Екскурзия до биатлон в Поклюка (Словения) март 2014
подкрепа VISABY .com Visa
автобусни екскурзии

+375 (29) показва броя 375 (33) показва броя 375 (33) показва броя 375 (17) показват редица показват вход

Малко вероятно е, че някой пропити с духа на това пътуване от читатели, дори и след като видя снимката, защото голяма част от буквите не предадат красотата, тя вижда в Словения. Но аз ще се опитам с по-голям пиши нещо, поставяне на снимки.

Минск - Мишколц - Будапеща - Средна Вие - Блед - Любляна - Краков - Варшава - Минск

Той предлага безплатна сауна, които се възползваха от повечето от нас, много добра храна и приветлив персонал, говорещ руски до минимум. Момчетата се преместили в града, където посетиха някои барове и частен клуб, но почти всички на партито продължи вътре в хотела. Нощен всичко отиде по различни начини, за да навлизам в подробности, че няма никакъв смисъл. Добрата закуска сутрин и тръгвам си в столицата на Унгария - Будапеща. Добър красив град, много от местата, посетени, така че много снимки)))

Следобед Budike в дъжда, който беше малко засенчено престой в този град, аз трябваше да се скрие от красивите улици в барове. С падането на нощта, всичко ще площад на героите и се отклоняват към нашата крайна точка - средното за вас (Словения).

Посред нощ всичко заспа, но в 5 часа сутринта целият автобус беше събуден от викове: "Пич, в къщата на хълма. "Това означава само едно - ние пристигнахме в Блед, красиво място, красива, аз не виждам нищо. Всички автобус забрави за мечтата си, в сравнение с хълмист Унгария - беше невероятно. От този момент всеки само погледна прозореца на автобуса.

Един час по-късно бяхме в нашия хотел. Пътят между Блед и Близкия Vasom толкова тесен, че два автобуса с трудност razminovyvalis. По-добро описание на всичко това е фразата: "Аз не знам как да се поддържа теглото на окачване стоманени яйца пред нашия шофьор." Мястото бе шокиран всички такива видове, които не са били забелязани от стаята си.

След като се установява на цифрите, ние изпращаме някои хора в първия ден на състезанието по биатлон, по-малка част. Най остана в Близкия Васе, oklimatizirovatsya нещо)).

Докато чакате за собственика на хотела в микробус, ние решихме да се разходите из селото.

Но тук е нашият хотел транспорт шофьор се връща от Поклюка, което кара хората да състезанията, а ние го молим да ни отведе до Алпите за pokatushek на дъски / ски. Цена ски карта 22 евро, което е по-евтино от нашето Silichi уикенда. Много пътеки, асансьори. Най-дългата писта е на около 10 км. Приблизителен разлика във височината с 2 км до 500 м. Голяма част от семействата с деца (засегне Тина Maazou). Да се ​​каже, че това е най-яката от всички средства за действие няма да -'ll разбере.

Честно казано, когато отидох на най-дългия маршрут, аз започнах да се страхуват, че няма да бъде в края, но след 25-30 минути отидох до въжената линия))

Обратно в хотела, отиде в пицарията, където вече чувство на удовлетворение си позволи да се отпуснете.

На следващия ден, когато премина последното състезание от този етап, почти с пълна сила, ще отиде на стадиона за биатлон в Поклюка Триглав парк. където трябваше да развесели за нашите жените отбор (мъже много слаби и почивките не masstarty никой). В сравнение с чешки, на стадиона е доста малък и компактен. сам по себе си и немците Много словенци. Нашите 30 души са изчезнали в стадиона, обаче, да са гръбнакът на надпреварата при жените се събраха на финалната линия, в очакване на победа от Даша. И ако в Чешката република и не успя да направи пробив в областта, има представяне на флага Даша може да се счита за пробив.

След биатлон може да получи автографи от атлетите. Даша продължи допинг тест, но Надежда Scardino и Людмила Kalinchik радост са дали цялото внимание. Даша След проверка бързо се събраха и доставени букет в нашия болен, седна във ВИП совалката и хукна към стаята си в Блед, оставяйки ни с абсолютно никакво внимание. Това наистина не ми хареса. Ние също така се редовен транспорт от стадиона на същото в Блед, където ние се съгласи да се срещне с всички, включително с нашия автобус.

От Блед автобус ни заведе до столицата на Словения, Любляна. Пътуването не беше далеч, и в края на краищата състезанията бяха вързани в обсъждане на това, което се случва, така че пътят преминава бързо. Любляна - малък град, така 3-4 часа, разпределени за въвеждане, това е достатъчно. Центърът на града е на замък на хълма, където въжената линия носи, и около къщата на замъка. Някой все пак реших да отида там, но по-голямата част са били достатъчно, за да ходят по улиците и се хранят в заведение.

На следващия ден ние чакахме добра закуска и bolgarskogovoryaschy гид, който е трябвало да извърши една обиколка за нас. Запознах се с него на брега на река Висла.

Доста интересен човек. Обикновено аз не обичам да слушам водачите със своя скучен приказка, но това си разбираше от работата и в правилната посока политически предаване на информация за историята на Краков, RP, ON. Така че това е интересно. Обиколката се проведе в замъка Вавел, старата манастири, улици, университета.

На следващо място, планът е да се обадите в Auchan и издърпайте обратно у дома в Минск, но най-близкия магазин изглежда нормално от другата страна на града, и е взето решение да отиде в Варшава. Няколко часа по пазаруване, предписан без такси и екип X е готов за пътуване дома. До границата никой не спеше, пази минималната пиенето, който на следващия ден не трябва да шофирате. В митниците минимално забавяне поради забавено 1,5 часа виза, както и всичко, което имаме в Беларус. Брест съюзник подадена в Брест - Барановичи и Минск продължи.