. Не забравяйте, където на земното кълбо България, залепени снимка на нашето семейство. Фенерчето беше нашият слънце. Въртяща глобус, припомни как смяната на деня и нощта). След това, което правим на строителните работи. Първо гваш боядисани небе, след това земята и трева. Есенни листа, изработени от креп рязане. хартия, залепени, изработен от памук облаци. Напред.

Ден 3. Кораб. Докладът продължава да участва във ФП "Превозни средства за деца" от www.odin-k-odnomu.ru. Днес запознае с кораба. Е, докато днес ние имаме за него са били още по-безразличен от самолета. Въпреки това, аз съм предложил на сутринта, за да разбера какъв вид транспорт къде. Тя си пое схематичен автомобили, шейни (през зимата в края на краищата, и отидохме наскоро), самолет и кораб, а по-скоро път, море, облаци и планински сняг. Ами линии ние, разбира се, ние не сме в състояние да се свърже, но също така и разбрани. Допълнителни компоненти на кораба гледаха. Опитахме се да се разхожда.

Ден 17 от 21. Темата на деня "Пристанище" Ден 17 на 21. Темата на деня "Пристанище" от Светлана 1. ангажиран през целия ден. Из т. За. Моите хора са болни от грип. 2. Ние разгледа снимките. където има пристанище. Обсъдихме какво е то. Иля беше много се интересуват от тази тема. Снимки разпръснати по пода за дълго време да се говори за пристанището, модерно яхтено пристанище, беше сравнена със старото пристанище, което привлече художници. Син хареса картината "Бостън Харбър". Смятан кораби, яхти и лодки, които са акостирали в пристанището. Като цяло, ние обсъдихме подробно ВСИЧКО! Когато температурата спадна до.

Работещи платноходка пролет. Спомням си като дете пуснахме лодката на Брукс. Затова решихме да направим нещо подобно се направи с Платон. Платноходка се прави в навечерието на пяната, изрежете формата на нож на PVA залепени вертикална мачта, боядисани, а след това засили клечки за зъби. От gofrobumagi направи платно. За мачта закъсал дълго панделка. И тече в близост до езерото, макар че вятърът беше малко, от една страна, и от друга страна ни кораб прикован към брега. Ще трябва да се опита в реката или в друга ветровито място))

TN "кораби" Morning. Аз готвя в кухнята за Sashik каша. Sashik в 8 часа сутринта обикновено все още спи. Аз дойдох в стаята ... реших да го събуди, така че в началото е бил в състояние да спи през нощта, защото утре на детска градина, и той не го spit..sidit маса на децата и обръща. Sashik: "Мамо, виж ... морска буря. Облаците се сгъсти. Светкавица. Капитанът се обръща волана, сега е на кораба ще се превърне ... "Това е всъщност това, което е рисувал тази сутрин (той ме привлича силно, но всяко изображение е публикувал на стената като произведение на изкуството): А ние просто си купих.

FM "Транспорт" Ден 3. лодка! Днес имахме прекрасен ден, се запознаваме с лодка, благодарение на материалите Светлана Първо прочетете една книга и наблюдаваха лодките там, чете стихове, ние направихме нашия любим пръст тип игра: Лодката плава по реката, водни оставяйки пръстени.

моретата DIY настолна игра "От другата страна на моретата, вълните" в тази необичайна настолна игра все още присъства - лодки, острови, назъбени скали, див вятър и, разбира се, самото море! Необходимо е да се запълни тавата с водни игри и можете да отидете на пълните опасностите и приключенията по света plavane.V е позволено да играе 2-4 смел капитан на възраст от 5-101 goda.Materialy: измерване запечатана пластмасова табличка приблизително 40х30 см и дълбочина 2-3 см .Raznotsvetny plastilin.Zubochistki или spichki.Tsvetnaya bumagaProzrachny skotchProbka или penoplastInstrumenty: NozhnitsyMaketny nozhKak направи игралното поле: Вземете една пластмасова тава. Ако той.

