Аз не се застъпи за повишаване на адреналина допълнителни начини, но случаят е уникален. На първо място, първия път, когато седна на превозно средство и е герой никога не съм била. На второ място, като управление на моторни шейни беше ново за мен. Но тук се каже, че аз не го управляват добре, приятелю. Аз му вярвам на 100%! Въпреки, че в резултат всичко завърши добре, мисля за този епизод аз съм един час са покрити с малки мравки. И сега в ред.

Останахме в една от най-известните села в Финландия. Един от начините за забавление във финландския курорт е разходка на моторни шейни в местните планини. Между другото, аз препоръчвам! Това е едно незабравимо преживяване. Само си представете - вие сте бързам моторни шейни за сняг бели полета и хълмове, имате прекрасна панорамна гледка, а ако все още страхотно време, тя става като приказка.

Така че, един ден взехме моторни шейни под наем. Офиси за лизинг това превозно средство в града е имало достатъчно. Облечени в костюми, които издават в отдаването под наем, се избере подходяща моторни шейни започна. Няколко думи за костюмите. Мислех, че ще изглежда смешен в него - дебели панталони и яке, но в действителност се оказа, че е много сладък! И най-важното комфортно и топло!

Първо разгледахме по маршрута (от маршрутния план, може да се намери там в отдаване под наем). Всички бяхме подредени. Дойде през града, те отидоха в гората. Пътуване през планините по този начин трябва да е трябва да се види програми дестинация за отдих във Финландия, повярвайте ми! Изкачвайки, ние сме се радвали на прекрасната панорамна гледка. Вярно е, че бях толкова изтръпнали ръце от това, което буквално грабна от страха си пътешественик, че няколко часа след пътуване до "отпадъци".

Инцидентът в гората - туристи недостатъчност
Красотата на местните пейзажи

А сега по същество. Е, тогава аз съм страдал от страх! След каране в планината, ние решихме да се вози през гората. Трябва да се отбележи, че има пътеки в гората, предвидени за такова каране на ски. Първо, ние мина добре за него. Но след това по-долу е случило. Вземането на решение pokuralesit малко, приятелю потегли по пътя и отиде на безплатен пътя, безцелно. Първият 15 минути всичко е наред и ние може да се каже, за да се насладите на свободата и чистия възглед на полето. Изведнъж колата ни отклони от пътя, а ние сме не по-малко удари едно дърво! Помощ! За щастие, времето да се забави точно пред същото това дърво! Какво да се прави? Около снежните простори, хората не помагат да се изчака до никъде. Слязохме от моторната шейна и започна да се отрази на ситуацията. Спокойно, основната спокойна! Тези думи, които повтарят до себе си. Всеки прегледан нашия автомобил - всичко в ред. Но за да дръпне една моторна шейна той не е бил под сила. Ползата от моторната шейна е в идеален ред (го разгледа внимателно), не е счупено, а ние все още живи и непокътнати! Но моторната шейна е отишъл толкова дълбоко в снега, бяхме дори се страхуват да започнете да го дръпнете.

И всичко наоколо беше толкова красота! По някаква причина да не се плашим (добре, жив)! Снегът блестеше на слънцето, около тишината и спокойствието! И ние остана с моторна шейна.

Между другото, в такива ситуации, хората наистина са известни. Бях горд от пътуващото лице, което е напълно загубен в тази ситуация. Той много трезво и разумно подхожда на проблема. Хубаво е, когато сте в близост до такива хора!

На този ден, ние виждаме близък късмет, и си представете видяхме друг моторни шейни (което ни приближава) и това беше един от служителите на компанията под наем на (по някаква причина той е карал същия път, на която бяхме остана). Е, ако това не е чудо? Човекът, който не знае, разбира се, на български език, как да се обясни нещо на английски език. И ситуацията е такава, че хората осъзнаха изведнъж без думи!

Аз очаквах някакъв вид глоби или оплаквания от наем на работника или служителя. Но това е нищо. Той просто погледна към сцената, убеден, че при нас всичко е наред. Той ни предлага нова моторна шейна, защото има нещо се обърка! Сега това е услуга!

Така че, ние се спасихме, бяхме отведени обратно към базата и даде нова моторна шейна. Ура! Пътуването продължава!

Така че аз не те съветвам да се придвижи надолу от пистите и да бъдат много внимателни при каране на моторни шейни! Страна Финландия - това е фантастична страна, в която живее, и където Дядо Коледа отличен професионалист и отзивчив персонал моторни шейни под наем компания! Карайте без инциденти и да се забавляват!