обучение

Ние сме въоръжени с карти преди пътуването и гледах графика на автобус в пещерата. В определеното време, а именно в началото на единадесетия сутринта вече бяхме на мястото:

За 1,85 евро на човек сме донесе комфорт на самия вход на пещерата след 40 минути игра.

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

Основният въпрос, който искам да предам в тази част от историята - не идват до края на деня!

Особено на дневните сесии като риск да изчака следващия поради големия брой посетители. Пристигнахме в 11 за 10 минути, а броят на хората, ни позволи да си купи билет за 11, а тези, които са пристигнали в 12.40, не е могъл да си купя билет за 13 часа. Още през 1230 г. ние свободно място.

Снимката е направена в 12.40 и предполага, че наличието на 13 часа там.

Така че, сме купили билети за 14,5 евро за възрастен:

Между другото, цената на билет за вход може да бъде намалена, ако използвате отстъпка. В много хотели на разположение е отпечатан reklanaya продукти, включително тук такива тук листовки (снимка долу). Поради листовки 4 възрастни и един за лоялни клиенти могат да получат отстъпка в размер на 2 евро на билет, тогава има отстъпка в размер на 8 евро:

След паричните средства, необходими, за да се движи бързо към вратата, която направихме:

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

Оказва се, че между службите и на входа на пещерата доста голямо разстояние:

Тук стигаме до точката за проверка на билети:

Освен това, голяма тълпа от хора, изчезнали в малкия отвор в мазнината и ние бяхме в една много тъмна и малко пространство. Имаше огромна тълпа от туристи, които не разбират нищо:

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

Постепенно хората започнаха да го искали да се движат по-бързо, а други обратното изостават и са довели до най-малко известна свобода на действие и фотографиране.

Тук, между другото, можете да правите снимки само без светкавица, така че всеки ъгъл висеше признаци «Без светкавица» и са били пазители през kazhdye50-100 м, което предупреждава за това, в случай, че сте забравили. както знаете са покрити от тъмнина, но все още не флаш снимки не са най-успешните, така че това, което се е случило след това се е случило:

Аз не съм за първи път в пещерите на Drogarati пещера на остров Кефалония (Гърция) ми хареса още повече. Но нека не се правят изводи, докато не достигнете до края ...

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

Тесен проход отстъпи на просторна зала, която разполага по пейките каменни места бяха всички онези, които ни изпревари по пътя и влезе в пещерата преди. Хората знаят ясно какво трябва да се подготви и да заемат местата си в бързаме. Избрахме това, което е останало. Нашите места бяха в публиката най-дясната част на галерията, и когато тя започна нещо, за което всички и прави по този начин, ние осъзнаваме, че имаме най-доброто място, защото по-голямата част от действието се развива точно на нашето ляво.

Пещерите на Dragon снимката

След концерта приключи ка до ръба на залата започна един след друг да застават на котва лодки и беше огромна опашка. Зрители носят за в лодки след концерта до ръба на езерото, което е буквално метра 200. Но за да карам на 200 метра, ще трябва да се изправи на опашка. Като цяло, ние веднага отиде без езда на продукцията.

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

Е, сега мога да кажа, че не сме напразно надолу и се сгуши в тъмното, концертът беше великолепен. Трудно е да се намери сравнение да изразя впечатлението за концерт на класическа музика под сводовете на древните пещери.

На следващо място, ние решихме да се яде, защото ние все още имаше време преди заминаването на автобуса за пътуването на връщане.

За 3 евро можете да се насладите на класически гореща дог, сякаш за да плати, и да отидете nadobavlyayut повече неща и да му дадете трудно да си спомня името:

дракон пещера в Майорка детайлна снимка и видео доклад

€ 12-4 хот-дог. всичко малко хранени и напълно удовлетворени.

После отидохме до автобусна спирка на време и бързо да стигнем до Кала Милор лесно.

Насладете се на пътуването си и ще се видим в сайта.