Ветроходство регата в кутия пролетта на носа, така че морската тема звучи повече и по-често. Периодично да се помисли дъщери карти върху морската тема, прочетете за морето, проучване морски животни. На първата ни кутия морски сензор може да се прочете тук. Този път имахме идеята да се организира ветроходна регата. Докато Yanochka спал платноходки готови да се конкурират

14 интересни идеи за игри с вода Игра с вода е много полезно за бебето. Вода - напълно уникална среда. Тя почиства, успокоява, отпуска, дава различни тактилни усещания: може да бъде топла и студена, струйка тичам или отлети весели спрей. от 0 до 1 година 1. стиска-стиска. Шикозен дланта си по водата - любимо забавление на най-малките играчи. Покажете на детето си, че може да победи на дланите по различен начин: само дясната длан или просто ляво две палми наведнъж, всяка писалка в даден момент, и с различна скорост, а след това бързо, а след това бавно, а след това.

Нашите военни игри. Тази година прекарахме в открито море, както много, но за цял месец. Толкова много, че не съм отпочинал, толкова по-големи! Nakupalis, инхалаторен морски въздух, nazagoralis, naputeshestvovalis. Повечето от времето, прекарано вероятно все още на брега на морето, толкова повече той е почти под прозореца. Играхме в едно и също място.

Как се превозва със собствените си ръце Как да си направим лодка с ръцете си една от пролетните игри - магистър и нека лодки в поточета. На лодката е необходимо да се грижи по-рано, дори и в домашни условия. Направете възможно от обикновена хартия, картон, клонки от дървета, пяна, орехови черупки, а дори и капачки от бутилки. Разбира се, можете да използвате за закупуване на играчки, но много по-интересно да го направи с самото дете. Как да си направим лодка със собствените си ръце, ние ще ви кажа в тази статия. Намирането на улица струйка, първо я е очистил с детето лопата, премахване на излишната снега.

Пролетта се забавляват с децата на улицата и у дома Пролет - прекрасно време на годината. Можете да се насладите на топлите дни, те са по-дълги и по-дълго разходки с децата и интересно. Аз ви предложим избор на пролетта се забавляват с децата на улицата и у дома. Скаути могат да играят в "разузнаване" и да намерят колкото се може повече признаци на пролетта може да бъде (оставяйте детето най-видимите сигнали, и наричат ​​себе си е най-трудно, на която бебето все още не е да се обръща внимание). Ето кратко описание на признаците на пролетта. Слънцето се издига много по-висока, отколкото през зимата. Дни станат по-дълго. На улицата по-топло. Sky пролетта синьо, висока.

Първата палачинка с бучки Е, аз стигнах до кораба. Вчера беше брат-DR, ще отбележи края на седмицата измислил този "Игор" Кога записва въпросите, отговорите на които не се срещат в господар klassah.Pomozhete?

TK "Умирай трудно" Е, ние сме тук със закъснение проведе TK "Умирай трудно" от Светлана, с нашата интензивна ситуация в града, който се влошава, заетостта сега сме много необходима (метани на всички организаторите fleshmodov!) TK - това е и начин да се избягат от ужасна ежедневието и да се насладите на добрата приказка с детето си! Днес ние направихме едно пътуване до остров Кокос, а компанията, които сме направили нашата любима приятелка Наташа и Катя, заедно да се забавляват!

Тема Space Седмица Огромната поста на нашия весел и пълен с "пространство" nedelePonedelnikKonechno същото пространство не можем да си представим без ракетата и астронавтът, поради което те са най-важните атрибути на първо и преди всичко на нашия акцент.

