Като цяло най-после началото на Лазарев. Исках да отида там за дълго време, толкова повече има. Lazarevskoye удари огромна, добре, просто огромен брой машини. Това е може би най-силният. Ние не са вдъхновени, не приемайте нищо, особено в Лазарев може да бъде взето в чаша вино, ChaCha, водка. всички завръщане у дома, остави 2 часа преди Лазарев. Обиколката е успех, уморен. Идваме купите. концертът ще бъде. Цените, разбира се, по-високо, отколкото в Лазарев. Свинско 300 стр на 200 гр, малко. W започна с облачно време, докато сб Морето е бурно. достъп до морето е затворен за няколко дни. Дори.

ден! е, че той ще почива в Лазарев. Решихме веднага. по препоръка на приятели, които бяха. след това излизат на брега на морето и ви нападне във всички посоки)))) 2 дни е имало силна буря. един ден морето. и решихме, че на разходка. не, не това. в село Lazarevskoye (в центъра) е, че много хора.

За някои сложни дългогодишните асоциации избра Lazarevskoye. Ние решихме, че ще отидем там с влак. Lazarevskoye. Аз не прибягват дестинация! Състои се от 2 главни улици: Лазарева (върви по т / д начини за обядва в кафенето започва програма "забавление" в Лазарев цяло е много шумна местно е - 2500. Струва ми се, че за Лазарев - скъпо Хит по-голямата част ..... останалите -..! супени лъжици (качиха на автобуса в 4.00 часа сутринта, върнати Lazarevskoye при 2.00 на следващия ден вечерта) обикаляхме, изглежда, че са били най-чистите и 27-късно обаче бурята събитие започва със всички последствия, но основната цел ние сме достигнали ..

Пристигане в Lazarevskoye подаде неща в hraneiya камера и се отправят към малко poiski.Lazarevskoe. през деня 30 22 25 нощ вода веднъж с 8 до 12 е дъжд, а след 3 дни бурята. Там са били посетени Mamedovo себе си (от Lazarevsky автобус и след това пеша за около един час. Уверете се, че все още конгреси (не задължително в Lazarevskoye но само защото искам да си почине ждрело.

от сметища, като цяло, всички изкушения на курортен град. (The Лазарев беше по съветско време, там е. Морето по никакъв начин. Мръсни. бури често. Тази година особено. бански и плувки, пълни с кал, се изкачи в. кацане в корпоративния влака, която струва Лазарев в 2-та минута, той винаги се показва на грешен.

вечер се само да Лазарево. Време е за. - той подаде на "Бурята", "Топол, Лета. Имах късмета да гледат рядко силна буря. и това видяхме бушуващите елементи.

човек. мръсни столове, чадъри, разбити, водата след бурята, никой не мислеше за почистване. Персонала. PAIN OF ДУШАТА СИ. В Лазарев на всеки ъгъл има хора, които предлагат снимки с маймуни.

тук е, ура Lazarevskoye .Vzglyad часовника 14: 02.Ostanovilis ние предварително изготвен по Lazarevki сайт. -program normalnaya.Na втори ден е малка буря, къпят само smelchaki.V други ден на водата. Но най-забележителните и красивите в Лазарев, този зашеметяващ залези, просто прекрасни.

час и той да може, особено в Сочи страна, тъй като на Lazarevsky обикновено се polnye.Odin човек може. Бряг, камъчета, море, доста чисти, ако не съществува буря. 5-6 метра от брега вече с главата си.

09.09.03 Козлов Александър

Калуга-Lazarevskoye семейството на автомобили с спирка в Ростов за приятели. не ведомствено частен плаж) и чист е като местен жител каза само бурята;

Хотел не трябва да се нарича "Буря" и "Shtrom".