Босна и Херцеговина има достъп до Адриатическо море, и един малък град на брега на дълъг няколко километра. Град нарича Неум заглавие за босненци звуци, както и за нас. Това е много красиво място, но ние сме като в Мостар трябваше да получи повече.

Към Mostra достигне брега? Много лесно да вземете автобус и се вози в продължение на три часа. И тогава изведнъж да е от него, засадени на границата с Хърватска! След това се кача на шезлонга

01. Да, ние спадна от автобуса. Автобус вози не само на територията на Босна и Херцеговина, но също така и в Хърватия. Друг начин е, и това е, без да пресичат граници, но със сигурност не и за туристически автобуса. Когато на границата започна да проверява паспорти, ние се приземи - Хърватска ние нямаме виза, и ние не планираме. Като цяло, ние получихме сертификат и изпратен обратно далеч от границата.

Босна и Херцеговина

Вашата дестинация е 28 километра, но не ни беше позволено. Път, преминаващ през територията на Босна, която се проведе 40km. Опитахме се да преговаря с местните, че са взели пари, но всички до един каза, че можете да се обадите на такси от Мостар. Стандартът на живот в страната, не е висок, а приходите от отпадъци, къде е логиката?
В резултат на това минахме по пътя към мястото, където е бил там няма повече вилици и друга опция, за да отидат само в Неум и започна автостоп. Колите са били няколко, и никой не отделиха време да спре. Тогава решихме да пишат на хартия «Неум 40 км» KM конвертируеми марки - местна валута. Но когато пет минути по-късно prorisovyvaniya дебели букви погледна към списъка, разбрах - на водача, като видя надпис надпис ще интерпретира KM като километри и да каже - ". Благодаря ви, момчета, аз знам" Не съм имал време да се прекрои, имахме късмет и колата спря.

02. Неум - по вид на реални тропиците.

Босна и Херцеговина

По пътя, по който общуваме с шофьора, а той ми каза много интересни неща.
На признаци, че се срещаме в тази част на Босна всички надписи на два езика - хърватски и босненски, които се боядисани с боя от спрей почти навсякъде. От думите го изгониха от омраза към босненците, той се смята за хърватите. «Ние ги мразя!» - той често повтаря. Въпреки края на войната, всичко не е толкова гладка. В Сараево, нищо подобно не трябва да се разглежда или филц, и по-близо до границата на обостряне се увеличава. Когато бяхме прищипване на границата, в автобуса донесе някои бошнаци и proshmonali.

03. Неум изглежда като на снимката! Тук богат ярки морски стълбище улици и няма нищо интересно, с изключение на плажа. Повечето от batonskogo на почивка.

Босна и Херцеговина

Пътят, на която пътувахме беше много пусто. Но, подобно на много пътища в Босна, беше много тесен - едва две коли са излизали. Тя се закани й серпентина сред планини, падна край пътя в стръмни склонове. И отидохме, обеща тук такива завои, че понякога се изплъзнаха мисъл - и дали ще достигнат най-малко. Тези, които се кълне по пътищата ни да се опитаме да карам на магистралата Мостар-Неум в цялата страна и да разберем как сме добре. Пари в страната не е нужно, за да поправи пътищата е скъпо, така че транспортът е по-лесно да се изпрати през Хърватия.

04. В подкрепа изпъди думи, няма джамия изобщо.

Carrier представи, когато започнахме да говорим, но аз не разбрах, и беше срам да поискам отново. Произношение имаше страшни думи той яли плюс дъвката, толкова много, трябваше да предполагам за. Външен вид, че е бандит, и съдейки по неговите разкази той живее на "концепции". Но той беше много любезен в комуникацията.

05. Времето, през всичките дни ние доволен. Въпреки, че папагалите небе на първия ден.

Босна и Херцеговина

Излязохме от колата в центъра на града в близост до запълване. Какво да се прави по-нататък не е било ясно, ни хостели чрез интернет тук не е намерен, хотелите са скъпи. Най-важното е, че стигнахме до града! В края на краищата имаше шансове да се хване вози и да получите ходене на 40 км! Целият ден ще отида, но все още не на факта, че все още там. И в крайна сметка, да се махаме оттук за няколко дни, необходими.

06. чакълест плаж. Водата е топла. Sunset.

Крачка назад 50 метра, ние веднага се блъсна в къща, и евтини. Неум живее за сметка на посетителите, а след това под наем стаи зад всеки ъгъл, тъй като ние имаме в Крим, и във всеки град по крайбрежието. Но има и малки кафенета и ресторанти, така че избирате най-вече не си струва просто да губите време. С една дума, да се хранят, които дават - те идват тук за плажа, а не за гастрономия.

07. На снимката на преден план беше зловещ човек с шкембе, и на всички значими, той имаше коремче, на която е било възможно да се постави три-литров буркан. Тази рамка е успокояващо, но на преден план всички разорени! Половин час да го изрежете.

Босна и Херцеговина

Първоначално бяхме планирали да прекарат три дни тук, но това не е batonsky ваканция за нас, така че ние сме намалили тяхното присъствие в града!
В края на поста няколко снимки на невероятно Neumskogo небе.

08. Над планините да вали, между другото, вече има Хърватия.

Босна и Херцеговина

09. В продължение на пет минути небето просто избухна, превръщайки от сиво до бледо розово, а след това напълно в алено червено!

Приключенията като нас, и на добър час. Имаме информация, помощ и планините гледаха, и морето стана. Разбира се, в автобуса сме постигнали много по-бързо, но това е скучно. Ние сме се отдалечи от граничния пункт и се смееха, когато опаковане с раници удобни. (И на първата снимка се вижда) Скоро ще има снимки на плажа. Останете на линия, както се казва.