Често пътувам на автостоп пътуване, най-вече на терена (учене в Мурманск, но от време на време се налага да пътуват до родителите в областта). Най-често, храната в автобуса, но когато настроението и искате да спестите пари, старателно мисля над всичко и си отиват.
Като говорим за пари (още една причина храна понякога автостоп) да пътува 200 км с влак трябва да плати около 1000 рубли. С автобус 500R. четири - в този случай върху, във влака или автобуса, за да отидете на колата в продължение на два часа. Работил съм като мениджър, той всели в мен ценят времето. Не е за това.
Преди няколко седмици, когато бях още отпуск от работа, аз не знам какво да правя. Сесията премина, тъп да наблюдават две седмици беше безсмислен извън дъждовете не спират, няма пари в чужди страни, и приключения харесват.
Тогава аз ще ти се обади един приятел от родния си град, и каза: ". Ако това - отидох до вас, майка ми не искам да говоря, но самият да работилницата" Между другото, той щеше да отиде с влак. А преди това, аз говорех с брат си и му казах, че искам да отида до Санкт Петербург за дълго време не е имало, но това не е достатъчно пари. И сега, когато аз ще отида, ваканция свърши, обратно на работа, там е един семестър започва. По-къс разбира, че всяка храна, сега, за копаене с брат си, или няма да се измъкнем през следващата година. Само тук за финансите счита и осъзнах, че парите не са чак толкова много, влакът няма да бъде достатъчно, освен ако не е автостоп да отида, и в Санкт Петербург в общежитие за през нощта. Преди това, за автостоп разстояние до 1500км Току-що прочетох една красива история, как всичко е лесно и просто. Когато дойдох на ум мисълта, аз пих бира и се втренчи в стената, защото след като загаси лампата, някакъв вид авария с електричество постоянно в къщата ми. Завърших бира и си легнах с тези мисли.
Събудих се през нощта с мисълта: ". Какво, по дяволите, Питър, дойде на ум като пиян" Най-накрая се събудих със същото мнение обяд. Наля си чаша кафе, а след това настигнал някои тъга, че аз седя като зеленчук в тази версия, увлечени от алкохолизъм, не се прави нищо, което искате нещо необичайно. И без да се замисля, аз реших да отида още автостоп на Петър. В интернет намерих историята на един от най-avtostoperov, където той описва накратко всичко, къде и колко дълго той ставаше от точка А до точка Б и обратно. Интересно ми беше само на информация за това как да се върне, тъй като ми е известно е ограничено по маршрута Мурманск - София. Opryatnenko облечени, печат посоки, като продукти за лична хигиена, за зареждане на документи и пари, аз отидох на пистата. Но тъй като ние имаме в града част от пистата започна да тършува за реконструкция трябваше да отиде в друга част на маршрута с автобус като разходка в стария досега. Отидох до Мурманск в 15.00 ч. Около 15:40 часа те ме заведе до мястото, където бих могъл дори да се обърнеш и да се прибера вкъщи, но аз няма да се оттеглят. Свикнал да завърши плана си до края. Очите ми се отвориха бензиностанция, където е имало микробус с номера от региона Ленинград. Спомняйки си за съвети гуру, ръководител на организацията, в която работех като мениджър, аз отидох да попитам за шофьора да спътници. Единственият преди пътуването трябваше да излезе с легендата, че щях да Санкт Петербург до момичето, което по някаква причина не може да се върне в Мурманск. Само ако не една легенда далеч аз чувствам, че не би напуснал. В крайна сметка, няма любов разстояния, човек ще разбере този въпрос. И поради това, че той отиде "просто да се разходите и скука време, за да се проясни" не е всичко ясно. Като цяло, една легенда за работа, ме заведе. По пътя се опитах да говоря с шофьора, но разговорът някак си флаг. По пътя към Карелия водача срещнах един приятел, който яздеше върху возилото, също са много дълго време да говори по радиото за нея. В Карелия, те решиха да закусят. Между другото, по време е 21:00, а аз бях малко уморен, тъй като той е бил постоянно на пръсти, а не както се изправи изравнявам. След пиенето на кафе и лека закуска пица моя приятел взе първата водача, тъй като той е бил отегчен, и ме заведоха в свой приятел. И все пак, те са били шофиране заедно в една и съща посока. Тъй като тя вече е била по-забавно, ние говорихме през цялото време. По-близо до 2:00 сутринта разбрах, че шофьорите ще спят на паркинга и мислите в главата ми на, аз