тук.
и тъй като бях асистент-мениджър на хранене, не хроникьор и фотограф (!!), по-ниско от (!) - не са сериозни доклада снимка. Надявам се да напише сериозен Надя и снимки, публикувани паша.

Разбира се, че се шегувам. Всичко там с всички ясно. И защо, също е ясно. Да, и пара с няколко пъти бях там добра оформление. Дори съм бил в една страница тетрадка, наречена "nalazhal" със списък по азбучен ред. След като имаше едно момиче, по моя вина.

природа
След нашата нещастна на горските ресурси на Крим, на първо там, разбира се, зашеметен от различни горски плодове и гъби. Само в училищните истории Prishvina преди това се срещна всички видове боровинки, боровинки, къпини, боровинки камък и други "ики". И гъби! тук ние се радваме, когато го намерим мишки, а след това се обърна носа си в маслото и syroezhek.

Байкал
Мисля, че всички чувства, които описах)), както можете да пея и също нещо.
Бяхме много късмет с времето. Леко ръми дъжд само първия и последния ден. Всички останали печеното и слънцето бяхме изпотяване. А дясната постоянно блестеше съблазнително Байкал. Главата ми не се вписва, че има ледена вода и плуване е нереално. Но няколко особено горещо време ние все още се наведе. Dove, разбира се, по-силна дума. Така че, направи няколко удара. Да, и това е силна дума. С една дума, влезе, седна и излезе. Лице вече е на брега на измиване. Тогава аз втрива краката му, и ме домързя да премахнете обувки, мокри крака, а след това отново пръчка лента. Въпреки, че през последните дни силен вятър духаше и измийте краката си, а вечер не много привлечени. Така че, когато елиминираха скоби няколко пъти, и волю-неволю трябва да се свали нечии обувки, и тупна по водата, аз och.radovalas "плува! Yahoo! ".
Въпреки, че НПС е UT тук, че няколко седмици преди нашата екскурзия, докато вървяха по скобите на коланите (!) Във водата.

големи котки
От Листвянка, ние отиде нагоре и надолу, на десет километра и прекарал нощта в оризище Emelyaniha.
На следващия ден, дойде в селото под името на големите котки.

Котки в селото не. В някои dedugana попитахме за посоката, а той е координатор на военна преса в федерален окръг сибирски. Нашият отговор радостно възкликна: "Павел също е журналист!". Mdja. Поради тази причина, ние сме около един час на слуха за Manergeyma и злато Колчак. И той ми каза, че котките - затворник обувки, които pereobuvatsya затворници, които лед на Байкал pregonyali тук. Ние първо вярваше, но след това ние решихме. Мислехме, че по този въпрос, и където след това бяха тези затворници, ако големи котки няма никакви пътища, само към морето.
Ние също така исках да си купя хляб. Дори откри магазин като сергия. Докато чакате Гена увисна на оградата, зад която се отглежда картофи тип домати. Джийн дойде и каза, че в магазина е затворен.
Аз трябваше да продължи.

Според нея, ние се приближи и отново надолу, изгарящото слънце и да се къпе в езерото през целия ден до нос Соболев. Ето, казах на всички за шефа си. Всичко това е само заради това си спомням името на мястото, за една нощ.
И това е och.krasivym. Извитата нос, който Байкал звучи като "нос" в бор и лиственица гора на прекрасните наклонени поляни спряхме.

На следващата сутрин бях на смяна. Отидох да донесе вода от котела, както и окачени снимки на зората. Останалата част от него ще бъде запомнена, а след това почти всяка сутрин започна с вик за дълг "Павел, има един зори. Ставай за да направите снимка. ".

нос тамян
На този ден минахме нос тамян, който е наречен така поради факта, че преди да се е добивало вар и след това да го изгори и кади-chadili.
Нашият път е блокиран оградата, ще отиде да го получи, се изкачи на върха на хълма и видя изоставен фурната.

Отидохме в околностите на селото с ограда и тръгнал на път. Имаме да отговаря на две лели, които казаха, че единственият пещерата. В едно те не са били в състояние да влязат - но вие ще получите. И на второ място, те са - вие също ще успее.
Седнахме на слънце. Някои време за плуване, а други просто се крият, а други започнаха да се обединят. След това той се завръща в къпещите се и също се присъединиха към митинга на тема "Да отидем в пещерата, или не?". В резултат на това ние решихме да отидем.
Ляв раници на обеци и самите леко натисна до гредата, която е в Сибир звучи като "Pad".
Първият пещерата не е много. За половин до два метра трябва да се изкачи на скалата, а след това малък хоризонтален удар, който, мисля, завърши крадци на дребно или задънена улица, не си спомням.
Вторият пещерата, ние почти не е намерен. На една малка хоризонтална разбира се имаме в коридора, среден по размер, с дупка в тавана. От отвора добре излива светлина, осветителната камъка пълна с монети. Ние ги podsobirali малко, а след това в Goloustnoe купил хляб. Така че, също напусна малко пари.

