Флоренция и Пиза. Италия.
Малко по-рано, аз посетих Рим и Венеция. Не бих отлети и да видим нещо интересно. Флоренция е на монетата, а само че ми липсваше в моята касичка. Реших да лети.

Купих си билет за самолет, книга, докато летище Peretola (Peretola във Флоренция), е във Флоренция. Тогава мисля, че ще гледам да се види, че не може да има. И някой в ​​интернет споменава, че летище Пиза се счита за почти всяко семейство и да се шегува с, по отношение на Флоренция. И съкращение надпис, много подобен на моите билети. Мен би беше малко досадно. И си помислих, че има шанс, че ще лети до Пиза. И аз започнах бързо да преминете през опции за изход. Мислех, че за промяна на хотела, но това, което аз ще направя три дни в Пиза, сън в сферата на мечтите. Аз не се промени, а нито една от които лети.

Гледам как самолетът идва от морето. Карта на Пиза, близо до морето. Е, мисля, сега просто да седнете в Пиза. Излязох на летището и попита момичето: Тази Пиза или Флоренция. Тя отговори, че Пиза. Аз бях щастлив. Е, тя каза, че има автобус до Флоренция, скоро ще бъдат изпратени. Както разбрах, за тях няма разлика в всяко летище на двата града пристигат. Аз разбирам, че всички италианци са като предварително лъжа. По думите й, той трябваше да мине през 15 минути, но напусна след 40 минути игра. Оставянето на гарата, видях гарата и avtobusy. В близост е и други автобуси за няколко евро по-евтино. По-късно, тя размахваше ръце. В рамките на един час след изпращането на автобуса ни докара до централната жп линията Гара във Флоренция. Някак си бях щастлив, видях няколко автобуса ще хотела си. След 15 минути, стигнах до хотела си. Първи ден почти се губеше в шест часа вечерта, слънцето беше почти на повикване. Разходете се из центъра и в близост до моста. Вечеря и денят приключи.

Понте Векио - най-старият мост на града, това е единственият мост, който е запазил оригиналния си вид, той е на същото място, където е бил построен през предходните три моста. Отличителна черта на Понте Векио - серия от домовете, които са разположени от двете страни. Мостът се простира до центъра на ред от къщи е прекъсната, отстъпвайки място на открито място, където можете да се насладите на реката и другите мостове на града. Тук, на този сайт, туристите са заместник, в опит да се направи най-добрата снимка. Има много магазини с скъпи бижута, то е за жените.

Двореца Пити в Италия - най-големият от съществуващите дворците на Флоренция. Преди това той е основно жилище на семейство Медичи, и в наши дни в залите на двореца се фокусира най-големите музеи на града. Аз съм пред музея намери класен ресторант, и изядоха си кнедли. Е, аз казвам кнедли бяха страхотни. Те са точно в отношението им към прозореца, те бяха толкова вкусни, че не можах да се пропускат. Бяхте 15 евро е скъпо, но вкусни. Те стояха така.

Площад Синьория е Лоджия деи Ланци. наречен така в памет на Landsknecht, наемни войници, охраняващи Козимо I. Вътре лоджия има много ценни скулптури. Там хората са на почивка и се крият от слънцето. Вляво от Palazzo Vecchio е живописно фонтан на Нептун.
Кожа пазар, който просто висеше с разнообразие от продукти, направени от кожата на различни цветове и твърдост. Чанти с различни цветове от естествена кожа, колани, якета, стъкло Мурано бижута, сувенири. До края на деня, можете да преговаря с тях. Така че аз купих две kulonchiki Мурано, отстъпка.

На третия ден. Обратно, аз трябваше да лети от Пиза. Това отнема един час с влак. На сутринта с багажа, аз отидох на гарата, за да си купя билет за Пиза. Купих я през машината. На машината раздаваха време влак. Аз си го спомни и купи билет. При издаването на билета е написано, което искате да отпечатате. Мисля, че и това, което тя ми каза. Мислех, че напразно. И аз отказах. Окачен на билета, ще получите, и там няма дата или час на изпращане или брой влак или номер на колата. Където и да искате, има и седни. Малко време и си спомням, че влакът върви някъде след 20 минути игра. Тичах към полицията, като ми казваше до Пиза, където влакът, има много платформи. И те ми посочи по някакъв друг влак, но и преминава през Пиза. Започнах да видите някои най-близо до момента, в който си спомням. Открих подобно. Погледнах към таблото за управление по линията, има спирка в Пиза, добре, мисля, че ми. Ран към проводника, повтори той потвърждава, така че аз намерих влак. Тези билети са валидни в продължение на шест месеца.

Пиза - един град и община в италианската област Тоскана. административната столица на провинция Пиза. На световно известния град става известен Наклонената кула. Открих, в близост до автогарата и след 10.15 минути пристигнали в Поле на мечтите. Имаше възможност да подмине, добре, нашия автобус се появи, аз попитах на мястото си, когато минавам. Те не са в първия ден в града са били.

Наклонената кула в Пиза - един от основните атракции на Пиза, истински символ на града, неговата визитна картичка. И е част от архитектурен ансамбъл, който се намира на известния поле на чудесата. Аз съм един от тези, любопитни, които дойдоха да погледнете това чудо, творение на човешките ръце.
Бях сам, без пътуване и снимка да се направи, че е трудно. Аз досаждам всеки, който е бил там. Едва направи няколко нормални снимки. Трудно е, много хора и всички като обесването на маймуна на ограда в квартала, а също и снимани. Благодаря индийски момче, което на снимката действително успява в сравнение с другите. Те след това, което направих тази снимка.

Всички заснет и вечеря, аз отидох в автобуса. Автобусът не след дълго, като мен с куфари, беше достатъчно. Радвам се, че аз не съм единственият, но с течение на времето. Ние сме всички заедно погледна часовника и Негодуващите. Накрая автобуса пристигнаха, ние скочи и бързо стигна до летището. В това приключение е приключила. Флоренция е интересно да се върна да посетите музеи, аз не са имали време да се види всичко в три дни. Всички дни са слънчеви, така че пътуването е успех, по принцип, въпреки малките плочи.

Не забравяйте да са научили добре, когато толкова много съветници, които сами не могат да пишат нищо, а само дават съвети. Затова исках да се провери най-малко един от вашия преглед, но за съжаление не един. И с вашите снимки също е проблем. Невидимия. Ако в действителност някой да излее масло в огъня. А историята и географията винаги е била отлична. От Пиза летище до Флоренция се стига за около един час. Но от летище Орли, близо до Париж, слизам у дома в продължение на 1,5 часа. Въпреки, че аз живея в предградията на Париж. Ето защо, за тях, италианците, които живеят наблизо, вероятно няма голямо значение, за да лети. Пътят на двете летища, може да отнеме същото време.

Флоренция и Пиза - Флоренция (Италия)