Трябва ли да отидете на Черна гора. | Обратна връзка на почивка | Цени за екскурзии | Ръководейки Gadrashevich | Свети Стефан | Шкодренското езеро | Две реки: Морача и Тара | Которския залив

Но в Черна гора, има турне и отидохме при него като глупак. И сега съм сигурен, че не трябва да губите време и да отидете на екскурзия до езерото Шкодра. Честно казано, че е необходимо да погледнем в езерото от брега, от пътя, а не да плува в него.

Екскурзия до Шкодренското езеро

И по-нататък в историята поглед към пейзажа с него. Трябва да кажа, че на фона на красотата на Черна гора, просто вид боклук.

Около 8 часа сутринта взехме микробус разглеждане на забележителности. Качихме се вътре и се огледай. Зад нас седяха няколко от Белгия, които не можеше да спре да трака на английски език. В дясно седеше величествено беларуски семейство, в което майката, очевидно, е "човек". По пътя, в Петровац, взехме няколко туристи и се заби в планините през прохода.

На този ден, по крайбрежието на Черна гора, облаци се събраха, в който са пътували като таралеж. Това е много готино!

След 20 минути игра водачът спрял микробуса за снимка пауза. Ние изпълзяла от колата и се затича да правите снимки панорама. Не мога да опиша планината, защото прекалено ги обичам.

Екскурзия до Шкодренското езеро

Стоях и погледна към планините и се чувствах като усещане за свобода, която не може да се опише с думи. Поглед от върха точка на разтягане във всички посоки, в горната част на по-ниска планина, пътя, се издига над езерото Скадар ... Това е много красива!

Но достатъчно добър е достатъчно, тъй като ние ще най-голямата на сладководно езеро на Балканския полуостров.

Шкодренското езеро се образува в резултат на електрозахранването на 6 сладководни реки и провлака, който отделя езерото от Адриатическо море.

Карта на Шкодренското езеро

Микробус, паркиран в близост до кея, където бяха посрещнати от водач.

Тъй като пътуването отнема по-малко от една година, но не си спомням нито името на мъжа, нито на външния вид. Така че аз бях отвратен от поведението му ... но повече за това по-късно.

Екскурзия до Шкодренското езеро

Нас, и туристи от няколко туристически автобуси бяха изпратени в двуетажна лодка, където благоразумно избра място в страната и в близост до кърмата.

Плуваше.

Лодката е доста бавен старт да бродят из пътя на водата между гъсталаци от трева.

Екскурзия до Шкодренското езеро

Тук съм направил най-добрите кадри в цялата обиколка.

Ръководство и представител на екипажа на кораба, почнаха да носят напитки включени в цената на обиколката: сок, вино или рак. След напитките момчета извършват подноси и предлагат сирене и вкусни понички, които могат да потапям в мед.

Реших, че скучно да седи там и да не правят нищо, и отиде до втория етаж. Нямаше никой там. Ница чувство, когато лодката плава не е много бърза и вятърът нежно се развива коса. Но след това започна ужаса.

Някои видове истинско момче, предлагани за актуализиране на водача с чаша рак. И потегляме! Тези две идиоти за 15 минути nahryukalis неправилно състояние. Червената чаша от вчера "perezagoraniya" на слънце, мазни очите, чувство на неговия шибан просто препълнен. Аз просто разтърсва от хора, които се напиват и да започне всичко общо пространство, за да се чувстват господари, водят разговори naitupeyshie ... Хората с пълна гърлото! Защо си отиде на турне? Тя не е прекалено закръглен край басейна в хотела? Или участници призовават за нова публика?

В същото време, лодката хвърлил котва и водач в стила: "Всички танцуваме" предложи плуване. Погледнах към водата и осъзнах, че там няма да плува. Уф, всички от водата е покрита с водорасли. Но нашите туристически такива дреболии не вземат, защото "всичко се плаща."

Екскурзия до Шкодренското езеро

Вие разбирате, да, че лодката не отплава за банката, и се спря в средата на езерото.

Хората плуваха в гаден водата, и аз си помислих за това как тя ще бъде готино да е в морето ... лежи по гръб, люлеещ се по вълните, и крив в яркото слънце на Черна гора.

Нашите алкохолици също време за плуване, но те не бяха достатъчни за дълго време. Вероятно някъде във водата, те намерили компания и завлече една трета. Сега ние тримата се изправи и продължи да запълни очите си, викайки всички боклук има три уста. Жалко, че не знаят, че заекът, че това е много добре възпитан, за да направите коментари.

След известно време, ние плавал.

Шкодренското езеро има дори друга атракция - първият затвор в Черна гора.

Екскурзия до Шкодренското езеро

Лодката спря отново, хората отново ще изпадна в неприятна и мръсна вода.

Когато купих обиколка на Шкодренското езеро, мисля, че ще видим един красив и необичаен пейзаж на езерото, което откри пътя, когато отидохме в друг турне. Аз също исках да видя птиците, които винаги пишат. В съзнанието ми нарисува картина с доста големи птици, които летят наоколо, плуват във водата ... всички те са различни и колоритен.

И накрая, ние плавали обратно. Разочарован съм, но поддържа положителен.

Екскурзия до Шкодренското езеро

Ние били разтоварени на брега и се изпраща до ресторанта. Обяд е включен в цената, но наистина не е за ядене. Нещастни и кисело супа, картофи и мазнини с месото на втория. Аз се копае по-дълбоко в чинии, ядях домати от салатата и отиде до автобуса.

Накрая всички яли, застана на линията до тоалетната и си купих сувенири следващите (в Будва, тъй като те не се продават, всичко трябва да бъде разпоредено от купони) и се върнахме ... до морето ...

Изводът е много прост. Ако не ви харесва това: един куп пиян и непознати на лодка, която плува на езерото и да водят нормален малък тип разговор:

- О, и миналата година бяхме в Турция. Ние сме там през цялото време са били 5, ние имаме нещо за сравнение.

- Да, ние също са били. Добре хранени - там е по-добре. Но дори и тук не е анимация.

- Колко можете да получите в Минск?

- Да, аз го направих, на хладно и си купих плазма.

Така че, ако аз почивка не ви харесва, дори и на пътувания до Шкодренското езеро е нищо да се направи.

Budva хотели с цени и отзиви

Апартаменти в Будва, цени и коментари

Хотели в Петровац

Всички хотели в Черна гора

Beach Хотели в Черна гора

Хотели в Черна гора за семейна почивка

Хотели в Черна гора за един ден в разглеждане на забележителности

Наталия Alexeeva казва:

Вие сте много близо до него ще можете да направите, за да стигнем до езерото, екскурзии идват в града Virpazar, а след това да наемете лодка и да се повозим с местен къде е да се радвате. Sutomore да говорите с местните, разбира се осигури трансфер може да се вози и да се покаже красивите места + лодка от Virpazar Или отидете на екскурзия, изведнъж, аз просто не бях късметлия)))