Това не е пълната версия, защото брой снимки е ограничена и се раздели на материала на няколко части, които не искате. Пълната версия може да намерите тук: Доклад на екскурзия около Ладожкото езеро.

Започнете - важно да се остави във времето.
Беше събота, всичко спокойна, топъл ден премина през втората половина. Настя е на работа. Според плановете, че е много ясна: да се даде свински приятелите на морски, водни цветя, отсече водата, вари чай, прави сандвичи и така нататък. Отпътуване бе назначен на 16.00. Ха-ха-ха! По-близо до 18:00 часа успяхме да се измъкнем от града със заспиването. И като един курс на изток имаме попаднали в задръстване на магистралата Мурманск. Не за дълго, само около час, а тя не може да се развали усещането за ваканция започва. Излезе от конфитюри, имахме чай и продължи вече празна магистрала, здрач, и колите са станали по-малко.

Първата спирка на една нощ - странно и доста безсмислена.
Първият етап приключила много бързо, само на 100 km ни заведоха в хотел "странно и доста безсмислена" на мястото на Нова Ладога. Simple живот и голяма колекция от антики. Просто се забавляват :) Спряхме тук не само защото! В непосредствена близост до първата точка - "Старая Ладога", но това се оставя за утре. Вървях с кучето да спи.

В старите помещения на музея там. Всичко е чисто, добре поддържан и приятен за окото. След замъка отидохме в музея (един билет). Там не е толкова интересен, но посетете е необходимо! Добрите стари снимки и интересни разкопки са на стойност.

Storozhenskiy Light
След един лесен асфалтов път до крепостта чакахме най-лошото "пътя" за цялото пътуване. Или един от най-лошото. Гледайки напред да кажа, че по пътя ни навсякъде са скъпи. В една или друга форма, но те бяха. Така че, преди да стигнат до селището паша ние зави наляво и тръгна почти право към фара. Защита на картера работи постоянно! Колко пъти я удари, дори не се брои. Според нашите песни не е нужно да отидете - това е грешка. Оказа се, че на пътя се използват само рибарите, които се опитват да стигнат до растенията, намиращи се по този път. 12 км продължили цяла вечност. Вероятно повече от един час. Каква беше изненадата ни, че малко отклонение има път с отличен асфалт. (Жалък от всички кучета е наистина някой от морска болест, но той продължаваше твърда горна устна кара малко повече, и ето го -.! Lighthouse на територията бяхме свободни, разговаря със своя син служебен дете на три годишна възраст, а след това със себе си пазач се изкачи на фара на нас. Абсолютно не реши всеки общ начин, добре -....! по-добре да се намери и в действителност много уморен и реших просто да отидете на следващото място за прекарване на нощта.

Втора нощ - старо селище (хотел и село).
Това е много странно място, което съчетава лукс, мощност на Църквата, бедност, безнадеждност и непроницаема тъга. Във всеки случай, това е настроението имах, когато отидохме на разходка след населеното място. Луксозна стая в двуетажна къща (4 стаи за влизане), след като "странно и доста безсмислена" изглежда нещо невероятно. И ние отидохме на разходка. Тя започна да вали, мъгла и седна бързо помрачи. Точно зад разграден района на хотела започва селото, чиито жители живеят ясно по-лошо от посещение на "Стари селища". Ние слезе в храма, или по-скоро дори до красивия храм комплекс. Той стои на брега и е покрита с мъгла. С приближаването на портата, на входа светещ червен надпис "Исус е възкръснал." И това тъга покрит, макар и вой! Заобиколихме, да правите снимки и реших да се изравнят с закриването на местния магазин. При нас, в магазина имаше един свещеник. Плащане за водка 2 и 5 Рубльов "сребро" бавно обърнаха нагоре върху велосипеда си. Нищо друго не искам да гледам.

горна Mandrogi
Сънят на един добър легло значително подобри настроението и да не попадне в друга депресия рано сутринта, ние оставихме стария квартал. Навсякъде около все още беше роса, която идва от слънцето през гъстите облаци, и ние продължаваме пътя в горния Mandrogi. За отбелязване е това е мястото, което можете да получите в приказен руско градче. По-точно, дори и в село съветски филми, приказки. Всички донякъде преувеличени, но добре поддържан и много здраво направени. Така че добре, че дори най-големите кораби, акостирали в тяхната док. И не е чудно! Има какво да се види, е какво да се купува от сувенири и има какво да ядат. Туризъм, възхищавайки се на красотата, закуска вкусни палачинки с различни пълнежи, ще отиде по-далеч.