Много по-късно прочетох, че цялата система от пещери, разположени в нос тамян. И това, с парите, които използва, за да служи на църквата. В него са намерени човешки кости.

голям Goloustnoye
След това минахме през целия ден до село Bolshoye Goloustnoye. Дълго не можеше да реши къде да прекарат нощта. Ние не реши да се къса.
Много по-кратко започна паркинг с боклук. Тогава летен лагер. Ние се страхуваме, че сега с нас, за да намали парите, и реши да не отиде по-далеч.
Паркинг беше страхотно: видът, дори и, като цяло. Но почти bezdrovnye, всичко се почиства преди нас. Вместо дърва за огрев в храстите е боклук. Въпреки, че почти всяко дърво бе прикован чиния "пренася отломки от" и нещо лирично на езерото Байкал - уникален езеро. Надявахме се, че тези планини от боклук останали продукти, но им почти не е било. Това е глупави хора! Добре написано, удар от прах и отломки те напускат, и ще отнемат продукти.
С една дума, ние открихме само една опаковка от Лаваш.
Стана ясно също как моят пазач хранене голям погрешна преценка - чай. Фактът, че клавиатурната подредба по дяволите беше абсолютно същата като преди в челната тройка, аз просто взех първите девет дни, а останалата част от таблетките премахнати. Е, това е всичко. Сгъната, смятан за храна в продължение на девет дни. След това в Слюдянка в супермаркета вика някои цифри, хората отидоха и купиха тези гр. Така че, чая го намерих в един магически формула, която не може да се обясни и дори предполагат, къде и как взех тези цифри. И това не е, че някои не са достатъчно, не е достатъчно, ако не отиде в селата по пътя. Е, Андрей забеляза, че пием чай готино е силна, но на три котли за вечерта. И в трите един урината светло едва приготвя.
Като награда за хранене трудности сме били дадени много нежен спад в японски стил.

А на сутринта - зори. В обичайния стил на Байкал.

Река Elovka в Cedar Pass Лешникотрошачката
През следващите един вървяхме много километри

и дойде на оризовите река Elovka. Няколко дни отидохме от езерото Байкал и отиде дълбоко в гората.
Тогава някои от безкрайните (40 минути всеки) преходи са в Нектарът. Според плана, ние трябва да стигнем до вливането на реките, където в близост до Cedar проход. При сливането на реките, Джийн, цитиран от славните традиции на Сибир, като правило, е хижа - масивна стойка с ловците и храна. Няма да се впускам в подробности, защото тя наистина не разбирам, но сме ходили и тръгна по този нектар, покрай дървена Agitplakat магаре, с гъсталаци от малина и касис, които вкус е като червена.

Мина една дълго време, докато най-накрая облекчаване на околната къпината не приличаше на сливане. И дълбоко под планината, заповядайте! Всъщност се оказа, кабина.
Беше вълшебно.
Привечер падна тайга. Плътен тъмно суровата сибирски гори, обрасли с мъх огромен стар смърч и кедри, високи коприва, къпина, малина. И в един малък клиринг в близост до река изведнъж две къщи се появяват иззад ъгъла. Близо огън с големи куки. И тишината. И никой. Точно като в приказките.

река вести
На следващия ден бяхме гарантирано poludnevka. Подобно, няколко преходи, ние сме отново на брега на езерото, където poludnevuem.
В резултат на това ние отидохме до вечерта и когато проходът не е точно известни. Слязох до шумотевица на реката, ние го всички да са минали, от извора до вливането.
Прекрасна река, красив френско грозде, красива kurumnik и преграда срещу вятъра.

След като падна в пропаст между kurums. С раница. Смешни случило.
Днес - на днешния ден най-добре - битката с глупаци. Аха)
В резултат на това ние прекарахме нощта правото при сливането на свръх Байкал.
Имаше дори шега. Някой отиде да разберете къде да си наливат вода: в реката или езерото Байкал. Връща и казва, че има неудобна произход, по-добре е да напишете в езерото. Не мога да разбера какъв вид езеро. Аз питам, има ли все още езерото там? А устата на всички Шумиха в гъсти високи храсти, може да крие някаква затънтена / езеро. Но се оказа, човекът имаше предвид като езерото Байкал. Аз нямам мисъл стана за него, а не смея да се обадя езерото Байкал. Всичко беше в морето. Тъй като ние имаме.

Baklaniy камък камбанария, високопарните дървета, дафинов баба
По време на прехода, през скобите дойде Бакланов камък. Sky мръщи. Вятър.

Под скалите прекрасни backwaters. Но вие не искате да се плува.
Capes големи и малки камбанария, подобен на Новия свят и му Sentry-Obu.

В Sandy Bay och.ponravilis високопарните дървета. Аз наистина исках да остана тук по-дълго, за по-добър ъгъл изглежда, така polovchee sfotkat.

