Нашето пътуване до Европа с кола. В Германия, отидохме в колата си от Полша. Гранична премина без никакви проблеми. Окончателният маршрут на пътуването ни, това е най-южната част на Франция, по-точно Ница. Но, по пътя решихме да спрем в столицата на Саксония, Дрезден. Отначало мислехме да се превърне в Берлин, но след това промени мнението си.

Нещо ни казва, че е по-добре да прекарват повече време на Френската Ривиера. Ето защо, в Дрезден решихме да не остане. Но най-известните забележителности на Дрезден, като художествена галерия в Дрезден, решихме все пак да се изследват. Но повече за това по-късно.

Така че, в Дрезден с кола пътувахме късно през нощта. Направете няколко нощни снимки на Дрезден, ние не разполагаме с време. И всичко това заради задръствания, които се формират на пътя, причината, поради която ние не разбираме. Само видял от разстояние в предната част на трептене аварийно банда Jeep Nissan и намаляване на скоростта, ние сме го погреба в задника. За нас, също започна да се съберат на машината. За да карате кола не е само в Европа. Така че ние се изправи за нещо около час и половина. От джипа, който бе мига аварийно банда пред нас, един човек излезе и се приближи до колата, се опита да обясни нещо (или просто исках да говоря с него) на италиански език. Но погледнете в нашите номера и получи в отговор на едно глупаво усмивка на мен и кимна, той се завръща в колата си и вече не е там не мина. Само фасове летящи от прозореца си.

Autotravel в Дрезден в колата си

И накрая, ние постепенно се възобновява тяхното движение, и след пет минути приятна скорост състезания по магистралата, да намалят скоростта отново. Коли пътуване през Европа приятен, но интензивни упражнения. Е, точно като имаме на Околовръстен път посред бял ден: след това отидете, не трябва да излизат и всички глупаци. Оказа се, че ние се премества в Дрезден. Ние не се фокусира върху картата на Дрезден, просто имахме навигатор. Странното е, но има и задръствания в Германия.

Преди Terrassenufer (това е Дрезден център), където се намира нашият хотел за 90 евро на вечер за двама души, не беше далеч. Ние сме избрали, за да може да ходи до Цвингер. И все пак имахме с карта Дрезден отпечатан от интернет. За всеки случай. Но, истината, че не е полезно за нас, GPSispravno извършва задълженията си. Нашето пътешествие из Европа с кола продължава.

Дори преди устройството да Дрезден, вече в късния следобед, решихме някъде да се направи спирка по пътя да се яде в някакъв крайпътен кафе, и едновременно с това се оттегли пари от "майстор карта". Малко отклонение. Заедно немските аутобани има няколко вида спорт драйвери. Най-надеждният, доказани и многобройни, е смес от хотели, бензиностанции, автомивка и кафе. Между другото, един от тези бензиностанции придобихме карта на Дрезден. Най-примитивното - една маса в гората. Ние често се спря на една поляна. При хубаво лятно време, хубава закуска в тишината на прекрасен пейзаж. Но не и в дъжда. И все пак, не на всички бензиностанции да приемат плащане с карта, и затова винаги имат с тях пари в брой, за всеки случай. Между другото, парите ще бъдат полезни за изчисляване на таксите. А платени пътища на картите, изглежда, не са отбелязани.

Така че, ние решихме да се хранят в обикновеното човешко кафенето с гардеробна и банкомат. Спра на първия брояч бензиностанция, а има хаос на машините. Що за боклук, аз мисля, къде е да паркира нещо? В края на краищата, аз ставам, която, по мое мнение, няма да пречи на никого и си отиват заедно със съпругата си да се хранят и да се отвори машина за пари. Когато се върна на тридесет минути по-късно, да разбера до колата ни крещи дядото-немски. Подобно, аз съм притиснат стария си Opel. Да има КАМАЗ можеш да караш, но той, знаете ли, не мога. Аз го реши на англо-руско обясни, че все още има изобилие от пространство, но той изведнъж ми обърна гръб и си тръгва. Дори бих казал, успява да избяга. Е, добре, мисля, че и ние ще отида. Но веднага след като започнах да се отвори вратата на колата, за да седнат зад волана отново Dzyadok ме вика отиваме. Отново, аз съм от колата, и за него, и отново той почти избяга от мен. И видях, и зрители се събират около вече. С една дума, ние седим в колата и да започне да проникне бавно в тази пълнене на виковете на нашия противник и обществения поглед. И си тръгна, без да осъзнава, нещо правилно. Между другото, аз забелязах, че в източните германски коли на пътя не са толкова стръмни, както, да речем на запад. И все пак, както изглежда, на стандарта на живот германци източните различава от западните стандарти на живот.

Когато mchishsya на пистата, неволно обявление за себе изненадани погледи преминаващите шофьори. Някои дори махна с ръка, за да ни след това. Вероятно повечето от тях странно, за да видите нашите Москва настаняване. Като цяло движението по германските автомагистрали много да учим нашите шофьори. На първо място, точност, и второ, учтивост. Хубаво е, когато се дава път на изпреварване, винаги примигна аварийно банда в знак на благодарност. Такъв стил на каране ви свикне бързо, но след това, в България, е необходимо да се отбие от дълго време. Както вече казах, се вози из Европа на колата му е удоволствие, а не изобщо страшно.

Autotravel в Дрезден в колата си

Благодарение на GPS, вашият хотел в Дрезден разбрахме бързо. Въпреки това, както се оказа, хотел паркирането не е наблизо. Ние, разбира се, не знаех, и така, след като получи карта-ключ в стаята, вместо да се налага да отида да спя, аз прекарах половин час бе принуден да прекъсне немски правилата за движение. За да стигнете до парка, ние трябваше да карам по улицата и да се обърнат в обратна посока. Обръщайки се, аз никога не съм намерил, и затова трябваше да се нарушават правилата за движение, а по-скоро да се превърне в грешното място. Благословение беше тъмно и не е имало коли на улицата. Ако някой е някога в Дрезден, а след това да се има предвид, че за паркиране в Дрезден през есента няма никакви проблеми, но в разгара на сезона дори е много трудно. на цената на паркинг в Дрезден от 1 евро на час в центъра на града. Така че, за информация.

Владеене на английски език е спомогнала за бързо решаване на всички формалности на рецепцията и ние сме тук, най-накрая, вече в стаята под душа и се подготвя за легло, след вечерята остана с него, тъй като последните сандвичи пълнене. Утре имаме един ден, за да видите най-известните забележителности на Дрезден и по-нататък, по трасето, по посока на Ница.

На сутринта се събудихме рано. През деня ние имаме какво да се види и да пее от града преди да се стъмни. Остави колата, паркирана пред нашия хотел и първото нещо, което да реши къде да се яде, защото закуска в хотела ние не бяха предоставени.

Към основната част на Дрезден, театър, имаме петнадесет минути. Ресторанти и кафенета толкова много, че очите се движат. Маси са изложени директно на улицата и туристи припряно закуска в пълен изглед на туристите. При избора на място, започна да вали и ние трябваше да се премести в затворен ресторант, т.е. вътре в ресторанта.

Autotravel в Дрезден в колата си

Най-накрая взе свободна маса и направи поръчка. Някак си от само себе си се оказа, че ние бяхме записали за закуска: огромен свински джолан, гъбена супа, зеленчукова салата и бира. Всичко това ни струва 31 евро, което е най-общо от европейските стандарти, които не са скъпи. След като обилна закуска, едва се надигна от масата, ще отиде бавно да разгледат града.

Аз няма да се изброят всички забележителности на Дрезден, освен да кажа, че те са красиви и заслужават внимание. На кого му пука, можете да търсите и да прочетете в интернет. Човек би казал, че Сикстинската мадона в галерията в Цвингер (ZwingerPalais) разгледахме, опашката не е бил там (предимството да посети Европа през есента). И все още шокиран картина "Шоколад" художник Liotard. Това е нещо немислимо.

боядисване техника на тази картина, помислих си, е в близост до овладяване Kuindzhi. Помнете "Нощта на Днепър"? Така че, за търсене на "Шоколад" Разбирам, че това е оптическа измама, но една чаша на момиче, съставен по такъв начин, че тя иска да се възползва. Ако се случи да посетите галерията, бъдете сигурни, за да търсят "Шоколад".

Между другото, откри музей в 10.00 и работа до 18.00, цена на билета от 10 евро, разходи за аудио пътеводител - 3 евро. Имайте предвид, че използването на аудио гид не е много удобно, защото трябва да имаме в наличност много време и казва, че той е само на най-известните произведения. С него audiogidovskoy гледна точка. Да, с билет, можете да посетите галерия и Арсенал. Но без водач само да се възхищаваме и се чудите на зашеметяващите модели на оръжия. Ако някой с деца (в смисъл на момчетата) ще бъде в Дрезден, съветвам непременно отидете тук. Децата ще се зарадват. Саби, пистолети, броня и т.н. нататък. Като цяло, здрави. Съпруга възхищавал диамантите, а аз оръжията. Интересно е, че много от пазителите на музея се каже на руски.

Видяхме писането на стената Цвингер "Музей на проверка. Все още няма мини. Hanutin проверени. " Страшно е да си представим какво чудовищно бомбардиране на американците по време на войната почти изцяло разрушена Дрезден до земята. Колко усилия и време, необходимо за да се възстанови от руините на такава красота.

Ние излезе на галерията - дъжда. И не само дъжд, и дъжд. Отново трябваше да седят в кафене. Съб нещо за един час, пиеше кафе и след това да разгледат града. "Шествие на Princes" вървеше по мозайката.

Autotravel в Дрезден в колата си

Изведнъж слънцето се показа и ние продължаваме пеша жив, за да се запознаят на забележителностите на Дрезден, или по-скоро отиде в "Grünes Gevolbe". Той се намира (тя) в две стаи в западното крило на Цвингер. Това е една огромна колекция от бижута на саксонските избирателите. Жалко е, че не е позволено да правите снимки. В противен случай, не се опише с думи цялата красота, която може да се види там. Най-добър приятел на момичетата представя уникални образци, всички надписи на немски и английски език. Най-впечатляващото експонати - диамант "Дрезден Green" с тегло 41 карата и "Saxon White" в 48 карата.

След Цвингер решихме просто да си вземе разходка по река Елба. Когато дълго време зад волана, след това се поразтъпче си много полезен. Разхождайки се из града, видяхме огромния кулокран (бяха някои възстановителни работи) се транспортират по покривите на само една тухла.

По-късно през глад следобед стана по-активно да си напомням и това беше приятна изненада, когато видяхме пламъците на пожара. Оказа се, че това е директно на открит огън, дърво парене, пържени баварски колбаси. Това беше една улица Münzgasse. На него всички видове кафета и ресторанти. Но това, което би могло да бъде по-добре от немските колбаси, миришещи на огън и подправена с сладък немски горчица. Ние сме поръча един по един. В този момент ни се стори, че няма нищо по-вкусно, ние не ядем. Жалко е, че не ми беше позволено да се измива тяхната бира. Но за мен, го е направил жена ми. Аз също трябваше да преглътне всичко това радост банална "Bon Aqua". Аз все още трябва да се насочат.

Feature независими пътуване е, че трябва да преминете, за да намерите информация за забележителности, маршрути, време на музеите и галериите, и най-важното е, хотели на книги, и да имат време да се стигне до тях, в точното време. Не съм съгласен с този подход, защото това е едно нещо, когато ти казах за Цвингер професионален екскурзовод, и още нещо, когато просто ходи и да се полюбувате от великолепието на разпознаваем от снимки атракции.

Въпреки това, както ви харесва.

Благодаря ви за вниманието. Александър С.