Екскурзия до Гранд Каньон, или мечтите се сбъдват! За щастлив живот

Това е 3.5-дневен влак със стоп в Les Вегас и Хувър Дам. Оставихме Лос Анджелис в 7:00 през нощта, се отправили към Les Вегас, но се спря, за да прекарат нощта в помещение под наем, те са установили чрез Airbnb. Ние специално искаше да прекара нощта някъде между Les Вегас и Хувър Дам да напусне рано сутринта, за да погледнем към язовира. След язовира отиде в посока на Големия каньон.

Вечерта в град Флагстаф и не е без приключение спря за през нощта в хотел. А там имаше с нас следното: тъй като ние отидохме на екскурзия спонтанно, няма хотели, ние не предварително резервирани, и направи всичко по пътя, и винаги има пустиня и няма интернет. Пристигнахме в Флагстаф тогава късно през нощта, няма място, където да прекарат нощта, пише няколко души през Airbnb, но ние не бяхме в състояние да дължи на такива краткосрочни предупреждения, така че решихме да не чакаме отговора на всички кома, сме написали, и резервация на хотел чрез Booking.

Така стигнахме до хотел уморен, ядосан и гладен пич на рецепцията да отворите страницата с потвърждението на резервацията, а той ни говори на развален английски, че това не е хотел, а ние трябва да отидете направо, а след това на светофарите завийте наляво два пъти. Ами ние отидохме. Намерени нищо, че не се опитват. Върни се при пича за актуализации, Акне отидох да говоря с него, аз започнах да проверите данните на Вашата резервация. В този момент, аз почти се превърна в истерия, така снимка с резервацията в съответствие с интериора на хотела, в който се опитвахме да се заселят и където ние не искаме да се пренесат. Спомням си, че бяхме гладни и уморени.

Екскурзия до Гранд Каньон, или мечтите се сбъдват! За щастлив живот

Отидохме отново, за да го търсим, не е ясно какво. Когато вече уморени, се обадите на номера, който е посочен в потвърждението на резервацията ни. Мислех, че ще говори с персонала на хотела, а ние обикновено той ще ви обясни как да ги намерите. Представете си, степента на моето отчаяние, когато лицето на другия край се оказа един и същ човек, той не слуша и непрекъснато повтаряше: ". Точно така, след което се оставя на светофара, след това отново наляво" Когато му казах, да поиска изясняване на въпроси и като цяло се опитвам да разбера какво се случва, единственият отговор, което имам е: "Да се ​​наляво, после пак наляво. Ляво, ляво, ляво на светофарите. " По принцип, аз psihanula, моята сила е вече не говоря с него, завийте наляво и погледнете, защото не е ясно какво. Аз трябваше да се разбере мъжа ми, той е останал с малко спокойствие. Като цяло, той се свързва с Booking.com, отмяна на резервацията и резервирана друг хотел на 100 метра от предишната. Всичко приключи добре, прекара нощта в топла чиста стая, но "Обърни се наляво, а след това отново наляво, ляво, ляво!", А след това не е ясно, че аз никога няма да забравя.

Цялата следващия ден прекарахме в националния парк Гранд Каньон, а вечер се върна, спря за през нощта в Les Вегас. Има pokurolesil нощ, която прекарахме един ден и се връща у дома късно през нощта в Лос Анджелис.

Цената на входния до националния парк Гранд Каньон в кола $ 25. След като плати парите, можете да отидете за няколко дни и да влезе в парка, което означава, че цената не е единичен вход към парка и билет за няколко дни. Купихме годишен пропуск за всички американски национални паркове за $ 80. Той, между другото, аз се увенчаха с успех след 7 месеца след покупката, така че ние посетихме няколко национални парка през това време: Национален парк Секвоя, Йосемити, Tree парк Джошуа и др. Национален парк Гранд Каньон, посетихме южната част, която се нарича южното било.

Екскурзия до Гранд Каньон, или мечтите се сбъдват! За щастлив живот

Вижте Големия каньон е дългоочаквана моята мечта, и тя е изпълнена! Това беше незабравима. От там, че е трудно да осъзнаем каква огромна и дълбока каньон, че някога са живели хора, трудно е да си представим как се е образувала каньон за много дълго време, за да стане това, което е сега. Когато се стигне до Гранд Каньон следващия път, аз искам да отида на разходка с лодка по река Колорадо, която се влива директно в каньона, тъй като на каньона е много дълбока, и мисля, че това ще бъде едно незабравимо усещане - плува с лодка по реката и да обмисля подобно опашата лъжа и от двете страни.

В допълнение към южната част на Големия каньон, можете да отидете на изток, там е на известния висящ мост над бездната на каньона със стъклен под, Antelope Canyon. Ако имате още един ден или два, можете да отидете на Брайс каньон, който е не по-малко зрелищно от Големия каньон.