Изкачване на Iremel

Изкачване на Монт Iremel (Big Iremel), височина над морското равнище - 1582.2 метра. много красиви и прекрасна панорамна гледка. Най-близкият туристически център се намира в село Tyulyuk. Пътувах до тези места от Оренбург с микробус през Уфа, просто дойде малко повече от 600 км. Според прогнозата на прогнозите за времето обещавам дъжд, въпреки че, разбира се, ние сме подготвени, но планината е все още ни представи с много изненади.

Оренбург остави около 22:00, "качи" на нашите "прекрасни" пътища през нощта и на сутринта вече са на мястото си. Там имахме закуска и тръгна да покори върха. До точката на изкачване на Iremel ние решихме да се разхождат из селото Tyulyuk продължи да се изкачи до върха на маршрута пеша, също (за разлика от други туристи). И, тъй като се оказа, че не е напразно - башкирски природата красива. След почивка и да получат сила в транзитния пункт, който е за контрол и където нашите организатори са закупили билети, ще отиде надолу по пътеката към подножието на планината.

Разбира се, цялата красота на тези места само отвъд думите, че е необходимо да станем свидетели на тази прекрасна гледка, добре, може би не е толкова бърза да имат време да се наслаждавайте. Стигнахме до подножието, не без приключения по пътя в един момент загубихме пътеката, но се приближи на няколко десетки метра от мократа трева, но все пак го намерих. От начина, по който са били придружени от слънцето и дъжда, а дори и "късмет" градушката! Специални благодарности на комарите - имаше доста, и много не ни притеснява. С периодични спирания за почивка, стигнахме до подножието на Big Iremel. където те разкрие истината на един прекрасен пейзаж, просторна поле с джуджета ели, силен вятър и ярко слънце, под краката на блатото, и там все още е на 800 метра се изкачи по голите скали. В подножието на планината земя лежеше заснежен.

Изкачване на Iremel

След като направи голям лагер, и как да стане по-леко, се отправихме нагоре. С времето ние със сигурност не са много щастлив в 5-10 минути на нашия голям спиране, видяхме задаващата се облаци, черен, бурята върху нас. Някъде в далечината чух тътена на гръмотевиците. След като реши да не се отложи катерене, ние се премества нагоре по хълма, и там вали със силни пориви на вятър, а ние хванат.

След пробив хлъзгавите камъни, без никаква застраховка, но с желание и нещо подобно - "Ами аз не седи в дъното на една и съща, нищо не е, че той дойде" - сме преминали този етап. В допълнение към всичко останало, и мъглата, че не е очевидно, че отпред не може да се види обратния път. Разкъсван от вятъра и намокряне чрез от дъжд и градушка, ние продължаваме да се изкачи в Iremel. Мъгла, студ, от шлифери са само жалки дрипи.

Достигнал върха на трите групи, първата група отиде в скала, където вятърът е по-малко силен, втората група беше оставен да чака трето, да не се загубиш в мъглата. Докато очакваме трета група, много от нас започва да се замразява, дори когато се върви по пътека студа не е толкова забележимо. Мъглата беше толкова гъста, че човек може да види може би в рамките на 5 метра. След третата дойде, ние бяхме свидетели на малко по-напред, ние се премества да търси скалата, която вече е била първата група. Подобно на тези таралежи в мъглата загубихме името им. Срещнахме се на всеки, който е бил на върха на планината. След почивка малко, огледай, тъй като не трябва да успее. Както правилно отбеляза от нашето ръководство в планината е при такива метеорологични условия в другия свят, и изведнъж да отидеш там камък, голям камък пред вас, като турист, и всичко това изчезва след няколко стъпки. Решихме да се движи надолу, така че да не се замразява и не остана там завинаги.

Изкачване на Iremel

Rise е може би по-лесно, отколкото надолу. Подхлъзване с мокри, а понякога и колеблив камъни, ние преодоляхме спускането, в полза на мъглата затворени и никой не видя това стръмно спускане, само малко по-напред от това. Мокри, но щастлив стигнахме подножието.

Вземането на решение да не стоя дълго на това място, малко си почина, да се върнем. Те вървяха бързо, подхлъзване в калта и мократа трева. По пътя има много туристи и любители. И все пак, хората имат добри, приятелски, попитаха как се отиде, времето, какво е чувството. Ние бяхме дори по обратния път са били лекувани с башкирски сладки бисквити. Енергично стигнал до точката на началото на пътя на катерене, ние направихме един голям лагер, част от нашата реши да се върне в туристическата база на направени по поръчка машини, а останалите отидоха пеша.

Говорейки за отделно място за почивка, нашия лагер, можем да кажем, че има всички условия за комфортно развлечение на туристите. Има места за палене на огън, дърва за огрев, чайници и дори самовара, които за съжаление не са имали време да се опита, ляв, които дойдоха след нас туристи. Истории от огъня, сушене на дрехи, горещ чай, деликатни аромати на природата.

За да се изравнят с залеза, ще можем да преодолеем умората и значително болки в мускулите, събори в лагера, те се върнаха невероятно бързо. Спах като дънер снощи. За съжаление, в текст и снимки, много не може да бъде предадена. В планината Iremel много богата история, например, ни се казва, преди тази планина не позволявайте на никого, защото мисля, че тези места свещено място на боговете. Ние бяхме малки и Iremel и Kabanchik. изкачи те със сигурност не го направи, защото основната ни цел е била използвана Olsha Iremel. Между другото това е в тези места има своите корени Бяла река. В село със същото име Tyulyuk тече реката, много красива.

Изкачване на Iremel

На следващия ден, след събуждане на екскурзия в планината Iremel. Мислехме, че не всичко е в състояние да отидат в друга екскурзия в Ларкин долина. Въпреки това, след като се консултира с добре, беше решено, че въпреки болката в мускулите, пешеходен туризъм всички. Добрата закуска, ние се премества в друг неизменно красиво място.

Пътят не е толкова трудно, колкото изкачването към Iremel. толкова наперено тръгна и скоро преодоля 5-7 км се озовете на красиви места - Ларкин долина. Това място е символ на спокойствие река Tyulyuk тече през дефилето. която е приток на река Бяла. Неописуема красота, за да се оцени необходимостта да отида там.

На мястото се срещнахме група туристи в джапанки, но това не е много удобни обувки за пътуване до тези места. Някои от момчетата в нашата група са решили да се потопите в реката, водата е хладно и освежаващо, отдавна не е възможно да бъде сигурен.

Една малка лагер, пикник с съзерцание на местни красавици и ние сме готови да се върне в селото, още повече, че мястото, което ние се кредитира като времето, което плуваше и момчетата в чехли "уплашен", които искаме да плувам гола. Така че те не възпрепятстват се върнахме в хода на пътя време бе отделено достатъчно, за да съзерцава красотата на Ларкин долина. но това, което можем да направим, трябва да се върнем у дома.

Благодаря за снимките на Юлия Maklashovoy.