Първият ден. Прехвърля се Velikiy Новгород. Посещение на "Vitoslavlitsy" и Юриев манастир. Преместване в Retle

От София в Новгород domchalis достатъчно бързо. Ползата от разстоянието не е голямо, само на няколко стотин километра. Единственият летен уикенд в големите градове, винаги в сянката на "задръстванията" на пътя. Атракции на Новгород Велики, които оставихме за пътуването на връщане, и решиха в първия ден за посещение на предградията, особено в музея на открито на дървена архитектура "Vitoslavlice" и се намира в непосредствена близост до музея, Юриев манастир.

Едно пътуване с кола до Велики Новгород и Старая Руса Weekend

Вътре една от къщите. обор

Сега всичко е в ред. Успешно паркиран в близост до входа на музея, първото нещо, ние решихме да се хранят в местно кафене. Среща хора на пълен стомах е много по-добре. Vitoslavlitsy - типичен музей по рода си, на Малката Korela по-малко, но повече от един и същи Кижи. Бяхме много късмет с времето, топлина, светлина и мухи не хапят. постоянна музейна празник, какво прилеп, сватба, а след това турне с песни и танци. Разходите за посещението в музея за 02 часа, ще отиде до близкия Юриев манастир.

По-точно - Юриев манастир. Чувствах, че той е бил грижи, всички бели, чисти, красиви, въпреки че хората са почти невидими. След като направи един бегъл преглед и като оставил бележка, ще отиде на дълъг път на юг от езерото Илмен в село Retle.

Катедралата Спаски и камбанарията

Защо Retle? Евтини къщи в езерото, известният Ilmensky блясък, а вторият град, че щях да посетите Старая Руса, се намира в близост.

Вилното селище Retle

Едно пътуване с кола до Велики Новгород и Старая Руса Weekend

Помещава се в къща, на останалата част от деня прекарахме печене шишчета, разглеждане на околностите и се разхождат по брега на езерото, наслаждавайки се на красивия плаж и залеза.

Sunset първия ден

На втория ден. Екскурзия до Старая Руса. Посещение на Музея на Достоевски и манастир Възнесение Господне.

На следващата сутрин отидохме да се запознаят с Старая Руса. Всичко наоколо, ние пристигнахме почти мигновено. Старая Руса, малък град и ми отне половин час, че аз започнах да се движите в него. Забележителност в града не са много повече, отколкото само един град, известен като курорт с минерални извори и кални лопати услуга.

Бях любопитен да видя Достоевски Къща и Църквата на Възкресението на Христос. Къща музеи ми харесват им атмосфера и домашен уют усещане, внимателно, постановени за нас през годините. И в Възкресение Църквата намира невероятно интересни икони. Много от тях са доста уникален.

Преглед на Възкресение Църквата

Църква на великомъченик Мина

Тези очаквания не са ме измамени. Достоевски музей е доволен от ситуацията, интериорът "право", нищо повече и всичко на мястото си. Прекрасна опит.

Къща-музей на FM Достоевски. всекидневна

Къща-музей на FM Достоевски. трапезария

Същото може да се каже и за Църквата на Възнесението. Тези икони Аз не съм виждал никъде другаде. Изцяло нетрадиционен подход на писане, бижута, подаръци. Много интересно и интериора и екстериора. Църквата се намира в пресечка на Полистена и Porus, много живописно място.

Църква на възкресението на Господ

Полистена и Porus

И накрая, ние решихме да се обадя в на разходка в парка на курорта. Частен паркинг с охрана, платен вход и нежеланието да споделите Йорик в чанта ме вдъхнови "pechalka лопати." С развалена настроение напуснах този град. Колко години трябва да мине, ще бъде в България, за да се изкорени "лъжичка"? попита Сам, той ще отговори, но в тази страна, е построен комунизма, и в същия размер, ще бъдат изтрити.

Ако се върнем към Retle.

Останалата част от деня и вечерта прекара почти същото като предишното. Вървяхме по протежение на брега на езерото, гледах като местните иманяри бродят плитчините с детектори за мини, като косачите. Poizuchat крайбрежните флора и фауна, ние поздрави на залеза и да прекарате деня.

