Начало »Краснодар област. България »Пътуване до Кавказ с кола: Bambaka Ridge

Кавказ, като теб красива! В продължение на векове, хората запленена насочва вниманието си към върха. Най-великите поети пеят хубостта ти. А художниците се опитват да улови красотата си, в своите картини ... Този текст е открадната от пътищата на мястото на света (worldroads.ru)!

Ridge Bambaka представлява изобразително плато с красива алпийска поляна. Той се намира в северните граници на природен резерват Кавказ, на надморска височина от две хиляди метра и се счита за най-високата точка в този регион, който може да се стигне с кола. Този текст е открадната от пътищата на мястото на света (worldroads.ru)!

От платото можете да гледате планински Лари планина шапка, червени скали, живописен и загадъчна долина Urushtena. На платото има езеро Tornau езерото Шапошников, в горната и долната част на езерото. Ливадите са пешеходни турове, бизони, дива коза. И все пак там живеят вълци и мечки ...

Билото са два пътя - ходене пътека от село Никитин грейдер от бързото уреждане. Въпреки, че ние останахме в Nikitino естествено отидохме с кола - Chevrolet-Nivas, най-много три. В Nikitino пристигнахме посред нощ и така нашето възстановяване започна само единайсет сутринта - всичко, което трябваше да се отпуснете след работен ден и почти шест часа пътуване.

Първоначално пътят е скалист клас - за Shevika нищо сложно. Беше около есенните гората, където се срещна някои от снега. На много места, пътят минава през дерето, посочени трупи. След като разберете, че естеството на пролетта тук, а водата се управлява от една топка, и един човек спокойно чака да се отстрани, когато всичко това свърши.

И тогава имаше глина, песен, басейни, локви, излъскване с вода и трупи ... стана ясно, че изборът на Deniska карам на зимни гуми, беше грешка - той продължаваше остана там, където сме с Саша на кални гуми са без проблеми. В едно от местата, Денис седна, така че трябваше да дръпне лебедка му. И тогава Sankin Kolyasik (името му е Shevika) стоеше - бяха разбити вал. Scatter екипажа му за две коли и напускане Kolyasika почивка, ние продължихме да се изкачи. И сега, след три часа, нашите екипажи са на билото. Оказа се, че има нещо неочаквано. След преминаване на следващия хълм, просто - просто се появи на платото и планината могат да се видят напред. И в другата страна на планината. Красота!

На не особено отражение на платото, където да отиде по-далеч - просто отидете по петите. И все пак във възход се срещнахме група от ATV на платото се срещнахме туристи пеша.

И след това се срещнахме с тези, които проправи пътеки - момчетата стигнали до билото на УАЗ и подготвени да се изправи за през нощта. Преминавайки през стъпките им, да се разбере, че ако отидем по-далеч, и ние трябва да прекарат нощта на платото. И за това ние не бяхме готови, особено с две малки деца. Така се насладите на гледка към планината и ливади около облаците под нас се връща.

Слизането беше не по-малко интересно от изкачването. Саша имаше малко по-сложно - задвижване на всички колела, вече не е бил в колата си. Първи засада места, а след това пътувахме към облака, а след това слънцето залезе. Върнахме се в базата за около седем вечерта. И за вкусна вечеря заедно решихме, че тук през лятото. И не за един ден, за да видите цялата красота на платото Bambaka ...

Харесахте нашата малка екскурзия до Кавказ на машините?