храм Елисей
Тогава ние чакахме и не чакам за дървена църква на пророк Елисей. Преценявайки разстоянието до него, на качеството на пътя, като се има предвид дъжда и липсата на директен вход (не са необходими повече от 2 км вървят пеша през гората), ние решихме да се оттеглят. Не е завинаги, след като и този въпрос ще бъде "взето".

Разрушеният църква в Салми
И с право, че не отиде на "Елисей". Преди беше едно хвърляне на 280 km, започва Карелия, започва най-красивата природа! Път лежи в Sortavala и върху начина, по който тя е 2 точки. Първият тъжно, но като цяло, а вторият не е забавно.

Така че, в град Салми стигнахме разрушената църква. Аз не знам кой и кога е построен, аз не знам защо тя е в такова състояние, но това не променя факта - това е само руини. Наблизо, на 40 метра на стойност клетъчна комуникационна кула. До църквата почти никой не му пука. Но в един от прозорците, които са все още непокътнати, той е икона и е очевидно, че има хора, които не забравят това място. Аз не се вярващ (имам различно виждане за религията) считат, но аз съм много доволен, че има хора, които се грижат не просто казват, че те вярват, и да потвърди думите си с дела. Бързай де!

Мемориал "Кръст на Sorrow"
Едва 50 km място на ожесточена борба на Съветския съюз и Финландия. Страната загубили хиляди бойци. Майка загубила хиляди синове. Той е тук, че е бил повдигнат много интересен паметник - кръст на скръб. Тя се състои от две майки, руски и финландски, които притискат заедно, комбинирани общо мъката. Hard място. Аз не знам какви думи да предадат всичко, което е някъде там се чувствам. Ти просто трябва да отида.

Lyaskelya
И след 30 км накрая забавно точка! Lyaskelsky водопад, или по-скоро ВЕЦ, потънал в душата дори в първата формация на маршрута. Снимка от "Lyaskelya" странен надпис сигурно е подадена в мозъка и няма да си отиде от там. Може би аз очаквах нещо друго, но със сигурност не е бил разочарован! Мощни потоци от вода, странни и красиви сгради и е същият надпис със снимките - това е чудесно! Ако подавате чрез, не забравяйте да спре, се възхищавам.

Третият през нощта - Sortavala
Денят наближаването на края, ние сме много проби през тесните и криволичещи пътища на Карелия. Беше време да се мисли за настаняване. Всички хотели в които се настаняват, предварителна резервация чрез "резервация" и в този хотел (къща за гости повече Rantatalo) не беше изключение. Той не се открояват от тълпата, добре, с изключение, че се допускат домашни любимци. В действителност, това е един от най-добрите места, точно съвпадат с настроението. Тук е красиво, тихо, точно както трябва да бъде на почивка, тя трябва да бъде пътуване към Poconos, тъй като тя трябва да бъде в Карелия. Е, аз със сигурност не съм експерт от Карелия, но бих искал да мисля.

мраморни кариери
Наводнени мраморни кариери - трябва да бъдат посетени на място с. Дори да не е на пътя, дори и да не се интересуват :-) Да, тук си струва да посетите! Красиво подготвени туристически маршрут, всичко е чисто и подредено. От другата страна на индуцирана Блясъкът е загубил някои чар, но това е може би моето недоволство. Снимки предават само малка част от тези преживявания, които изпитвате, докато се разхождате по пътеките, за търсене на повреди, достигайки до огромни мраморни блокове!

Четвъртият през нощта - Sortavala
И тогава ние искахме да барбекю! Ползата пред къщата има барбекю за 130 рубли, можете да вземете въглища или дърва, и магазин "Pyaterochka" в рамките на 5 минути. Рецепта избра най-лесно: месо + домати + лук + подправки на вкус + малко на таен агент (доматен сок). А няколко часа по-късно можете да изпържи. Вечерта премина бързо и достатъчно рано, изготвен за сън.

Какво е "zefirka"? Този матрак, които буквално ви обгръща. На втората вечер той се спря и трябва да харесва прякора.

водопад Yukankoski
Какво да правите, на втория ден в красивия град на Sortavala? Иди и за водопада Yukankoski гледам! Кои местните наричат ​​"Белия мост" или "Белите Колони" и мястото, което заслужава внимание. Ние не знаем има ли начин или не - просто отидете. Карта само обеща, че по някакъв начин да достигне възможно (вместо пътна пунктирана линия). По-късно се оказа, че преди известно време там са били евакуирани Nissan X-Trail (без пътна помощ, както той е местно лице на метрополиса и ванове ставаха все по-сериозни). Но ние не знаем и не се страхуват. Всеки по-сериозен локва аз измерим придържаме където имаше съмнения - и погледна навън. Само няколко пъти сериозно удари защита. За пореден път, убеден от необходимостта от него! Водопадът е на 600 метра и отидохме пеша. И искали локва пред малко езеро, а просто исках да мине през гората, за да получите малко свеж въздух, да слушате песента на птичките.

Водопадът се чуват отдалеч и с всяка стъпка на увеличение на шума, докато не стане като рев. Както се оказа, че не е винаги така. Понякога малки потоци се стичат по мирен начин на скалите, и нямат хипнотизиращо власт. Въпреки това, ако има такава нишка тук е пълно с комари! Насладете се на красотата на пиене на чай, да правите снимки и да изпрати обратно. Денят беше много добър и запомнящ се.

Една пета за една нощ - Sortavala
В вечер, аз се опитвам да се премахне забързан. Или може би това е, че вечер. Такива вечери, спокоен и съзерцание на красотата, за бране на собствената си душа. Вярвам, че толкова яко да седи на брега на морето и погледнете в отсрещния бряг! Има една гора. Ако нещо необичайно. Най-планина, покрита с коледни елхи. И изглежда, че самата безпрецедентен ръст гората. След дъжда той се извисява на места, тъй като тя беше покрита с бяла покривка. И в дъното, почти на брега, има път и можете да видите как големи коли, преминаващи в една или друга посока.

А гледане платформа в парка Vakkosalmi
На следващия ден беше дъжд. Изглежда, че той може да направи всеки ден от безсмислено, но това не е така! В същия ден, аз трябва да седнем и да работят. За да работите по даден проект да се напише един куп код, poispravlyat грешки. Добавяне на нов слой картографиране на картата и сега vikipoints имат стари карти на персонала :) Това е нещо интересно, а по-скоро за тези, които се разбере защо те са необходими. Ако възнамерявате да използвате, помислете колко години са те и какви пътища не винаги вървят по пътя на картата;) За мен бе удоволствие да седи в предната част на прозореца, погледна към водата, гората и пиши, пиши код ...

На този ден бях назначен за началник на културната програма. И това е провал. След много часове от това, което е оставил програмиране сили. Главата се смачка и ние просто отиде в града за пица. Ами истината, защо да не се яде пица, тъй като исках да? Беше много трудно! Всички ресурси са казали, че в една прилична пицария. В действителност тя е била затворена, а ние трябваше да намерим повече опции - попитайте на местно, отново podorgali Yandex, Google, и 2GIS forskverik. Не веднъж на това място е затворен, ходихме до градския парк Vakkosalmi. Паркът е интересен, защото се намира на хълм и в горната част е наблюдение палуба и една изоставена водна кула. Ами кула ... Вместо стария финландски резервоар заливат с модерен боклук. Гледките от планинските върхове, могат да се характеризират просто израза "зареже Баска!" Много хубаво, обширни пространства, малък град наоколо и все още по някакъв начин това е много проста, много хубаво и аз искам да остана тук.

Умиращият Kirche Lumivaara
Стана така, че те посещават на място, а след това да се върне и да се върне към своите мисли. Това е точката, за мен беше Лутеранската църква в Lumivaara. Нейният nebylo на картата, но знаеше за нея Настя - надежден навигатор. Църквата е построена още финландците (това е наистина невероятно))), както и в съветско време е бил лишен от кръста, и така тя стои в руини. Изненадващо е почти цяло. На някои места, покривът тече, вие трябва да се променят дървения под, и като цяло, всичко е на мястото си! Качихме се на камбанарията, Докоснах камбаната. Знаеш ли, че това е сграда може да бъде възстановена; В близост се намира малка погребение, от време на време идва да посети финландците ... Жалко е, че всичко е загубено. На халюцинации мислите помислили дори и да се заеме с възстановяването, но разбирам - никой не се нуждае.

Поставянето на тези чувства може да се каже с увереност, - вие трябва да посетите! Бъдете сигурни, zaedte тук, дори ако не са малко на път! Може би това е последната точка на Карелия, а след промяна на характера и започва редовно българската гора.

Приозерск - Кирх
крепост Korela
Седмата една нощ - Кутузовски
Кутузовски - Otradnoye езеро, сладолед в гората, четене и нощ
Църква Свети Андрей на Vuoksa
Кирх в Мелниково
Осма една нощ - Виборг (вила Scandinavia)
Mon Repos парк
Виборг замък
Параклис на нос
Статуетката на Дева Мария
Петър - в къщата и в последния ден на топла вода

Скромните резултати.
На кого му пука, километражът е 1 450км, но това не е важно. Аз се влюбих в Карелия! Ние най-накрая осъзнах, мечтата - да се вози в далечния бряг на прекрасен Ладожкото езеро. Оказа се, да си почине, с цената на 10 дни в Египет (скъпо? Евтини?). Приятно ми е, радвам, искам още, искам север (планински Vootovaara. Paanajarvi парк. Бяло море)!