Как да стигнем до Мед водопади, маршрут, снимка.

Но когато се търкаля извън пистата, след кръстовището в Кисловодск, природата вече е разнообразен и преминете към било интересно. Ако не сте запознати с пътя, аз ви съветваме да инсталирате maps.me карта и започва да тече от браузъра на Google.

Чрез Кисловодск часа стигнахме до 10. На първо място, по-малко загуби. Грешката ни беше, че отидохме в града, че не е нужно да (по това време не сме използвали навигатор), трябва да се обърнат надясно, преди да достигне поста на ДПС.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

Плъзна встрани от пътя, и тук ние сме на прав път. Право напусна Mount Ring (спряхме там по пътя обратно). Пресякохме границата с Карачаево-черкези република, на няколко километра, от лявата страна, на кръстопътя има огромен банер - указател към водопадите мед.

Асфалтов скоро приключи, като голяма част от начина, по който пътувахме през чакъл път. Дори започнах да се съмнявам, че всичко върви добре. Незабележима път през нивите в крайна сметка - всичко ни накара да ни дестинация. Изведнъж очите му се отвори Alikonovskoe живописен пролом. От Мед водопади могат да ходят от Кисловодск. Road дълга около 10 км. Първият път, когато, разбира се, не смееше, но след това не забравяйте да се разходите там. Повярвайте ми, тласък на енергия и свеж въздух в Кисловодск, можете да получите от дълго време.

На входа на водопадите меда ремонт на пътища. Разширена пътна лента (компактен глоба камък), но ние паркирана без проблеми, като място за автомобили в изобилие. Можете да за малка такса - 150 рубли, се изнесат до паркинга в непосредствена близост до водопади. Но това не е за нас, ние отидохме пеша, за да ходи, да видите всичко.

Какво да се види и какво да се купува?

Стръмните стари стълбите слязоха. И ние го удари директно до малък водопад. Тя се нарича Дяволския Mill. Всъщност, потокът на водата е много бурна, пръски вода, поток шум. Дори и правене на снимки е проблематични, капки в обектива.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

Според легендата, преди много време, в долината живях много пчели. В пукнатините на скалите се натрупали много мед. Но реката Ekchi Баши променила своя курс, образуван водопади, и пчелите умират. Но за дълго време водата в водопадите беше сладък и миришеше на мед. Така тя се превръща името "Скъпа Водопади".

След това пътят води през дефилето, по поречието на река, до голяма водопад. Тя се нарича Мед голям. Бързото притока на вода пада от височина 18 метра. Мястото е много красиво. Хората идват от различни градове в тълпи. Всичко е чисто, чисти и спретнати. Big красив естествен парк. Всички разходка, да правите снимки, ние също го направи.

Можете да направите много интересни снимки на фона на падащата вода.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

До водопада, реката, има сводест мост, което се случва, можете да отидете на падащата вода от камък. Малко ще се намокрят от спрея, но ще получите най-оригиналните снимки.

Оферта платени снимки в народна носия и на кон.

5 минути ще направят магнити с вашите снимки. Цените варират от 100 до 200 рубли.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

С изключение на водопадите има зоологическа градина, така наречената кавказки ферма музей.

Зоопаркът имаме удоволствието да се разходите. Това ще бъде особено интересно за деца, където те могат да видят и се хранят животните. За пореден път, всичко е много чисто. За съжаление, в Кавказ не винаги е така. Много благодаря на хората, които следват и магазини като рай за нас, най-красивите природни забележителности в Кавказ.

Катерене нагоре по стълбите, ще се озовете в голям сайт. Вие виждате няколко кафенета с национална кухня. Откритата тераса беседка с маса, където можете да се яде най-различни деликатеси, както и по време на хранене, за да гледате водните струи падат от скалите.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

Яжте на място може да бъде много евтин и вкусни. Hychiny не голям, един не е naeshsya, особено на открито. Но средно по 300-400 рубли на човек можете да ядете много здраво. Меню във всички кафенета традиционната кавказки. Миризмата на печено овнешко и примамки.

Тъй като е имало много хора, ние не седне на масата, купих hychiny и имаше пикник на скалата. Ако отидете до вратата и ходи малко от лявата страна на пътя, ще се стигне до плато с изглед към горната част на дефилето. Много тихо и красиво.

Малко по-нататък в ляво, зад водопада, има малка поляна на брега на планински поток, има беседка, където можете да седнете и се отпуснете голяма кампания. Идеално място за семейства с деца.

На този ден, времето е бил милостив към нас. Успяхме да работят, за да видите всичко, което исках да направя много красиви снимки, а след това започнаха да се събират гъсти дъждовни облаци. Успяхме да направим няколко снимки от скалите и се втурнаха от бурята в страната на планинския пръстен.

Пръстен планина.

Мед от водопадите в планински пръстен много близо, ако се движите от Кисловодск това място е от лявата страна на пътя. Първи загубен тук е трудно, има признаци, навсякъде. Така че ние се обърна към десния завой. Голям паркинг, в долната част на пазара. Можете да си купите сувенири, магнити и други дреболии.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

На възхода че няма стълби, изкачване на планината, което трябва по пътеките утъпкани от същите туристите.

Пръстен планина - един от най-известните забележителности в Кисловодск. Всъщност, мястото наистина е много хубаво, но всичко е толкова изписани с боя, че в планината няма място чисти. Бих искал да се хареса на всички, които имат пръст в това: Защо? Какъв вид вандализъм. Дори е трудно да се снимат в рамките на изкуството не са тези хакове. Въпреки че мястото е интересно.

За да не се развали впечатлението, трябваше да се опита да се разсейва и се огледай. С височина от 871 метра предлага панорамен изглед към Кисловодск и околностите му. Особено красиво през нощта, нажежен Кисловодск всичко с един поглед.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

Според легендата, този, който ще стои в планините на вратата ще бъде надарен със сила и здраве. Разбира се, ние не пропускайте тази възможност. (И изведнъж!)

След получаване на заплащане кавказки здравето, ние се движим в посока на Кисловодск.

Малък Saddle планина.

Време е да се пътува, ние все още имаше много, и ние решихме да се качим на хълма Малки седлото. Честно казано, решението е спонтанен, нищо не знаехме за това място. На въпрос навигатора, посоките на движение, и се премества под надзора на електронен женски глас.

Спряхме в Кисловодск, а след това да се измъкнем от града, от друга страна, се удари по планински път с доста стръмно изкачване. Пътят е лош, пълен с дупки, а след това се премества цялото потоци, вливащи се в него. Така че отидохме много бавно.

Въпреки това, трябва да се отбележи, мястото е много живописна. Така че, укоряваше се ямите по пътищата и остри завои, имаме удоволствието да погледна на красотата на природата наоколо.

Качихме се на пътя доста dolgo.Kak в крайна сметка ни доведе до задънена улица. Ние паркиран в близост до Олимпийския база в процес на изграждане мина по пътеката покрай оградата. По пътя, очертан малък камък за. След дълга седалка в колата, разходка из красива борова гора е голямо удоволствие, въпреки дъжда от време на време ни покрива.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

И тогава дърветата се разделиха и ние заслепен от красотата отвори. Малък планински седло издига над Кисловодск на 500 метра. От тази височина гледката е невероятна. При хубаво време може да се види Елбрус.

Тя започна да вали и облаци покриват част от пейзажа.

Ние като деца скачаха върху скалите, снимана на всяка скална издатина. Жалко е, че снимките не предоставят достатъчно информация, че височината и красота, които видяхме. Мястото е просто невероятно. Бъдете сигурни, да дойде тук, кога ще слънцето. И през есента - когато гората блести с ярки цветове.

Представете си изненадата ни, когато отидохме малко по-нататък и видя ... Известният беседката. Оказва се, че тук можете да се изкачите до централния парк на Кисловодск в кабинковия лифт. Ето как стигнахме до един прост над комплекса.

Екскурзия до Мед водопади планински пръстен, Кисловодск парк

Да ходят напълно в Кисловодск, посетете неговите забележителности, най-доброто решение би било да се планира двудневно пътуване. Еднодневна екскурзия до посветя мед и планински пръстен, а вторият - на разходка в парка Кисловодск. След това ще бъде бавно в състояние да видите всички забележителности на града - курорта. Искате ли по-подробно запознаване с града? Аз препоръчвам да използвате услугите на екскурзовод, предварително книга платен обиколка на Кисловодск чрез международна услуга Weatlas.com - резервация на екскурзии и развлечения в целия свят.

Къде да отседнете, спрете в Кисловодск?

Следващият ни приключение в Кисловодск ще се уверите, за да мине през парк, narzans, лифт и планинско Малък седлото.