Ден трети. Майкъл-Klopsky манастир. Паметници и забележителности на Велики Новгород

На сутринта, вкусна закуска, ние се върна в Велики Новгород. Малко преди да стигнат до града, а именно 20 км, решил да се отбие река Veryazhi, погледнете Майкъл-Klopsky манастир.

Едно пътуване с кола до Велики Новгород и Старая Руса Weekend

Аз не знам дали това се посещава от туристи, но ние бяхме там сама. Бяхме посрещнати от охранител и "търговец на индулгенции". Нищо не може да се направи, да печелят, тъй като те могат. Тогава ние бяхме оставени сами на себе и започна бавно да се запознаят с "земи". Интересно, живописен град с интересна история. Храм постепенно намалява, докато в Вятърът виеше и странно синьо, което непрекъснато се придружава от, докато бяхме вътре. Вой на вятъра, шумоленето на полиетилен, саркофаг и странна птица, всичко предизвиква определено настроение. Разходка малко на територията, ние продължихме пътя ни.

Още петнайсет минути, а ние сме в Велики Новгород. Преди населен, ние решихме да проучи Кремъл през деня. Веднага впечатлен от пешеходния мост. Това е много важно и много необходимо съоръжението.

Харесва ми, по някаква причина, той напомни Карловия мост в Прага, който също се свързва пешеходната един с други атракции. В Detinets красива, просторни, чисти и добре поддържани. За разлика от безплатен вход златен пръстен и е особено доволен Не затваряйте до 12 през нощта, след което сме използвали.

Паметник на Милениума на Русия

Времето беше прекрасно, а ние бавно тръгна всичко zakoulochki Detintsa, спиращ дълго в музея на средновековния период Новгород, който се намира в сградата на държавни учреждения.

Държавния музей Новгород

Едно пътуване с кола до Велики Новгород и Старая Руса Weekend

Експонати и интериори направено професионално, много интересни теми. Но Особено ми хареса стаите с древни икони и целият иконостас. Огромни и стари икони правят трайно впечатление. В църквата днес, че няма да видите тези икони.

Хвърляне в стаята, "вещи", отиде да открие обяд. Дори и разходки из крепостта, Чудех се яде, толкова внимателно придържаше към местните за техните предпочитания. Установено е, че най-популярното място за хранене - чайна "Приказка". Вярно е, първо трябваше да се хранят бебето в FF и нея и малкото куче в стаята си тръгне. "Приказка" е наистина един много приличен ресторант на узбекски кухня. Има една пицария "Limoncello", но като италианска пица, ние не се тества.

След това програмата предполага познаване на паметниците на града, които в 90% от случаите, представени от православни църкви. Ами, по принцип, нищо друго се е очаквало.

Храмът на Борис и Глеб

Църква Теодор Стратилат

Обратно в хотела, и малко задъхан, цялото семейство отиде да се запознае с вечерна Новгород, Ярослав е съд и Кремъл. Вечерта меката светлина, всичко става много по-различно, по-удобни или нещо такова.

Църква Св Петка, Новгород

църковните Myrrhbearers

В Ярослав Корт е с почти няма хора, което позволява лесно да се снимка. Нощно осветление изглежда страхотно по стените на Кремъл и в рамките Detintsa.

изглед Вечер на Кремъл

Chasozvonya и Столична кула

След като премина през Кремъл, и идва в града, ние решихме да вечеряме "Sovereign" в местното кафене. Bite, се връща обратно, обратно в хотела около 23:00.

Нощен Кремъл кула

Четвъртият ден. Сутрешна разходка по протежение на Великата Новгород и се върне у дома

Църква на нашия Спасител на Илина

На сутринта, "stremnenko" Sov закуска готвене, и други като него, бързо напуснали хотела и се оттеглиха за сутрешна разходка из града. Вечерта забелязах в противоположната страна на Кремъл, друга църква, така че решихме да се поразходим към нея. Утрото беше великолепно, слънчево, но не горещо, без вятър. За да бъда честен, аз не исках да напускам, но нищо не може да се направи, и отидохме в посока София. Стигнахме бързо и без задръствания, а това означава много за хората, живеещи в големите градове.

Резултатите от пътуването са - в Велики Новгород, по повод, аз ще отида отново. Интересен град с богата история, има какво да се види, какво да правя. На мен ми хареса.