Вид на престоя: Почивки на море, екскурзии, град

Така че, ние се върнахме от почивка и най-накрая имам наоколо, за да се опише всичко.

Да започнем с това, ние чакахме, докато спре Танин паспорт и когато стигнах до планираната дата на отпътуване е една седмица. Аз трябваше спешно да се вземат децата от тази лудница. Туристическата агенция избрах между Хърватия и Черна гора. Но тъй като сме се придържали към последната, ние сме само потвърди хотел в хърватския град Medulin (Истрия). Отидох с мен, моите родители и бяхме достигат средства. Затова е резервирана Белведере 3-звезден хотел.

Повечето от всичко, което се случва през, като глоба ще вземе полет, защото са летели за първи път. Доблестен Домодедово далеч от нас-стол в предната част на паспортен контрол. Така че ние трябваше да работи товарно животно, докато се качите. Да, полет забави в продължение на час и Tanyuha заспа в ръцете ми. Местоположение, разбира се, никой не се поддал кола и аз като коала облечен Таня преди качване в самолет. В самолета ние веднага се събуди и поиска карикатури. Благодаря ви за тези, които не се препоръчват да се носят и DVD плейър. Той просто ме спаси! След това всичко беше наред и ние пристигнахме в Хърватия. Час по-късно вече се установява в хотела.

Отидохме на 3 екскурзии: Венеция, на остров Бриюни и Плитвишките езера. И независими пътувания в град Пула (15 км).

На това пътуване отидохме с Даша. Отпътуване рано сутринта. 40 мин. до пристанището, на 3 часа път с лодка и сте във Венеция. Това е толкова необичайно, град, че трябва да е трябва да се види със собствените си очи. Следователно, за да се покажат само снимки.

На това пътуване отидохме всички kagalom

Според легендата, жителите на Истрия, на полуостров подобни градина с красиви дървета и плискаше от дълбокото синьо море, е имало по заповед на Твореца, който иска да направи земята небесен поглед. Въпреки това, завистлив дяволът е замислена да развалят работата си и изтръгна чантата, в ангелите МДМ дигнаха камъните, изчистване на земята. Хиляди скали разпръснати в полуостров Истрия, превръщайки пейзаж от рая в контрастен зона, както и меки сурови, бедни и богати, слънчеви и мътна. Неутешим ангели събраха парчетата Heaven оставащите сред разпръснати скали и ги скрили в морските вълни. Така че на остров Бриюни ...

Този архипелаг е известен с факта, че той някога е бил резиденция, а днес - известният музей на югославски лидер Йосип Броз Тито. Наследството на Тито - любител на екзотични животни, е така наречената сафари парка с зебри, жирафи и други африкански и местната фауна, където можете да направите обиколка на открит туристически "влак" се отклонява от музея. По време на Римската империя, на Brijuni е известния курорт и посещаван римската аристокрация, днес има останки от римската епоха.