35 игри за развитието на разузнаването 3-годишно дете (и) за пръв път "атаки" от любопитство изпреварят бебето, когато той започва да пълзи, и се превръща в състояние да достигне нови и интересни предмети. В 3 години бебето има достатъчно знания, за да задават въпроси и да започне да се интересуват от същността на нещата. Тази възраст, свързани с функции, могат и трябва да се използват за разширяване на хоризонтите на детето и на неговия интелект. Как да го направя? Разбира се, в игри. Ние предлагаме да се приемат 35-те игри, които ще ви помогнат да отговаря на нарастващото желание да се знае свят бебето. Игри за земя

Разхождайки се през пролетта, след като всички съзнателно пиша мнения. Започнах да търся за това, което ще отнеме детето през пролетта на улицата и си помислих, че нещо вече написано. Намерих стария си пост, коригирана годишна възраст и това е, което се случи))) най-накрая се затопли навън и ние прекарват по-голямата част от времето на улицата. И, разбира се, защо сега играем у дома и прави много по-малко, но това не е нищо друго, необходимо е да се хване хубавото време и да ходи, колкото е възможно, и nazanimatsya и есенно-зимния uspeem☔❄ много, между другото, е възможно да се премине към улицата, да.

Тимотей 4 години 3 месеца: нашия опит с игрови :-) Тимотей, както и много дечица на неговата възраст, като ролеви игри, а в последно време, той е по-склонен да малки фигурки, дизайнери и т.н. Ако по-рано автомобилите са били построени около апартамента в гигантска задръствания, играчки предприеха важни, необходими за почистване, но сега акцентът се измества към по-малки елементи, специфичната ситуация в играта. И в същото време да играе в тяхната malyavochek той може и в кухнята на масата и в помещението и един в другата стая, и всичко това ще бъде на различни игри.

Game Пролет в локвите. Време потоци и локви. За тези, които вече са облечени в дъждобрани публикува как да разнообрази пролетта ходи игри в басейна Изграждане на канали. (За деца от 2 години и по-горе) за играта трябва лопата или пръчка и басейн, разположен на земята (за да можете да се копае). Попитайте детето си да се свърже канала два басейна. Внимавайте, тъй като водата тече от една локва в друга. Или, напротив, се построи язовир на пътя на водата. Вземете една река. Копаят изкуствен локва и я напълнете с вода. С помощта на мрежа от канали.

30 мача с вода Игра с вода - е генератор на добро настроение за цялото семейство, и още - един от най-приятните начини за obucheniya.Osnovnaya част от "водните" игри, проведени в вана prismotrom.Perelivaem вода до насита posudku на под струя и от душа, шамар на повърхността на сапун и puzyryam.1. "плава-мивка". За да се уверите, която плува и това, което потъва, хвърлят водата всички в един ред: диверсифицирани един плат, хартия и картон с различни размери (по-добре да се вземат естествено, като опаковка, те са много ясно се намокри), гума, дърво, плюш, метални и пластмасови играчки, корк и.

30 мача с вода Игра с вода - това е генератор на добро настроение за цялото семейство, и още - един от най-приятните начини за учене. По-голямата част от "вода" Играта се провежда във вана под наблюдение. Ние излее вода до насита posudku и под струя на душ трипер от палта и мехурчета. 1. "плава-мивка". За да се провери, че плава и какво мивки, хвърли водата всички в един ред: диверсифицирани една кърпа, хартия и картон на различен размер (по-добре да се естествен, като опаковката, те са много ясно се намокри), гума, дърво, плюш, метал и пластмаса.

Монтесори сутрин 6 В края на седмицата аз съм толкова спокойна, потънал в празничната атмосфера, която е напълно забравил за нашите класове в понеделник. Едва в неделя вечерта, дойдох на себе си. Класове не искат да отмени, така че бързо да започнете да мислите, че това ще бъде направено, а дори и в съчетание с нашия военноморски седмица. Така че този път имаме малко "мързеливи" Монтесори сутрин.

TN "Пирати" Аз решиха да въведат Кирил пирати. Темата е доста сложна, предвид факта, че пиратите, всъщност, нищо добро няма да се не е така. а като нещо, което да насаждам интерес към злодеите не искат да. Независимо от това - морски приключения, романтика и приключения, свързани с пирати, много интересни. И, според мен, заслужават внимание