Но ние отидохме по-далеч в залива на бабата.
Тук ние варени какао. И, накрая, затвори за около два часа, според някои източници, на всичките три (!). Имаше чувство на неудовлетвореност стол, вода, небе и въздух.

Нищо подобно никъде като че ли е универсална rasslabon.
Тук имаме най-накрая намерих много продукти. И най-важното - палачинка микс.

dnevka
По време на прехода към следващата пресечена Pad - Хей, мисля.

На екипа за управление на пясък Аз седнах и си помислих за него и обяви, че утре това място ще dnevka. Особено, чисто случайно, утре Гените рожден ден.

Ами dnevka - е свещен! Измийте със сапун "Antipyatnin" покупка. От палачинката се смесват печени палачинки.

След обяд, аз заспивам отново върху пясъка на плажа под звуците на прибоя. Тогава той работи на прибоя.
Като цяло, в полза на времето, прекарано.

Hargino
По време dnevki забелязал траверс на пътя над плажа по крайбрежието. Но тя реши да не отида и да премине на билото в Hargino Pad.

Отне три преходи.
В Hargino го имаше великолепна гора. Forester Александър продаден студена бяла риба и даде мазнини печат. Th!

После отидохме доста добре, както обикновено нагоре и надолу и траверс по плажа,

и в резултат на открит на sypushnom склон, където няколко пъти някой извади приличен Gurbulea.

Така че, когато ние бяхме на плажа, почти веднага и прекарал нощта на нос Черно.

буря
Вечерта беше доста. Стояхме точно на морето след нос, просто отиде в гората в сечището. Ядох печат мазнини. Трудно е да се опише вкуса. Един вид риба мазнини концентрат.

И на сутринта бурята счупи.
Гората се раздвижи, изпращя и простена. В една от палатките разкъсани QuickDraw. Изглеждаше толкова силен морски бури, водата е дошъл до нас. Andryukha го каза Сарма. Аз сега чета какво сърма - един вид планина, най-силният и най-лошото от ветровете на езерото Байкал. Вятърът излиза от долината на река Сарма, която се влива в залива на Малък море. неговата скорост надвишава 40 метра в секунда. Амплификация на вятъра до максималната наблюдавана по време на първия час. През лятото на вятъра може внезапно да започне и да завърши, сърма есента понякога духаше през целия ден.
Преди да nedoshli Малък морски, така че не беше Сарма.
Тази сутрин беше само моя часовник. Шестимата излезе от палатката. Морето не буря не беше. Просто духна вятъра, водата, след като бяха огромни кръгове, сякаш хеликоптера седи, или започват да се свиват змия, а понякога и "зайчета" разочарован при извора на спрей.

Ние бяхме впечатлени и малко гледка prigruzami така внезапно избухване на бедствието. Ядох тихо, тихо се събраха и си отиде.

По пътя ние би трябвало да е друга кабина. Вместо това, той открил Letnik.

Жителите му ни казаха да ходи внимателно, то всички видове стрии са мечките. Ние също така попита колко километра до Buguldeika. Той каза, че на 17 километра. Бяхме изключително доволни. И след това се оказа, че той е бил на лед 17 км. Много философски, вие знаете, през лятото да работят разстоянията на леда.
След бързото обяд, за да се срещне с нас хвана момчето с момичето от Санкт Петербург. Те имат два месеца, скитащи около езерото Байкал. Вчера, в деня преди вчера, ние не разбираме, когато излязох от Buguldeika. Е, каквото и пътя напред, normul? попитахме децата. Normul! деца са отговорили. Само скоби. Не, не е така. Само СТЕГИ. ИМА СТЕГИ. о-йо, скоби, но тук такъв вятър и сърф и накрая някак студена и изливане отгоре, отдолу и дори уриниране. Нежелание. Е, добре, на място razberemsya.Poshli допълнително.
Тя беше вече привечер. Стигнахме до един добър клиринг, с френско грозде и река. Но екипът за управление, а останалите са на последователността, ние решихме да отидем скоби днес. Утре е Th малко.
А скоби са боклук. Свикнали сме да знаем и по-рязко. Ние дори не премахнете обувките си. Просто трябваше да се изправи и да има няколко вълни, а след това много бързо да се движат по пясъка и скалите.

Почти веднага зад скобите на Muravavinoy пренощува поляната.

Buguldeika
Тази сутрин беше последната ни сутрин в езерото Байкал. Аз, както обикновено, raspihali в страната и изхвърлен на улицата да вземе зори картина. Слънцето още не беше изгряла. За Buguldeika занимава с кървава зора. Аз седнах батерии и замразени пръсти. Изтичах напред-назад Търсите интересен преден план. Това е много хубаво, и имаше silopridayusche.

И след това отидохме в Buguldeika.

Благодаря ви, че ни позволиха да остана тук.

Вие също така ще се интересуват от четене: