Бог чу молитвите на Джеда - 19 декември, 2011 - Информационен и образователен портал

Семеен Urazaeva пророци земята

Наистина Блажени тези, които посещават светите места, с чисто сърце и отворено съзнание. След Хадж - това не е туристическа обиколка и искрено желание да посетят местата, отбелязани със знаците на Бога. На тези земи са живели Ибрахим (мир на праха му) е роден Исмаил (мир на праха му), е превозвал хора към учението на Аллах, пророка Мохамед (мир на праха му), те започват да се разпространяват исляма.

Семеен Urazaeva от Пенза, на която присъстваха тази година светите места на исляма, насърчава всички верни, най-малко веднъж в живота си, на поклонение в Мека, което е задължение за всички мюсюлмани. На тези незабравими преживявания, които са имали поклонници в земята на пророците, каза активист на човешките права IslamNews Пенза Област адвокатска колегия, студент Maktab Пенза - Мариам Urazaeva.

Аз самият е роден в село Долна Elyuzan. Вашият Хадж прави за първи път в живота ми. Съпругът ми - Иляс, един ден вече са посетили светите места, но в закона - Халид и леля Саня (Yenikeyeva), Саудитска Арабия също присъства за първи път.

За пореден път, започнах да се моля. Един съсед ме наведе на мисълта: "Попитайте Аллах, че Той те взеха за посещение. След това, което чувате Всевишния. " Направих точно това. Молеше се на Аллах, че Той ми е дал възможност да посетят светите места. Бог чу молитвите ми и от май имам цялата сума, събрана.

Има различни пешеходни пътеки, но ние бяхме много късмет. Ние издадат билет чрез агенция "Khizmat Тур", която продължи пет години успешно, ангажирани в организацията на Хадж и Umrah. Беше чартърен полет Москва - Турция, и след полет от Истанбул до Джеда.

Бяхме посрещнати от пророците на земята много топло. Разпределени в suhpayki летище, религиозни книги, туристически брошури с маршрути свети места. Ние трябва да се молим и да издигнат на дуета - молитва към Бога, който ни е чест честта да си гост.

Джеда, ние отидохме с автобус директно в Мека, където са били поставени в пет звезден хотел в тръстове метра от главната светилище на исляма - Свещената джамия. Той разполага жени живеели в стаи за четирима души, мъжете - шест лица.

Направихме дошли отклонение (ibadah) около Светия Кааба и тръгна обратно на часовниковата стрелка седем пъти. След това направи Умрах (второстепенен поклонение), и излезе от ihram (особено състояние на ритуална чистота).

Между другото, някои поклонници влизат в състояние на ihram, които възнамеряват да направите само един зар (Tamattu), а други - Хадж и Umrah (Kyran), а други - само Хадж (Ifrad). Верен включени в ofihram състояние да се ангажират IJmra, след приключване на всички дейности, свързани с Умрах освободени от ofihram състояние.

Жените, в този случай, при завършване на байпас Кааба режат косата си в фаланга. След това излиза от ofihram. Но на осмия ден от месеца на Dhul-Hijjah, заедно с поклонниците, които възнамеряват да извършват само умират, те започват действия на Хадж, влезе в състоянието на Ihram в Мека, и го оставете в деня на жертвата. По отношение на обяви намерението си да извърши хадж да умра, а след това те не трябва да излизат от състояние на ihram до деня жертва.

Между другото, мъжете от нашата група влязоха в ihram дори и в Турция, а ние сме вън от надпреварата не са имали време. Затова отидох в ihram на самолета, който е извършил две Rakyat - молитва. В състояние на Ihram не може да използва парфюм, сапун, паста за зъби, убиват насекоми хулят подстригват късо и нокти.

Преди живеехме хадж в Мека, където петкратните ангажирани и допълнителни молитви, отидоха на ал-Харам, направи обиколка на свети места. Има много красиви джамии и места, свързани с пророците и спътници на Аллах.

След това са били взети в долината Мина, където сме живели в шатри и четат молитви. Условията там са много добри. Има климатик, тоалетна и душ. Пристигнахме на свещения връх Арафат преди да хапнете намаз (Zuhr) и остава там до вечерта молитва (Магреб). В този момент, Аллах се спуска до третото небе и чули виковете на слугите Си. Ние се помоли на Всевишния за всички нас нашите грехове прощава, да дари здраве на семейството и близките.

След завръщането си в Мина ни заведе до долината на Muzdalifah (между Арафат и Мина), където хората прекарват нощта под открито небе. След като извършил нощ молитвата (Иша), се връщаме към Мина, където направи дует - молитва и където Сатана замеряни с камъни. Има три стълба: малки, средни и големи, и всеки от тях трябва да хвърли седем камъчета.

Хората бяха много. Пакистан, Алжир, Тунис, Ирак, Мароко, Афганистан, Узбекистан, Казахстан и много други ислямски държави. Всички много любезен и приятелски, и всичко помежду си по някакъв начин сме разбрани. Ако хората някой докосна, след което те се извиниха и поклонници отговориха им се усмихне.

Но възрастните хора там трудно. Често има задръствания и задръстванията. свекърва ми 80 години, а ние я купих инвалидна количка, на които тя се транспортира. Получила топлина добре. в следобедните часове температурата се повишава до 36 градуса, а през нощта спадна до 29. Тя е била спестяване на пари за Хадж цял живот, а сега казва, че той може да умре. Съпругът ми, Бог позволява, ние се надяваме отново да посети светите места.