Екскурзия до Thagapsh на селото

Следвайки съветите на опитни, ние решихме да посети язовир Stone независим начин. Изслушване разписание на автобусите, ние решихме да отидем до сутринта автобуса в 08:20. Пътят продължи четири заедно - аз, Сергей, Светлана и Базил. Екатерина и Сергей онзи ден отидох у дома, така че възможността да пътуват с нас те не са имали. И ние имахме за цел да се върне към завръщането им за извършване на момчетата.

Ставай толкова рано беше трудно за нас, защото ние просто отиде в 4:30, защото това беше последната нощ за децата. Въпреки това, в 08:20 часа, седяхме в автобуса. Пътят беше кратък, но си спомням. Не очаквах, че пътят до селото в близост до Thagapsh Lazarevsky ще се проведе на стример. Бях морска болест, така че бях готов да сляза от автобуса и пеша, особено трудно ми беше даден на последния километър, аз буквално изпълзяла от автобуса. Стигнахме до кафенето, някой да вземе едно кафе, а аз вода ... Когато той дойде да, ние тръгваме. Aul Thagapsh ние просто удари, толкова тихо, честотата около (добре, където имаме в българския вътрешността на страната има отговарят), и въздуха ... Като цяло, няма думи - някои емоции. Моят Сергей ентусиазирано се огледа и заключи: ". Това е мястото, където бих искал да си почине, ще живее лятото"

Но ... как може да разчита на приключение. Тук ние ги намери на главата си .... Четиримата мина покрай язовир Стоун (не нарочно, това се е случило, наистина!), Go-навързани път, предава указател към Trout Farm (едва измъкна от Василий), покрай гробището (сега на това място започват да се появяват съмнения, защото аз навсякъде около него не съм чел), и отиде по-далеч и по-далеч от палеца на пистата. Всички нищо. Да пътя беше всичко нагоре, и най-малко на слънце бе скрито зад дърветата, и беше малко хладно. Странното е, но изкачвали нагоре и нагоре, ние разбираме, че ние ще обърка и започна да се помни, че показалец към камък обструкция, ние все още отиде. Въпреки това, обратно по някаква причина не се обърна. В резултат на това в продължение на 1 час и 20 минути отидохме до ръба, а ние нямахме друг избор, освен да отстъпи. Родом разбира бързо и направо в индекса. Той се засмя дълго и упорито на своя поход, а момчетата шеговито ни наричат ​​Сусанин.

Екскурзия до Thagapsh на селото

Е, ние сме преминали към камък чакъл изпадна в една приказка - прохлада и тази красота е отворил очите ни. Плащане за 80 рубли. на човек отидохме да се насладите на тази приказка. На горния етаж на шрифта се качвахме да плува - тоест, да, водата не е просто студено, беше студено. Аз няма да трае дълго, аз падна и се изкачи на скала на няколко пъти - топло))). Като цяло, ние прекарахме 1,5 часа там, а след това отиде да спре.

Ако се върнем назад Прекарах лежи в скута на Сергей, така че е по-лесно да извършват сияние. Уморени, но щастливи, че се прибрах и буквално без задни крака се срина на леглото и след това отидох да видя децата.

стая в частна къща в село Lazarevskoye
Да наема стая в частна къща в pos.Lazarevskoe, всички удобства, евтин. До морето 10 минути, достъп до гората. Lazarevskoye

Сочи (Lasarevskoye). Аз наемете жилище в близост до морето и всички удобства. Евтините. Lazarevskoye

стая в частна къща в град Lazarevskoye
Къща за гости "Андрей" Ви кани да се успокоя. Евтините! Lazarevskoye

апартамент в село Lazarevskoye
Под наем самостоятелна стая в Sec. Лазареску Сочи. 2-ма до ключ, на морето на 200 метра от хотела. Lazarevskoye

частна къща в село Lazarevskoye
Lazarevskoe селище, трябва да бъде частна къща, 2-ри етаж, 2, 3, 4-стаен Lazarevskoye

мнения Lazarevskoye

Екскурзия до Thagapsh на селото

Наклонете пароксизмална виене на свят; начин на живот: перлено етични, успехи?

Операциите мазни средства, смели сълзи.

Определени томове облекчат: звънец, далекогледство.