Той отдавна е мечтал да отида до Крим и то е на колата, а сега мечтата се сбъдна! Пътувахме от страна на Москва в нощта на петък до събота, изчака, когато тапи разпръсне и действайте! Карахме през "Дон" на платен път! В района на Москва, платена Сайтът е много доволен, ограничаване 110-130 км / ч, почти няма камери. Е, след това, това е просто създание, което се прави: в регионите Lipetsk и Воронеж, почти всеки километър струва камера и е ограничен до 90, независимо от факта, че пътят към две платна във всяка посока, много добро качество, а в същото време 100-120 рубли за всеки малък uchastochek! Не е ясно какво пари, за да плати ... В началото те кара тримата, тогава ние се присъединиха и други трима души от района на Ростов и по пътя към Крим, карахме в две коли! Фериботни билети ние предварителна резервация по електронна линия, нашето време слот е в 3:00-9:00! В пристанището на Кавказ пристигнахме един час преди нашето време, 2 нощувки. покажем билети и започна да се върти! Докато стои в линия, всички спяхме в колата някъде в 6 часа вече бяхме на брега на Крим! Кръстосан много бързо, в сравнение с хората, през тази година е имало 40 часа в режим на изчакване! Отидохме в Alushta, по пътя спряхме да Koktebel да плува и се разхладите! За да Alushta пътуване по протежение на серпентината, което е доста vymatal нас, а гледките от шик на предлагане! Настаняване решили да поръчате на място! Тъй като те бяха много уморени, много много възможности не изглеждаха, съблякоха баби 3-стаен апартамент със собствен двор, недалеч от морето! Настаняване обикновено харесаха, доста удобно и всичко, което трябва, всичко е там!

6 дни, проведени в Alushta, почти всеки ден, когато това отиде! Роде до водопада Jur-Jur (много приятно място), а след това заминава за Ялта, са били в планината Ай-Петри, от там до кабинковия лифт, а след това отиде в планината Demerdzhi УАЗ, там се отваря една много красива природа! След това двамата приятели от Ростов спешно необходими, за да се прибера вкъщи и ние останахме в четвърта! Решихме да сменят мястото си на пребиваване и отиде до Севастопол! Настаняване в Севастопол намерите трудно, тъй като тя е пристанищен град! особено след като бяхме в деня на Военноморските сили, бе един куп хора! Lyubimovka се установява в село, недалеч от града! Плажът има красива! Останахме там 3 дни, няколко пътувания до Севастопол на разходка! Бях впечатлен от града, много красива, има някакъв собствен атмосфера! Обратно минахме през Симферопол, пътят без серпентина ehalos бързо, докато не до запушалката в Керч, от своя страна, на ферибота! стояха в продължение на 4 часа, автомобилите са много! Но благодарение на простора на 160 машини, всяка фериботи, а те са там, 4 броя такива, ние стояха само на 4 часа, вместо на двадесет и четири часа или повече!

Крим е бил впечатлен от нейната красота! Хората са доста любезни и отзивчиви, винаги бърза, ако нещо е да попитате! Аз не знам какво, цените са били преди, но сега продуктите са приблизително същите, както при бензина Москва ... 39-40 рубли, малко скъпички, но поносим! Казват, бе по-скъпо! В единия край на пътя отне 1860 km.
И сега просто снимка:

автомобили на ферибота, ми по-ниско ниво

вода лед-студена kolodichnoy

УАЗ до водопада

Fearless Кейт отива на висящ мост от една скала в планината Ай-Петри

С верен моя черен брат

На планина Demerdzhi

Изглед от връх Demerdzhi

Кейп Fiolent близо до Севастопол

Beach Ljubimovke

Пресичането на ферибот дома

Само регистрирани потребители могат да участват в дискусии могат.

Браво!). и за продукти на 14G цените са около 4-5 пъти по-ниска.

malades ах!
Ако отидете с кола - трябва oblazali всички!
Както песъчинки - всичко по силите си да направя нещо!

Съгласен съм, че е необходимо да отидете навсякъде)))

страхотни снимки! клас! колко за разходите за пътуване?

Благодаря ви) тримата хвърлен за жилища и бензин, които са ми останали 22 000! Ядох, качи навсякъде, нищо не му е отказан)))

о, за жилища в Черна гора дойде едва на 22 хиляди), както и за пътуването имах 45000