Добър ден, скъпи мои абонати! Най-накрая нещо ми стана вдъхновение да пиша този пост. И въпреки че не всички снимки се обработват, ще споделя някои от тях и своите впечатления от пътуването. Наистина, такава красота, не съм виждал в природата.

Тези, които четат блога от самото начало, или прелистването на страниците си, вие знаете, че в годината съм в Западна Украйна, и вече знаех, че това ми хареса там. Ето защо аз отидох там, също тази година. Билети за влак, между другото, да се купуват не толкова лесно. Въпреки, че аз купих две седмици преди отпътуване. И само резервирана екскурзия за 2 дни в Карпатите, ние го препоръчвам за дълго време, но повече за това по-късно.

22 от нас се качва на влака и вече 23-ти сутринта беше в Лвов. Както обикновено, Лъвовете изпълнени древната си красота, чисти улици и ... изненадващо горещо време. Ядохме в трапезарията, остави нещата на рецепцията на хотела, или по-скоро апартамента. И ние отидохме на разходка из улиците на града. Разходка по тях можете да прекарате времето, това е просто невероятна красота.

I - истинска Гуцулска

Човек би могъл да ходи, ако не и ужасен топлина, която в Лвов е много рядко явление. Затова решихме да съчетаете полезното с приятното и да направите обиколка на подземния град. Ръководството имаме една много хубава, харизматичен, с чувство за хумор. Като цяло, това беше забавно и интересно.

Вървим нагоре близо до Лвов, и реших да се разходя "над лъвовете". Е, това е преувеличено. Ние просто се изкачи на най-високата сграда в града. Много от тях са издига нагоре в планината, но ако сте в Лвов, Съветвам ви да отидете в храма по-добре Олга и Елизабет. Тук нищо не ограничава преглед, за разлика от тази планина, където всички дървета в близост.

Следваща спирка е в близост до водопад "шипове", можете да го видите в моя фон. Той принадлежи към един от 7-те чудеса на Украйна.

I - истинска Гуцулска

Е, и чат с местна забележителност:

Всичко вървеше по водопад, снимка, направена с прасе и да преминете към езеро Synevir, всъщност, в името на това, и бе организирана тази екскурзия. От друга страна тя се нарича още "Морска око на Карпати", кладенец, има само много чисти и пълни с пъстърва. Дали езеро на надморска височина от 989 m. Над морското равнище. Rise да не е лесно, всъщност. Но си струва, това е такава красота!

Е, местните "Пираня", че бисквитките унищожат няколко секунди

От тези разходки просто избухна див апетит, а за вечеря чакахме от невероятно вкусни гъбена супа, пъстърва и картофени палачинки. Ммм, спомням си.

И тогава чакахме тежката скъп дом на ужасните пътища. В края на краищата, това е необходимо, за да спи и да се отпуснете, защото на следващия ден ние чакахме двудневна екскурзия до Карпатите. Което, както споменах по-рано, ние сме се резервира предварително. И не е чудно! Колко хубаво, когато човек обича работата си и получава висока. Това съм аз сега за нашия гид, който ни придружава в продължение на 2 дни. Той ми каза веднъж, с блеснали очи. И ако това е нещо, което да попитам всичко това за няколко часа

I - истинска Гуцулска

Как тя оцелява след толкова много войн, аз просто се чудя. Следваща спирка е краткотрайна, а скоро само за обяд. Спряхме на известния курортен град - Yaremche.

Но особено тук няма какво да кажа, но отново хвалят западната кухня. Аз не съм много любители на гъби, но гъбите yushki, то е нещо такова.

Ние се храним, време да отида. И начина, по който се съхранява на Bukovel. Всеки е чувал за този курорт. Един от най-скъпите курорти в Карпатите, ако не и най-скъпите. Но има само един вид прекрасна оферта.

А сега ... прекрасна гледка. Кой може да се спори? Аз дори компресирате снимки няма.

I - истинска Гуцулска

Между другото, ако се вгледате внимателно, ще видите тези странни жълто измишльотина. Това оръдия за сняг. За тях, специално направен езеро, което може да се види в далечината, през лятото там е плуване, езда джет ски, а през зимата там да вземе вода за сняг.

Вечерта, ние се настанихме в един от хотелите в Bukovel и забавляват ни се сбъдна Гуцулска. Украински песни, Гуцулска хумор и Гуцулска кухня. Всичко това създава приятна атмосфера и незабравима вечер направи.

Изглед от балкона на сутринта ... се събудя и да сте, да диша чист въздух и гледам такава красота.

I - истинска Гуцулска

Между другото, в къщата, където той е живял, директор на филма - Parajanov. За да направите филм за Гуцулска, той решава да живее като Гуцулска.

Посетихме музея на известния музикант - Роман Kumlyk, който може да играе 50 инструменти. Уви, преди няколко години, че е отишъл на по-добър свят.

Аз не съм много любители на музиката, но тук аз бях буквално с отворена уста. А по-интересно: отидохме в къщата, където те заснет същия филм, за който писах по-горе. И дясното къщата, видях такава красота, че точно сега не мога да получите достатъчно на вашата снимка. Което, между другото, спечели номинацията "снимка на деня". Тя започна да вали, така че решихме да се скрие в църквата.

I - истинска Гуцулска

Но картината на църквата, не е това. Когато излезе от нея, защото видяха, че никога не бях виждал преди. Както paruet гора, тъй като има облаци. И това е само шоу ... Не мога да опиша с думи. Ето една снимка:

Бих искал да чуя вашето мнение по тази снимка и критика.

Е, това е хижа вътрешен двор, където е заснет.

I - истинска Гуцулска

Последният ден купихме сувенири и просто си тръгна из града, и безумно красив парк. Аз се влюбих в този град все още това лято, това е любов от пръв поглед. Надяваме се, че в 5-та година ще бъде в състояние да завърши обучението си в Лвов.

Но тук трамваи в Лвов.

И последната ни снимка

I - истинска Гуцулска

Надявам се, че ви хареса моята малка доклад пътуване. Бях глупав, аз не го напиша всичко наведнъж, докато емоциите са пресни. Желая ти късмет! И голямо пътуване!

Гласувайте, Бих се радвал, вашето мнение: