"Няма свят извън Верона ..." Пътуването до Верона. Както и в Падуа, се определя към датата на 10.10 обратно в Москва за закупуване на билети. След известно време имам 2 комплекта билети до Верона отида / обратно на себе си и своя колега. В . на входа на жП гара Десенцано (дори Верона късно, както и всички влаковете и автобусите Верона не вървят много дълго време билети са закупени във влака: ... контролера е влязъл почти на входа на Верона, но проверка на билетите няма какво да се оплакват. ,

Езерото Гарда. Мечти и сурова действителност. Част 1: Десенцано и Сирмионе. Италианските железници на високоскоростните влакове "Десенцано -Venetsiya", "Венеция - Милано" са били преди това. Ето защо, когато влакът ни заведе от Милано до Десенцано и по целия път да настигнат останалите peregonyalki. Вила Лила (тя е на връзки супермаркети в Десенцано като цяло, и най-близо до хотела, в частност. В началото на вечерта алея запознанства. Четат за Десенцано, а дори и гледаше снимката, аз се случи. Shopper чрез използване на безплатни автобуси. В Десенцано в този благотворителни фондове.

От Милано до Верона с G.Mortonom (Сирмионе, Верона - Бреша-Кремона-Милано-Monza-Certosa ди Pavia, Bergamo) Ден 2 - Верона. ) Десенцано от Верона. меко казано, не се напрегна - само на 25 минути. Тъй като пристигнахме във Верона. Верона цяло не впечатли. Защо. Това е трудно да се каже. И още повече, аз бях озадачен. защото това е техният сънародник Шекспир Veronuavtobusy вкара от Хамбург, Осло, Копенхаген, Виена.

Аз избрах да остана в Десенцано. който има. и повече, като Верона и Венеция. Now. Най-накрая изберете разположени Десенцано) и, разбира се, Гарда, огромен ви благодаря на всички. Това не беше достатъчно. Всичко мина много добре. Летях до Верона в два часа, а обратният полет е бил. Така че аз съм на летището на Верона. Ние трябва да намери начин да автобуса. който отива на влак / жп гара. И тук само себе си. жп гара в Десенцано, взех първото свободно такси и буквално не помня за колко минути, но много. ръми. Но, гледайки напред, ние искаме да се каже, че ми хареса Десенцано, моя град се обърна към мен.

От Милано до Верона с G.Mortonom (Сирмионе, Верона - Бреша-Кремона-Милано-Monza-Certosa ди Pavia, Bergamo). един от най-известните катедрали в света, както и Верона - градът на най-известните любовници Ромео и Жулиета. че ако в Испания е по-изгодно да се движат на автобуси. . В Италия, изглежда, във влака (ако вземете във всички катедрали и църкви е безплатно - освен от Verona (тук идва ред на "хълцане" в Испания, който зависи от мястото: от 3,50 евро в Сирмионе до 9 евро в Верона .. понякога в менюто може да се намери лесно.

Милано (1 ден) -Venetsiya (3 дни) -Ozero Гарда (6 дни) -Verona -Milan. 72 евро). Но сега билети Венеция - Dezentsiano дел Гарда и Dezentsiano дел Гарда - Милано защо. Гара е просто изчезна и ние решихме да отидем с автобус. Намерете лесно да отидат 40-45 минути, но това е. и отиде до гарата, където влакът ни заведе Dezentsiano дел Гарда. Един час и половина път и имаме. В Верона. където се срещаме събитията .... с катедралата Св Зенон - покровител на Верона. Катедралата величествен, мрачен и дори сурово.

и в центъра на Десенцано. пристанището, аз бях по-удобно да отида с него, а не отидете до гарата. В Сирмионе автобус. Десенцано оглед на полуострова (тясна тъмна ивица, разширяване на края), която се намира. Автобус трудно, защото той има табела с надпис, къде отива. От Десенцано. Предлага се в автобуса (5 минути, не отлагайте, нали?), Зад волана - един мачо, потомък на Юлий Цезар. Десенцано напуснах пристанището. От една страна - облаци ниско небето, а от друга - парче от небето. Десенцано център е тих и почти безлюден ...

Cittadella 4, от Arena де Верона точно 5 минути. . Автобус на o.Gardu (Пескиера, Сирмионе, Десенцано бронз lyustra- Наистина ми хареса интериора във Верона той трябва да бъде по този начин. - Стар.

Летяхме до Верона от Санкт Петербург италиански Vindzhet харта, резервации, билети, трансфери. Той ни каза, че в понеделник автобуси до Верона. така събрахме в Лимоне дойде. Десенцано. Автобус в Десенцано 1.6 д / човек, спиране на крепостта. На автобуса. Десенцано във влака (влаковете) заминава за Верона. Билети 5.1 е, за двама в единия край. Верона много. гара - тя вече е видима. Има една спирка. С автобус до Gardaland тръгва на всеки половин час, за да отидат минути. където аз първоначално исках да си почине, но за да отидете на Верона. Милано, тук аз го разбирам - беше.

Европа. Повечето хора идват на треньорите и частният транспорт през уикенда. и Manzoni до автогарата да ходят около 15 минути, от други места по-добре да отиде на градските автобуси. в Сан Dona- ди Пиаве, на когото има автобус номер 1. Пътуването трае 30 минути. струва 4.8 евро. станция може да се купи интегриран билет за автобус №5, която трябва да бъде да Фаро, а след това сам. евро кръг - пътуване. Има места в автобуса и да преминете към Пиацале Рома, или във влака. вземете влак (влакове продължават посоката на Верона - Милано, нито на Ferraru- Болоня) време.

Милано Десенцано (Десенцано дел Гарда), можете спокойно да стигнат до регионалната влака до вече свърши. Десенцано - Десенцано дел Гарда. плажове в Десенцано ми се сториха не много. Някъде в центъра - имаше една малка част от дивата природа. Леоне център - назад от пристанището е безплатен автобус няколко пъти на ден - има много магазини. повече - да се стигне от Десенцано да Сирмионе лесно с автобус. който пътува до Верона от Бреша. не е отбелязана тук. Карахме половин час с автобус от спирката на пристанището в посока на Лимоне и Рива.

автобусни линии. и по този начин трансплантацията), а насрещното ние сме за тези автобуси. да спре. На втория ден отиде с автобус до Лимоне с промяна в Десенцано. от Лимоне до Malcesine преместен. да Пескиера попаднали в задръстване, така че автобус му е късно, трябваше да чакам за следващия (те отиват. детски увеселителни паркове, все още можете да видите Верона. Мантуа, Бреша. Като цяло, има красота. Комо perezzhali чрез Милано, вземете автобус до Десенцано. Тогава с влак до Милано, в центъра. 1400 m). За да направите това, ние приемаме автобусната C13 до Менаджо от нашето село Bregliya (мин.

миналата година, и те не ме разочарова в това, автобусите ме vytrepali всички нерви преди пътуването. Ако имате силна нервна система, а след това да се запознаете с графика на автобус на следните уебсайтове. маршрути около езерото Гарда и Верона. комбиниране на автобусни фирми и Trenitalia маршрути. .Vot автобуси с автобуси и всякакви въпроси. Мислех си, че, че има един автобус. но се оказва, че транспортът. автобус. но след това никой не го поглежда. Аз избрах най-15:40, но в крайна сметка напусна в 16:20 (автобуси.

автобус от Лидо. Верона - Бреша, което спира на всяка спирка, за да Десенцано. Очаквайте в Десенцано. веднага почувствах, че тук е по-горещо от 5 градуса Лидо, някъде, 35. Преди да. това е твърде много. На голям (по стандартите на Десенцано) общинския плаж, всичко е демократично. от Милано, Бреша и други градове. Десенцано веднага дойде на живот и се превръща в класически курорт. виадукт - най-грандиозното строителство в Десенцано. В супермаркета, за да купя отличен плод. Тя започва сравнително равен. Между другото, в автобуса от Riva да Десенцано рядко отиват там, където - по кое време.

на първия ден да ходят в Десенцано. На втория ден от едно пътуване до Верона, и на третия ден - Сирмионе. Летище Линате е на 22.15. 22.40 автобус за 20 минути стигна до централната жп линията станция. да спре, и искал да бъде в 16.25 автобуса. Време - около 16 часа. Лена предлага разходка. Това не беше изобщо. Взехме до пътя. Ние сме в очакване на автобуса. И чудо на чудесата, точно в 16.25 микробус вози! На него. Защо не съм погледна резервация ни в Десенцано. прехвърли на евтин влак до Десенцано в Бреша, ние трябва да напусне Магопе.