Градове: езерото Блед, езерото Bohinj

Вид на престоя: autotravel на езерото Почивки

Малко предговор. Когато се планира пътуването, като първата е Словения и нищо повече, а след това аз бях закачен за Каринтия, както и, както може би си спомняте от моя разказ спокойно, затънал в Залцкамергут. Отписване от Австрия, бих могъл, следователно, не променя първоначалния план до 2 седмици в Австрия, след това 5 дни в седмицата в Словения и Хърватия в морето :) Но аз не съм твърде абонирани за координатите, забележителности, знаейки от предишни пътувания, че ако две седмици е активно всички инспектирани, а след третата седмица на силите не е много, като се има предвид, че дори и ние сме като се има предвид постоянно почивка в Австрия - matrasnichali постоянно езерата :) не бързат. Като цяло в Словения все още уморени и от впечатленията и всички останали (ха - аз пиша и много смешно - уморени от останалите). Така че - да Словения, аз специално не се подготвят, защото като цяло не беше сигурен, че стигаме до неговите забележителности. И когато го направим, добре, почти сигурно пропуска в Австрия и Словения остави своите планирани 4-5 дни, след това бях малко изненадан, и започна да рови в главата му, за това, което трябваше да се види :))) Е, езерото Блед и Bohinj, изплува разбира се, след това се появиха Блед замък :) добре, както подсказва името, е на същото място, където езерото :) тогава какво следва? и след това се изключва магистралите и платени пътища и напред. Ние се рови в Словения. Но за това по-късно - но в същото време пътувахме от Австрия само на 25 км, има всички приличен :)

Езерото Блед и Bohinj

и тук е езерото Блед! Перлата на Словения. Разбира се, че не е толкова безлюдна като езерото в Залцкамергут, и не е толкова полиран като езерата в Каринтия, но си чар е :) Най-красивата гледка към езерото се отваря от крепостния хълм, където отидохме, на първо място, pofotkat езеро и изведнъж чух на руски език , донесе няколко няколко автобуса на българските туристи, тук ние веднага да избяга, защото аз още помня как любимият ми екскурзия до замъка не беше малко разочарован, защото започнахме да се питаме във Франция и с такава малка кола, и така нататък :) обикновено ние Ние избяга и отиде да гърми да бъде около езерото, възхищавайки се на дъното на замъка :) Също така не е лошо ъгъл на камерата :)

Лодки плавали за russoturisto :) и не само Русо :), но ние не се пързалят върху такава, решиха да се даде Атракции озаглавен "падна от лодката." Изчакайте-Чакай, всичко в ред :)

Ето кои са те! любимата ми! Въпросът за цената - 2 часа 10 евро или 12, така че аз не си спомнят. Ние се затича към тях вече в pripryzhku, количка zabesplatno излязох от магазина, които се продават билетите, един до лодките не стои - магазин сувенири и отиде да плати, толкова добро - говори на родния си език и се разбират помежду си :)

Езерото Блед и Bohinj

Sweet продавач така, описва използването на плавателни съдове - и ние обучаваме мода - добре всички знаем! който като дете не се вози на лодките? всички езда - паспорт като обезпечение премина в хидропарк и се качи - Аз лично с папата и на лодки и катамарани. Но това е просто аз не забравяйте, че нашата лодка щеше да е толкова хаотично! Е, може би това зависи от формата, но общото катастрофа. Веднага след като се качи в лодката от кея - почти преобърнат! и тук, в 2 часа, аз почти умря! Таралеж улов, като го държите здраво. хо!

Чакай платно. повече) Две думи - гребяха Max, понякога Lizka учи :) Но като цяло, по време, проведено на острова, който е междинен езеро! чиста вода, риба плуване, патици, лебеди отново! Lyapota.

ние вече успешно плавали и отиде на разходка!

О. Забравих, решихме да се премахне това романтично! Ами - ние, заедно с Макс в платноходка на красивото езеро. Liza фотографии! през целия път - но това е таралеж - лесно да падне в езерото, а не романтика, вече не е необходимо. Дълго мислех да бъда като! в крайна сметка доплува до брега, се приземи Lizka fotikom и заплува с таралеж в лодката :)

Езерото Блед и Bohinj

Намерихте ли някой таралеж в лодката. )

тук също, няма хоризонт е по-добре :) таралеж се въведе някакъв zamanuhu на дъното на лодката, а той пропълзя под пейката, така че той не можеше да види :)))), но като цяло това е точно при нас в лодката :)

Rode, те излезе, тръгна и исках да отида плуване, но плажът е един много хора. реши, че всичко тук е вече видяхме - отиваме в Bohinj! в пой навигатор не намери Bohinj, какво да се прави и след това си спомням, че видях някъде указател, добре, аз започвам да се копае в тяхната bumazeykah в търсене на произход - къде се намират точно там, където са били. Като цяло съвместно намерен. ) Да вървим! На особености на националния словенски надпреварата, аз ще ви кажа, освен! Е, когато се върнахме от Франция, на границата със Словения, ние бяхме принудени да купуват стойка, и отидохме на аутобана, но това на мира!

Докато продължаваме с цел Bohinj, са закупили също - защото описанието е по-див.

Езерото Блед и Bohinj

Езерото е наистина в диво място, но като цяло цяла Словения в сравнение с Австрия през пустинята, и Bohinj е също така и в национален парк. По пътя преминаване някой от реката писклив чисти с етерични цветове с вода, като водата се дължи на карстовия почвата, аз не знам как да го кажа - карстовите планини наоколо тук, а коритото на реката е същото - и водата е зашеметяващ цвят. Ние би трябвало да влезе в Google, за да видите, но аз съм твърде мързеливи, рано сутрин честно :)))

Водата беше толкова ободряващо! Лиза Макс plaskalis таралеж не е много - добре, така че се разхожда из малко вода. Но тя е красива, разбира се! Bohinj-vzero!

Тук ние сме там и се задържа за дълго време, плуване, релаксация, слънчеви бани :) lyapota. отново една и съща :)

После още един замък и тайнствени пещери :) две - но различен-preraznye!

От серия от морската снимка! Аз така така настроението се покачва - и след това просто отвратителен