Бях изненадан да открия, че все още не сме говорили за последната ни година пътуване до Удмуртия. Оздравее!

Миналото лято ние с Айра се появи почти чисто нова кола - Геша (паспорт: Hyundai Getz). Затова решихме да се свали до дома си в Ижевск. Възползвайте се от движение по пътища, ние сме много любители на, но за да се преодолее волана по време, на около две хиляди километра никога не е имало.

Оставихме призори обичаше Петър и от три часа следобед бяха Moksve. Пътни запомнящи се отвори, свещи (Вишни Volochek. Химки) и. повече, отколкото. София песен - Петър скучно, прави и доста интензивен. В бъдеще, ние решихме за себе си повече, отколкото за нея да не се движи, ако е абсолютно наложително. По-добре е да се направи обход 150-300 км, но в надпреварата през живописния от пропусне целия път, гледайки към скучните сиви пейзажи, и се движат в напрегната поток.

В Санкт Петербург, ние сме толкова свикнали с добро оформление и навигация по пътищата, които веднага пропуснатите десния завой на входа на Третия Транспорт пръстен в Москва. Фактът, че столицата сложи указатели често са вече след завоя, което сме видели два или три пъти, или четири. В резултат на това, че трябва да стоят в задръствания на топлината на тридесет градуса, почти всички от TTC.

От столицата са решили да се измъкне през нощта. След като прекара нощта с приятели, да си тръгнем в три часа през нощта. Преместихме много близо до Горки магистрала и почти всички региона на Москва на М7. Road докато ремонт частично се припокриват и потока на кожа и автомобили са само растат.

На сутринта отидохме до Нижни Новгород. стоеше в задръствания, те били спрени от полицейски служител на трафика, който накратко погледна документа и пожела щастливо пътуване и тихо напусна града.

След това започна пейзажи.

Докато пътувахме от Санкт Петербург до Ижевск и обратно с кола (България)

Геша, на брега на река Кама

Ние също посети музея в Ижевск Калашников. И след това, че е време да се съберат в гърба.

Действително, на обратния път беше много по-интересно, с пълен набор от опит и нови открития. Интересното е, че въпреки по-лошото качество на пътя и по-голямо разстояние (около 300-350 км, със стоп в Darovskoy) отиде по-лесно, и умората беше приятно.

Хареса село Тартар с текстурирана къща на хълм, гъски, патици и пилета по пътищата, каруци и коне, които пасат в ливадите.
Вятски Поляни разстрои много лоши пътища. Ако можете да се движи из града - Circle! Няма за какво да се направи там, но спирането на отпуск, или да получите в един инцидент - лесно.

Urzhum впечатлен. Много хубаво, малък и спокоен град. По някаква причина, това е много хубаво, за да остане в нея.

Докато пътувахме от Санкт Петербург до Ижевск и обратно с кола (България)

И аз не исках да си тръгне. За да останат, ние дори не трябва да се снимат със знамето:

Тогава имаше много добър (след ремонт) и много лоши пътища в региона Киров. Darovskoy село, където видяхме къщата на баба ми, която е не по-малко се е променило в последните двадесет години:

На следващата сутрин отидохме до Кострома. Ние дори не се включих и плуваше, както беше силен дъжд и пътищата са буквално се превърнаха в реки.

Докато пътувахме от Санкт Петербург до Ижевск и обратно с кола (България)

Тази рамка е в състояние да направи камерата стърчи на прозореца, че е по-добре да не се прави, защото камерата веднага бе залят с вода. Въпреки това. работи тя спря.

Ярославъл ни поздрави с слънчева светлина, вкусна закуска в луксозен, тъй като ние тогава мислех, Макдоналдс, конфитюри и разочароващо излизане от града, благодарение на които сме били в състояние да проучи местните забележителности. )

Тогава там е пустинята Рибинск. По улиците - никой! Но имаше топъл плаж с чист пясък.

Мост в Рибинск

Beach в Рибинск

На брега на морето в Рибинск

Красив град, ще се съгласите?

По-нататък пътя ни лежеше по резервоара Рибинско на не много гладко, но като цяло, поносим път с живописни села.

Докато пътувахме от Санкт Петербург до Ижевск и обратно с кола (България)

Баня в реката в тихо и спокойно село на пътя покрай язовир Рибинск

Аз наистина исках да опитате местната рибата. Какво излезе от него, можете да прочетете в съвета Пътна кафене на магистралата P-104.

Череповец запомнят три неуспешни опита да излязат извън града по пътя за Санкт Петербург. За да някак си да мисли за спряхме на бензиностанция Shell точно след моста над Sheksna. Презаредете, почивка и реших да попитам как да отиде в Санкт Петербург в касата. Прекрасно момиче, без да каже нито дума, а само леко се усмихна и се наведе под тезгяха и извади изпод нея А4 лист с копие от ръка съставя схема на преминаване през града. Оказва се, че много от тях са пътуващи тук. )

И тогава всичко е проста: изтеглят и разбити пътища в боклук региона на Ленинград. елегантен магистрала Мурманск на входа на къщата и Петър. Начало. )

В само две седмици пътувахме 5600 км. Това пътуване е само засили любовта ни към пътувания. Дори и малките неща като лоши пътища и липса на качество на обслужване на маршрутите (бензиностанции, мотели, тоалетни), аз все още си мислят по този начин да пътуват из страната най-интересно и приятно.

Между другото, ние наскоро премина през съседна Украйна и Беларус, който може да се прочете в пътуването дневник от София до Киев по пътя "от викингите до гърците". Път Е95.

Скоро ще има нови пътувания до Геше за България и съседните страни. Но това е все още в тайна. )

Използвайте този код, за да нанесете препратка към този материал в текста релсови бележки, съвети, блог пост или публикации във форума на турбината.