ще те хвана, колата през нощта в Карелия, в един, малко страх, защото не очаквах да прекарат нощта. Шофьорът е окуражен: "Ние ще се опитате по радиото на друга машина за трансплантация, ако не, ние прекара нощта в колата." Но тъй като това е нощ и всички шофьори на камиони в този момент просто се организира една нощ, спиране на паркинга в Segezha ядем, си поговорихме и си легнах. Между другото, в Санкт Петербург от Мурманск да пътуват около 1400 километра, а аз вече бях на половината път към по предназначение. В 8 часа сутринта бях събуден от първия водача, тъй като шофиране в посока на Петър, той сам, и се преместихме на. Подкара към поле Lodeynoye, където пристигнахме в 13.30, в 230 км от София. След като се умори психически, беше решено да не търпи тази глупост и да плати 400 рубли и вземете автобус. Във всеки случай той спаси. Защо е тази глупост? Да, защото аз съм по-близо до Lodeynoe той изрази съжаление, че генералът е започнало всичко. По-близо до 18 часа бях в Санкт Петербург.
Както написах по-горе три дни прекараха нощта в хостела, е доста хубава между другото, влязох в продължение на дни, тъй като времето беше отлично, той му културна програма направена. Късмет да се отдалечили до двореца, където празнува ден на младежта. После гледах снимки на ден на младежта в Мурманск, засмя тихо) Когато бях на път да напусне Санкт Петербург време зави лошо, дъждовете започнаха, а думите, в Мурманск и да го промени отново беше топло.
Обратно пътуване на автостоп бясно като, защото разбрах, че това не е само да отидете в дългия път разстояние до. Смятам, че преди Петър I е просто късмет. Планирана 12:00 обърна 24, не очаквах да прекарат нощта. И тъй като тя ще трябва да вземе повече пари, или на палатка. И наистина, още малко пари и палатка? В този случай, както и във влака и също нещо да се случи. И аз отидох с идеята за спестяване на пари и светлина.
В желанието си да отиде във влака изчезна, тъй като Fucking монопол Руски железници, напомпани цената на 3000 рубли. Без да се замисля, реших да използвам един добър сайт, чрез който достигна до Мурманск 12 часа на чисто нов Mercedes, за 1500 рубли.
Какви изводи могат да се изтеглят от vysherasskazannogo:
• Емоциите със сигурност има много от пътуването, но все пак по маршрут от 1500 км е вероятно да означава една нощувка, така че светлината не е необходимо да се отиде по-добре;
• По някаква причина си мислех, че ако аз се преодолеят 200 км без никакви проблеми, 1500 км - това е просто въпрос на време. Толкова много, че не съм направил грешка.
• С малка сума пари в друг град да отида, също не трябва да бъде;
• Едно пътуване със сигурност скучно. Но сам, и по-лесно. Не всеки шофьор ще вземе двама души;
• Ако все пак са решили да отидат, да бъде готов да падне мъртъв дузина истории и теми за разговор, да се чувстват удобно да се вози и на водача не беше скучно. А гледката остава положително за вас, водачът няма да съжалявате, че сте "вдигна".
• Ако говорим конкретно за маршрута Мурманск - София - това е опасен маршрут. Това се случва всеки ден на аварията, шофьорите трябва да харчат по пътя за доста дълго време. Това не е централна България, където в града всеки сто километри. Карелия е доста опасно за шофьорите да спират камионите, както и истории за бандити. И от шофьори на камиони чух достатъчно истории. Дори и да задължи шофьорите да подпише инструкции, които показват къде да се спре и къде да отидат за 12 часа без почивка. Плюс това, на начина, по Карелия за ремонт. Да, няма специален начин. Зеленчукова градина.

Като цяло аз бях щастлив с моя уикенд, но автостоп от Мурманск до Санкт Петербург едва ли се осмеляват да отидат отново, особено с ограничено количество пари в брой.
Но той все още ще бъде нещо, което да се запомни.

14 плюс 18 минуси

• Най-отгоре
  • първо на върха
  • Действително отгоре

Доста интересна история

Преди Vruka7 1215 дни

Много шофьори казват, че пистата Cola - песен! България такива пътища malo.Seychas добри и след това още по-добре става. (След ремонт).

Оповестяват клон 2

Преди тракане 1215 дни

Разкрийте клон 1

Преди Vruka7 1215 дни

Преди BanzaiII 1215 дни

Както си мислех, ползите са равни на нула, с изключение на вълнение. Добре, че приключи добре.

Разкрийте клон 1

Преди тракане 1215 дни

Разкрийте клон 0

намерени Свързани постове. Може да се интересуват от други мнения за ключови думи: